וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט רנדל: "לא ייאמן, בחיים לא הרגשתי ככה"

באנגליה לא מפסיקים לדבר על לוטון מהליגה החמישית, שהדיחה את נוריץ' מהגביע. המאמן: "מתים לקבל עוד קבוצת פרמיירליג"

הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי שוחק אתמול (שבת) וכרגיל, סיפק כמה הפתעות מרעישות. את ההפתעה הגדולה ביותר עשתה לוטון טאון הקטנה מהליגה החמישית, שניצחה 0:1 את נוריץ', הדיחה אותה מהמפעל ושחזרה הישג שיא של 24 שנים. גם מילטון קיינס דונס מהליגה השלישית הדהימה עם 2:4 על ק.פ.ר מתחתית הפרמיירליג. ארסנל ומנצ'סטר סיטי הזיעו כדי להדיח את ברייטון וסטוק ואילו מנצ'סטר יונייטד טיילה עם 1:4 קליל על פולהאם.

שחקני לוטון טאון חוגגים. GettyImages
"נפלא להיות חלק מההיסטוריה. היינו מודעים לזה. זהו יום נהדר לכולם"/GettyImages

בין נוריץ' מהפרמיירליג ללוטון טאון מהקונפרנס, הליגה החמישית, מפרידים 85 מקומות. אבל אתמול, בדקה ה-80 של משחק הגביע בסיבוב הרביעי, הפער העצום הזה בין קבוצה מקצוענית לקבוצה שמגיעה מ"נונ-ליג", התגמד לכדי אבק. סקוט רנדל עלה מהספסל בדקה ה-74 ובדקה ה-80 העלה לגדולה את הסינדרלה של לוטון. זו ההפתעה הכי מדהימה בגביע מזה 24 שנים, אז, ב-1989, נרשמה הפעם האחרונה שבה קבוצה מליגה כזו (סוטון) הדיחה קבוצת פרמיירליג (קובנטרי).

"זה פשוט לא ייאמן", אמר רנדל. "לכבוש במשחק גביע, בצורה כזו. זו תחושה שאי אפשר לתאר. נפלא להיות חלק מההיסטוריה. היינו מודעים לזה. זהו יום נהדר לכולם. לא ראיתי אם כבשתי או לא, פשוט שמעתי שאגה גדולה. בחיים לא הרגשתי ככה".

סקוט רנדל שחקן לוטון טאון. GettyImages
"זו תחושה שאי אפשר לתאר". הכובש סקוט רנדל/GettyImages

שחקני לוטון היו בטירוף לאחר המשחק, וחגגו כאילו אין בהמשך השבוע משחק דלוח בליגה החמישית. עכשיו הם עולים לסיבוב החמישי בגביע, ותתפלאו, הם לא חושבים לעצור שם. המאמן פול באקל: "זה מראה לך כמה חשוב זה ספסל טוב. אני לא חושב שזה שקע, ההבנה שניצחנו. זו היתה הופעה מדהימה. הדבר שהכי סיפק אותי זו הדרך שבה התגוננו. שאבנו כוח גדול מהניצחון על וולבס בסיבוב השלישי, אז נשארנו באותה תוכנית משחק. ניסינו למנוע מהם מרחב תנועה, והשחקנים עשו זאת".

מאמן נוריץ' כריס האטון הגן על בחירת ההרכב הצעיר: "עשיתי שינויים אבל עשיתי גם שינויים בסיבוב השלישי ונראנו טוב. היה לנו קשה לשבור את תוכנית המשחק שלהם. הם קבוצה טובה, מאורגנת ובהזדמנות האחת לנצח הם גם עשו זאת. יהיו לנו כמה ימים קשים, אבל נצטרך לספוג את זה. לא הגיע לנו להפסיד, אבל צריך לצאת מזה".

ובאקל סיים עם הברור מאליו: "אנחנו מתים לקבל עוד קבוצת פרמיירליג בסיבוב הבא. בתקווה שנמשיך להאמין. למועדון הזה היו ימים קשים בשנים האחרונות, ואני ממש שמח עבור כל האנשים פה".

שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו, מול שחקן ברייטון, ליאם ברידקאט. GettyImages
הזיע מול ברייטון. ז'ירו/GettyImages

"ברייטון עשו לנו את החיים קשים והיו יותר חדים מאיתנו במחצית הראשונה. הייתה להם רוח קבוצתית נהדרת". כך אמר ארסן ונגר לאחר ניצחון קבוצתו 2:3, והוסיף: "מה שהכריע בסופו של דבר היה האיכות העדיפה שלנו. עשינו את מה שהיה מוטל עלינו אבל נלחמנו עד הסוף".

ונגר התייחס גם להחלטה שלו לעלות בהרכב משני ואמר: "זה היה הימור שמאמן לוקח, למרות שידעתי שזה עלול להתנקם בי. אני חייב לעשות רוטציה בהרכב, למרות שידעתי שאם זה לא יעבוד, יטענו שעשיתי החלטה לא טובה".

שחקן מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה. AP
שער ניצחון דרמטי. סבאלטה/AP

מי שעוד התקשתה מאוד היא מנצ'סטר סיטי, שעברה בקושי את סטוק עם ניצחון חוץ 0:1 בזכות שער דרמטי של פבלו סבאלטה בדקה ה-85. "ניצחנו את סטוק גם לפני שנתיים וידענו כמה המשחק הזה חשוב", אמר הארגנטינאי. "זו תמיד הרגשה נהדרת לכבוש, ושלושה שערים למגן זה הספק לא רע בכלל".

ועוד קצת לוטון טאון

מאמן לוטון טאון פול באקל. GettyImages
"ללוטון הזה היו ימים קשים בשנים האחרונות, ואני ממש שמח עבור כל האנשים פה". מאמן לוטון טאון פול באקל/GettyImages
שחקני לוטון טאון חוגגים. GettyImages
היסטוריה. שחקני לוטון טאון/GettyImages
שחקני לוטון טאון חוגגים שער. רויטרס
"יום נהדר לכולם"/רויטרס
שחקני נוריץ' מאוכזבים. GettyImages
שחקני נוריץ' בשוק. המאמן האטון: "ייקח זמן להתאושש"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully