וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'ייק קיגן יגיע להתרשמות בשבוע הבא

25.1.2013 / 12:21

החלוץ היהודי-אמריקאי (21) שנרשם לדראפט ה-MLS מועמד. שלומי אזולאי בספק להפועל תל אביב, קרע בשריר לריאן

החלוץ היהודי-אמריקאי ג'ייק קיגן (21), יגיע בתחילת השבוע הבא להתרשמות במכבי חיפה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר, יגיע בהמלצת הסקאוט אלון חרזי. קיגן שיחק יחד עם נוח סדאווי, בקבוצת ניו ג'רזי אקספרס. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, סדאווי יחתום על חוזה במכבי חיפה ויושאל עד תום העונה. במכבי חיפה יחלו במשא ומתן עם החלוץ האמריקאי, וכבר הבהירו לו שהחתימה כפופה לכך שתימצא קבוצה אחרת, באחת משתי הליגות הראשונות, שתסכים לקלוט אותו.

קיגן, שסיים לאחרונה את לימודיו באוניברסיטת בינגהמטון ונרשם לדראפט ב-MLS, שיחק מול מכבי חיפה במחנה האימונים בארצות הברית. שחקן נוסף שנמצא במעקב הוא החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שעשוי להגיע בקרוב להתרשמות בחלק מהמדיניות של הנשיא יעקב שחר להשקיע בשחקנים לטווח ארוך. אובנסרי אינו יהודי, אך משום שהוא נחשב למלך השערים בליגת הפיתוח חיפה שוקלת לצרפו.

אחרי שהודיעה למגן עודד אלקיים כי היא מעוניינת לשחררו לצמיתות ולבטל את חוזהו לשנתיים וחצי הבאות בקבוצה, אתמול נערכה שיחה נוספת בעניין בה הובהר לנציגיו של השחקן כי הנושא נשקל מחדש. בסוף השבוע אמורה להתקבל החלטה של הנשיא יעקב שחר האם לשחרר את השחקן ללא תמורה, או להעבירו בהשאלה לקבוצה אחרת. המסר כבר הועבר אתמול למכבי נתניה, לאחר שקרית שמונה החליטה להשאיר את אלעד גבאי ולכן היא לא זקוקה למגן נוסף.

על פי הדברים האלה נראה כי המגן צפוי לסגור עד תחילת השבוע בקבוצה של טל בנין. נראה כי הסיבה העיקרית שבגללה חיפה שוקלת שוב את נושא שחרורו של אלקיים היא ההשקעה הרבה בשחקני רכש העונה. כך למשל, המועדון נקלע ל"הפסד" של מיליון שקל בעקבות רכישת כרטיסו של ג'ואל דמאו, עליו עדיין מופעל לחץ לעבור לסכנין. השחקן הודיע לראשי חיפה כי בשלב זה הוא מסרב להצעה לקבל פיצוי של שבע משכורות תמורת עזיבה, אם כי במועדון מאמינים שהסדר יושג בימים הקרובים, מה שיובל לסיום ההתקשרות החוזית ביניהם.

עודד אלקיים שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה שוקלת מחדש את שחרורו. אלקיים/אדריאן הרבשטיין

החלוץ אלון תורג'מן שב היום, כצפוי, לאימונים וערך אימון מלא. תורג'מן צפוי לפתוח בהרכב לצד ויאם עמאשה. לעומתו, החלוץ שלומי אזולאי סובל ממיחושים ברגלו, ערך אימון קל והוא בספק למשחק. בדיקה נוספת נערכה הבוקר לחלוץ איסמעיל ריאן, לאחריה התברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר וייעדר משחק שבועות. הקשר תמיר כהן מציג יכולת טובה באימונים ובנאדו שוקל לכלול אותו בסגל כבר למשחק הקרוב. אם כהן לא ישחק מול הפועל, הוא צפוי לקבל דקות במשחק הגביע ביום רביעי מול הפועל אזור.

הבלם אנדריי פיליאבסקי שביקש אישור לחפש קבוצה בחו"ל קיבל הבטחה לקבל דקות משחק כבר בימים הקרובים. אם הוא לא ישחק מול הפועל תל אביב, הוא אמור לפתוח בהרכב ביום רביעי. במקביל, נציגי השחקן עדיין בודקים אפשרות להעבירו לקבוצה בחו"ל. במשחק ברביעי לא ישחקו טאלב טואטחה ואייל גולסה ולפיכך שמואל שיימן וג'אבר עטאא עשויים לפתוח.

שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי (ימין). ברני ארדוב
עלול להיעדר. אזולאי/ברני ארדוב

לירוי צעירי ישתלב בהדרגה לאחר הפציעה. אוראל דגני ממשיך בשיקום ולא יהיה בסגל. הקשר אביחי ידין, שייעדר חודש וחצי ולא יטול חלק במשחק העונה ביום ראשון, נותח אתמול בהצלחה בידו השמאלית ואמר: "אני נחוש לשוב כמה שיותר מהר למגרשים ולסייע לקבוצה במטרות שלה העונה".

משחק החוץ מול בני יהודה בשבוע הבא יהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-21, אבל ייערך ביום ראשון (בלומפילד, 20:50) בעקבות משחק הידידות של הנבחרת מול פינלנד ביום רביעי באותו שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully