וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד, ארסנל וסיטי בשמינית, לוטון הדהימה

סגנית האלופה טיילה עם 1:4 על פולהאם. שער של סבאלטה (85) הציל את האלופה ב-0:1 בסטוק, 2:3 לארסנל על ברייטון

שלושה שבועות בלבד חלפו מאז נערך הסיבוב האחרון בגביע האנגלי ובסוף השבוע כבר יוצא לדרך הסיבוב הבא, הרביעי, הלא הוא שלב 32 הגדולות. האקשן החל אמש (שישי), כאשר מילוול המשיכה את הצרות של אסטון וילה והדיחה אותה עם 1:2 ואילו היום, סגנית האלופה מנצ'סטר יונייטד הביסה בקלות 1:4 את פולהאם והעפילה גם היא ל-16 האחרונות. האלופה מנצ'סטר סיטי פתחה את המשחקים וניצחה 0:1 בחוץ את סטוק, משער דרמטי של סבאלטה בדקה ה-85. מאוחר יותר ארסנל עלתה אחרי 2:3 בברייטון רק אחרי שער דרמטי של תיאו וולקוט בדקה ה-85, בעוד ק.פ.ר ונוריץ' הודחו על ידי קבוצות מהליגות הנמוכות.

ריאן גיגס, שחקן מנצ'סטר יונייטד מבקיע. רויטרס
מישהו הספיד אותו? ריאן גיגס כובש/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:4

סגנית האלופה ממשיכה להראות נהדר ומי שהרגישה זאת היטב הייתה פולהאם האומללה, ששימשה רק תפאורה באולד טראפורד מול יריבה עדיפה בהרבה. דימיטאר ברבאטוב חזר לביקור במנצ'סטר וראה את ריאן גיגס הוותיק כובש כבר בדקה השנייה בפנדל, אחרי נגיעת יד של ארון יוז בתוך הרחבה. בדקה ה-50 כבשה יונייטד את השני שלה ואיזה שער זה היה. אנדרסון שלח כדור עומק לווין רוני, שהטעה את ארון יוז המגן שלו ושלח כדור חזק וחד לרשת. שתי דקות בלבד עברו וחאבייר הרננדס כבש את השלישי של יונייטד. המקסיקני ניצל הגנה נוראית של האורחים, שלא הסתדרו עם כדור רוחב של נאני.

בדקה ה-66 כבש הרננדס את השני שלו והרביעי של המארחים, כשתיעתע במגן שלו ובעט בעזרתו לרשת. ארון יוז, שנתן משחק נוראי והיה אשם בשניים מהשערים שספגה קבוצתו, היה גם זה שכבש את שער הניחומים בדקה ה-77, אחרי שניצל כדור קרן מדויק של גיורגיוס קראגוניס היווני ונגח מקרוב פנימה. יונייטד ממשיכה לשמינית גמר הגביע בעונה נהדרת שלה עד כה, פולהאם תתרכז במאבקי התחתית שלה בפרמיירליג.

שחקן מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה. AP
מתעלה ברגעים החשובים. סבאלטה/AP

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:0

האלופה כבר הודחה מהזירה האירופית והיא הגיעה עם חששות רבים לבריטניה סטדיום, שם לא ניצחה בכל שלושת ביקוריה האחרונים. למזלה, שער בודד של פבלו סבאלטה בדקה ה-85, אחרי שההגנה של הפוטרס לא הסתדרה עם כדור שהעביר אגוארו לרחבה, הכריע את ההתמודדות והספיק לסיטיזנס לעלות לשמינית הגמר במה שהיה שחזור גמר הגביע מ-2011.

סבאלטה כבש שלושה שערים בחצי השנה האחרונה. אחד מהם היה במשחק האליפות מול ק.פ.ר, השני השווה העונה מול יונייטד בדרבי (לפני שואן פרסי הכריע בדקה ה-93) והשלישי היה מול סטוק במפגש הליגה בין הקבוצות לפני כחודש. שחקן של מעמדים מיוחדים. אחרי שצימקה את הפער בצמרת הטבלה בליגה, סיטי יכולה לחייך גם בגביע והיא סוגרת משחק שמיני ברציפות מול סטוק ללא הפסד.

שחקן סטוק סיטי, ריאן שוטון, מול שחקן מנצ'סטר סיטי, קרלוס טבס. רויטרס
ניצלו ממשחק חוזר. קרלוס טבס מול ריאן שוטון/רויטרס

ברייטון - ארסנל 3:2

הקבוצה מדרום אנגליה הגיעה למשחק עם מאזן ביתי מצוין של הפסד בודד בתשעת המשחקים האחרונים, אבל לא יכלה ליריבה חזקה ממנה. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון בדקה ה-17, עם בעיטה חזקה ברגל שמאל שנעצרה בחיבור של קספר אנקרגרן, אבל השחפים השיבו אש עם נגיחה של אשלי בארנס מקרוב בדקה ה-33, אחרי שוויטק שצ'סני תפס אוויר וספג. ז'ירו קבע 1:2 בדקה ה-56, אבל התותחנים שוב לא ידעו לשמור על היתרון וספגו מהראש של חלוץ הרכש של גאס פויט, לאונרדו אוז'ואה כעבור שש דקות בלבד. כשנדמה היה שאנחנו הולכים למשחק חוזר בלונדון, תיאו וולקוט כבש עם עזרה מההגנה בדקה ה-85 וחתם את התוצאה.

שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו, מול שחקן ברייטון, ליאם ברידקאט. GettyImages
צמד בדרך לשמינית הגמר. ז'ירו/GettyImages
רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם טום קלברלי. AP
זוכר את השער של גיגסי. קלברלי עם ואן פרסי/AP

ק.פ.ר - מילטון קיינס דונס 4:2

הקבוצה הלונדונית אמנם מרוכזת בעיקר במאבקי ההישרדות בפרמיירליג, אבל זה בוודאי לא יכול להסביר הפסד בית מביך לקבוצה מהליגה השלישית. ניסיון הרחקה כושל של ארמן טראורה שלח את הכדור דווקא לשערו הוא ועלה ל-ק.פ.ר בספיגה כבר אחרי ארבע דקות וריאן לואו הכפיל בדקה ה-40 כדי לקבוע 0:2 לפני המחצית. ריאן הארלי קבע 0:3 בדקה ה-50 ודארן פוטר הצטרף לחגיגה כעבור שש דקות. ג'יי בות'רויד (83) ופאביו (90) צימקו, אבל לא מנעו בושה גדולה. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי המפסידה.

נוריץ' - לוטון טאון 1:0

איזו הפתעה מרעישה בקארו רואד. לוטון הישנה והטובה, שמשחקת בשנים האחרונות בליגת הקונפרנס (החמישית), שוב תהיה בכותרות בימים הקרובים, אחרי שבעטה ביריבה מהפרמיירליג העשירה והאיכותית. סקוט רנדל כבש בדקה ה-80 וההאטרס בסיבוב הבא. איזה יופי.

שחקן ק.פ.ר, טל בן חיים. GettyImages
תוצאה מביכה של ק.פ.ר. בן חיים/GettyImages

במשחקים נוספים

מקלספילד טאון - וויגאן 1:0
לוויגאן: ג'ורדי גומס (7, פנדל)

דרבי קאונטי - בלקבורן 3:0
לבלקבורן: קזים ריצ'רדס (44), סקוט דאן (66), ג'ורדן רודס (71)

האל - בארנסלי 1:0
לבארנסלי: כריס דגנאל (70)

מידלסברו - אלדרשוט 1:2
למידלסברו: לוקאס ג'וטקייביץ' (83, 90). לאלדרשוט: דני הילטון (89)

רדינג - שפילד יונייטד 0:4
לרדינג: נואל האנט (6, 50), מיקלה לייגרטווד (40), גארת' מקלירי (54)

האדרספילד - לסטר סיטי 1:1
להאדרספילד: לי נובאק (74, פנדל). ללסטר: כריס ווד (82)

בולטון - אברטון 2:1
לבולטון: סטיבן פינאר (18), ג'ון הייטינחה (90). לבולטון: מרווין סורדל (27)

*** בספרד, במחזור ה-21: לבנטה - ויאדוליד 1:2; סראגוסה - אספניול 0:0; סלטה ויגו - סוסיאדד 1:1; דפורטיבו לה קורוניה - ולנסיה 3:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully