וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אסור לשקוע, זה לא עוזר"

27.1.2013 / 8:40

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למפגש מול חיפה (20:20, ספורט 5) וניסה לעודד את שחקניו: "אסור שזה יפריע לדרך שלנו"

בצל ההפסד הקריטי, 78:77 ביום חמישי לאוליפיאקוס, תנסה מכבי תל אביב שוב למסלול הניצחונות במשחק הביתי מול חיפה. בצוות המקצועי חשים ברפיון המנטלי אצל השחקנים ולכן העדיפו לעודד את השחקנים אמש באימון כשהדגישו בפניהם כי הם "חייבים להמשיך להסתכל הלאה ולהישאר חיוביים לקראת המשחקים שלפניהם". עוד אמר בלאט לשחקניו: "אתם חייבים לעבוד קשה ולהתרכז כעת במשחק מול מכבי חיפה".

- מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. רויטרס
עם הפנים קדימה. בלאט/רויטרס

המאמן דיוויד בלאט סיפר על התחושות הקיימות בקבוצה: "עבדנו טוב, אנחנו עדיין כואבים את ההפסד אבל מבינים שאנחנו צריכים להמשיך ולהסתכל קדימה. הרי אי אפשר להסתכל אחורה".

לגבי ההתמודדות של השחקנים עם ההפסד הכואב ביום חמישי, הוסיף בלאט: "יש כל מיני סוגים של אנשים בעלי אופי שונה, המתמודדים באופן שונה כשלא מצליחים או שעוברים איזשהו קושי. התפקיד שלנו הוא לכוון ולנתב את החבר'ה לחשוב על הדברים שהם יכולים לעשות בכדי לשנות ולהצליח בהמשך. אסור לשקוע ואסור שזה ימשוך אותנו למטה כי זה לא עוזר", סבור המאמן. "בשבועות האחרונים הפסדנו על חודו של סל או נקודה, מה שאומר שפספסנו דברים קטנים פה ושם.
אלו גם הדברים שאנחנו צריכים להתמקד בהם ולתקן אותם אם אפשר. אבל בטח ובטח שאסור לנו לתת לכל מה שקורה מסביב להפריע להמשיך הדרך שלנו".

מלקולם תומאס, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הוא מאוכזב, הקבוצה מאוכזבת. תומאס/קובי אליהו

לשאלה כיצד הוא מתמודד באופן אישי עם האכזבות האחרונות השיב בלאט: "אתם מנסים למשוך את זה לסרט דרמה, זה משחק כדורסל וספורט, אני לא חדש בעסק הזה. אני במכבי מעל לשמונה שנים, אימנתי בהרבה מאוד מקומות גדולים ואני מבין מה זה ומה קורה מסביב. אני מודע שיש קושי, אבל זה לא גורם לי להרגיש תחושות שאני צריך להסביר אותן כל הזמן. ברור שכואב לי ועצוב לי וחשוב לי. אבל אני חושב שלנצח את מכבי חיפה זו המשימה הבאה. מכבי חיפה היא קבוצה מצוינת וצריך להתרכז בה".

מי שלא יתלבש למשחק שבוע שני ברציפות בליגה הוא מלקולם תומאס ממנו קיימת אכזבה רבה. גם על תומאס עצמו ניכר כי אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה. בסיום המשחקים האחרונים העדיף תומאס לסובב את הכיסא כשפניו מופנות לקיר ולהימנע מקשר עין עם הסובבים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully