וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השימוע של שון דניאל בשני, שמיר: "לפעמים אין פתרונות"

27.1.2013 / 22:17

פורוורד חולון יספק הסברים בפיב"א ולא ישחק בגראבלין. המאמן אחרי התבוסה להרצליה: "הרמנו ידיים בצורה שאסור לעשות"

הפועל חולון ממשיכה בדעיכה שלה, והערב (ראשון) היא ספגה תבוסה כואבת במיוחד בשרון מול בני הרצליה 103:77. אריאל בית הלחמי נהנה מ-32 נקודות של רומל בק, כאשר דרק קארקטר הדהים עם 12 נקודות, 20 ריבאונדים ושש חסימות. את חולון הוליך ג'רום דייסון עם 22 נקודות.

שחקן בני הרצליה דרק קארקטר מול שחקן הפועל חולון לורנס היל. מגד גוזני
הופעה מרהיבה. קארקטר/מגד גוזני

אריאל בית הלחמי, המאמן המנצח, אמר בסיום: "חיכינו הרבה זמן למשחק כזה, שהכל יתחבר וכל השחקנים יהיו באותו קו. אני שמח מאוד בשבילנו, עברנו שבוע לא קל אחרי ההפסד בשבוע שעבר שהיה הפסד כואב כי בסך הכל אנחנו מתחברים בחזרה אחרי הפציעה של ג'יי אר. זה לקח קצת זמן עד שהכנסנו את צ'ט מייסון לקבוצה, אנחנו יכולים ליהנות היום מהקבוצה, שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, אבל ממחר אנחנו מתחילים לחשוב איך אנחנו לוקחים את המשחק הזה וממנפים אותו לגביע. יש לנו שם משחק לא פשוט (מול מכבי חיפה, א.ש)".

ניב ברקוביץ', שסיים עם 13 נקודות ועשרה אסיסטים, הוסיף: "זה המשחק הכי טוב שלנו השנה, חיכינו כל כך הרבה זמן לזה. מאמינים בנו ויש לנו קבוצה טובה, תרגמנו את זה למשחק. הצוות המקצועי הכין אותנו לנצח בהפרש מספיק לעבור את חולון בהפרש גבוה. מתחילת השנה המטרה שלנו זה 1-6, ומשם אנחנו רוצים להמשיך הלאה. הניצחון הזה יעזור לנו להתברג שם. מתחילת השנה אני מרגיש טוב, יש לי חיבור מצוין עם המאמן והקבוצה. זו שנה ראשונה שלי כשחקן מוביל ולא כעוד שחקן. אני שמח שאני מחזיר את זה לקבוצה".

אריאל בית הלחמי מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
"ממחר אנחנו מתחילים לחשוב איך אנחנו לוקחים את המשחק הזה וממנפים אותו לגביע". אריאל בית הלחמי/מגד גוזני

מחר בפיב"א ייערך השימוע של שון דניאל, והוא לא ישחק עם הקבוצה במשחק בגראבלין. מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "אנחנו השנה מתמודדים עם הרבה דברים לא פשוטים. אני לא רוצה ולא נוהג לפתוח אותם יותר מדי, זה לא מתקבל טוב יותר מדי ונשמע כמו תירוצים. מתחילת השנה ועד היום אנחנו מתמודדים עם הרבה דברים, ואחד מהם זה מה שקרה לנו השבוע עם שון כשעשינו שינוי והלכנו על רכז זר במקום גבוה אז ידענו שזה יעלה לנו בכמה דברים ביוקר, שנהיה יותר רכים בצבע, ששון יצטרך לשחק ב-15-20 דקות כגבוה".

שמיר התייחס לתחושות הקשות בחולון, ואמר: "באופן עקרוני דיברתי על זה עם השחקנים בסוף המשחק. בדרך כלל אני נכנס לחדר ההלבשה ולא רוצה לדבר, האמוציות חזקות ויש הרבה תסכול בדרך כלל. אנחנו לא כועסים אחד על השני ולכן דיברתי. היום היה משהו במחצית השנייה שאנחנו קצת הרמנו ידיים בצורה שאסור לעשות זאת גם כשהמשחק לא בידיים שלך וזה מאוד מתסכל. נתנו למשחק הזה להיות גארבג' טיים אחד גדול".

המאמן גם ניסה להסביר איך מוציאים את חולון מהבוץ, ואמר: "לפעמים גם אין הרבה פתרונות ואין הרבה קלפים בחפיסה. הפועל חולון צריכה להופיע בצורה מכובדת גם באירופה, בטח בליגה, ולעשות את הכי טוב שהיא יכולה. אני לא אוותר על אף משחק. מה שברור לכולם זה שאם צריך לסמן מטרות, אז זה הליגה".

שלומי הרוש הוסיף: "מההתחלה היה נראה שלא הגענו למשחק הזה. נכנסנו למחצית השנייה לא טוב. אסור לנו להיראות ככה בשום משחק ובשום ליגה ובשום רבע. אנחנו צריכים להישאר ביחד ולהרים את עצמנו. אנחנו טסים היום לעוד משחק באירופה, ואין לנו זמן להוריד את הראש. אנחנו צריכים להחזיר לאוהדים על כל מה שהם סובלים מאיתנו השנה. מה שקרה לא קשור למתח. כשדברים לא הולכים טוב, לפעמים עצבים יוצאים בכל מיני דרכים, וזהו. ביום ראשון נבוא למכבי בגביע, זה לא משחק שתלוי בנו, נעשה מה שאנחנו יכולים. הלוואי שנגיע למשחק צמוד שם ואולי נפתיע, זה לא נראה עכשיו ריאלי אבל ננסה לבוא חזקים".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
אין לו פתרונות. דן שמיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully