וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ נוח סדאווי יחתום במכבי חיפה

24.1.2013 / 10:57

במועדון הודיעו לחלוץ שיחתום לטווח ארוך ויושאל לקבוצה אחרת עד הקיץ. גם החלוץ ג'ייק קיגן אמור לנחות להתרשמות

ובינתיים מכבי חיפה החליטה להחתים את החלוץ היהודי-אמריקאי, נוח סדאווי. השחקן צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה והובהר לו שיושאל לקבוצה אחרת עד הקיץ, ואז יחזור למועדון בכפוף להחלטת הצוות המקצועי. על פי התכנית המקורית, החלוץ היה אמור להגיע לישראל כדי לערוך התרשמות קצרה ולחזור לארצות הברית, אך העובדה שהרשים את המאמן אריק בנאדו אמורה לשנות את ההחלטה. אתמול קיבל החלוץ מסר לפיו הוא יירכש ויושאל. בכל מקרה, החלוץ עדיין נחשב, נכון לעכשיו, לשחקן זר, אבך עוד נודע כי שתי קבוצות בליגת העל כבר הביעו עניין בשחקן - בני סכנין והפועל באר שבע.

נוח סדאווי, טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נמצא חיזוק? סדאווי עם טאלב טואטחה/קובי אליהו

גורם במועדון אישר הבוקר: "סדאווי אמור לחתום בימים הקרובים, והוא יושאל עד הקיץ. במועדון מנסים להנחית בישראל את החלוץ ג'ייק קיגן, שמשחק גם הוא בניו ג'רזי אקספרס. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת: החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שייתכן שיגיע להתרשמות בחודש מרץ.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר בנאדו: "סדאווי הוא שחקן מוכשר. אנחנו בודקים את האופציה לגביו. אם הוא ייקלט הוא יושאל לקבוצה אחרת, ואם לא אז לא. כל הנושא נמצא בבדיקה".

הבלם אנדריי פיליאבסקי ביקש השבוע אישור לחפש קבוצה באירופה, וזאת למרות שאריק בנאדו לא מעוניין לשחררו. הבקשה הגיעה באמצעות סוכנו של השחקן שעדכן את ראשי המועדון במהלך. בחיפה אמרו אתמול כי רק הצעה טובה תביא לשחרורו. פיליאבסקי אישר השבוע בשיחות עם מקורביו כי הוא בודק אופציות בחו"ל.

הקשר אביחי ידין שסובל משבר באגודל נותח היום בהצלחה ואמור לחזור עוד כחודש וחצי למגרשים. "אני מודה לצוות הרפואי שניתח וטיפל בי ונחוש לשוב כמה שיותר מהר למגרשים ולסייע לקבוצה במטרות שלה", אמר ידין. במועדון מקווים שתמיר כהן יחזור לכושר ויוכל לחפות על היעדרותו.

אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, שלומי אזולאי שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
ביקש לחפש קבוצה באירופה. פיליאבסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully