וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולדהאם הדהימה את ליברפול, 2:2 לצ'לסי אצל ברנטפורד

גביע: הקבוצה מתחתית הליגה השלישית עשתה צחוק מיריבתה וניצחה 2:3, גם הבלוז הסתבכו. לידס הדיחה את טוטנהאם

אחרי כמה הפתעות מרעישות ביום שבת, משחקי הגביע האנגלי סיפקו גם היום (ראשון) כמה תוצאות מעניינות, ובראשן ההפתעה שחוללה אולדהם, מתחתית הליגה השלישית, ששלחה את ליברפול הביתה עם ניצחון מדהים 2:3 בבית. עוד קודם לכן ברנטפורד, גם היא מהליגה השלישית, כפתה 2:2 מול צ'לסי, שמשמעותו משחק חוזר בסטמפורד ברידג'. לידס הפתיעה את טוטנהאם וניצחה אותה 1:2 באלנד רואד.

הגרלת שמינית הגמר:

מנצ'סטר יונייטד - רדינג
מנצ'סטר סיטי - לידס יונייטד
ארסנל - בלקבורן
מידלסברו - ברנטפורד/צ'לסי
אולדהאם - אברטון
לוטון טאון - מילוול
מילטון קיינס דונס - בארנסלי
האדרספילד/לסטר - וויגאן

שחקני אולדהאם חוגגים יחד עם מאט סמית' הכובש. רויטרס
הייתם מאמינים? קשה לדמיין שהם פינטזו על תוצאה כזו/רויטרס

אולדהאם - ליברפול 2:3

הפעם האחרונה בה ליברפול הודחה בידי קבוצה מהליגה השלישית ומטה הייתה ב-1992/3 (מול בולטון במשחק חוזר), והפעם אולדהאם הצליחה להביך אותה אפילו יותר. ליברפול עלתה עם הרכב משני, אבל ברנדן רודג'רס לא ויתר על לואיס סוארס ודניאל סטארידג' ששיחקו יחד עם פאביו בוריני. כל זה לא הטריד את אולדהאם, שמדורגת 19 בליגה השלישית בחשיבותה, ונתנה הצגה ל-10 אלף האוהדים שהגיעו לאיצטדיון וראו כבר בדקה השלישית את מאט סמית' נוגח את השער הראשון.

ליברפול התעוררה בדקה ה-17 כשלואיס סוארס איזן אחרי שההגנה של אולדהאם הכינה לו את הכדור שנבעט מקרוב פנימה. אלא שאולדהאם הראתה הרבה מאוד בגרות בהמשך, ועוד לפני הירידה למחצית סמית' הצליח להחזיר את היתרון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית אחרי השמטה נוראית של ברד ג'ונס, שוערה המחליף של ליברפול.

הקצב הנפלא נמשך במחצית השנייה, וליברפול הבינה שהיא מסובכת מעל הראש כשבדקה ה-48 ריס ובארה נגח נפלא אחרי הגבהה מצד שמאל. האדומים עוד הספיקו לכבוש שער מצמק אחרי שג'ו אלן בעט כדור חזק מחוץ לרחבה שנגע בשחקן אולדהאם ונכנס פנימה, אבל זה כמובן לא יכול לנחם את ברנדן רודג'רס ושחקניו ההמומים.

שחקן צ'לסי, ג'ון טרי. Jamie McDonald, GettyImages
צ'לסי נמלטה ממבוכה גדולה. טרי/GettyImages, Jamie McDonald

ברנטפורד - צ'לסי 2:2

אלופת אירופה המכהנת כמעט הודחה מהגביע האנגלי על ידי קבוצה מהליגה השלישית, אבל ניצלה ממבוכה גדולה הודות לשער של פרננדו טורס בדקה ה-83. ברנטפורד הקטנה של המאמן הגרמני אווה רוסלר, שנמצאת בעיצומו של מאבק עלייה לצ'מפיונשיפ ומדורגת במקום השלישי בליגה שלה, הפתיעה עם התיקו, אבל תתקשה לנצח במשחק החוזר בסטמפורד ברידג'.

מרסלו טרוטה, המושאל מווטפורד, העלה את הדבורים ל-0:1 בדקה ה-42, לפני שאוסקר השווה בשער יפהפה 10 דקות בתוך המחצית השנייה. בדקה ה-73 ברנטפורד שוב ביתרון: הפעם בזכות פנדל מוצלח של הארי פורסטר אחרי ספק הכשלה של רוס טרנבול שפתח במקום פטר צ'ך. רפא בניטס המודאג שלח למגרש את דמבה בה בדקה ה-82 וכעבור דקה הוא בישל לטורס את השוויון. יוסי בניון נכלל בסגל צ'לסי לראשונה מאז שהוא חזר אליה, אך לא שותף.

שחקן ברנטפורד, מרסלו טרוטה. רויטרס
כמעט הפתעה גדולה, רק כמעט. מרסלו טרוטה מכניע את צ'לסי/רויטרס

לידס - טוטנהאם 1:2

האימפריה מיורקשייר הודחה מהגביע השלוש השנים האחרונות על ידי טוטנהאם פעם אחת ועל ידי ארסנל פעמיים - תמיד בינואר או בימים הראשונים של פברואר - אבל הפעם הלבנים סופסוף ניצחו יריבה בכירה מצפון לונדון. שתי מתפרצות קטלניות הניבו שערים של לוק וארני (15) ורוס מקורמק (50), לפני שקלינט דמפסי צימק בנגיחה בדקה ה-58. טוטנהאם המשיכה ללחוץ עד הסיום, אבל לא הצליחה להשוות ולכפות משחק חוזר.

שחקן לידס, לוק וארני, מול שוער טוטנהאם, בראד פרידל. Michael Steele, GettyImages
שתי מתפרצות קטלניות ומקום בשמינית הגמר. וארני כובש/GettyImages, Michael Steele

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully