וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: ”המשחק יותר חשוב לי מיום ההולדת שלי”

24.1.2013 / 10:55

הקפטן יחגוג 32 ביום המשחק של מכבי חיפה נגד הפועל ת”א, ומקווה לשמוח פעמיים. בנאדו: "מרגישים את אנרגיות הקהל"

קובי אליהו

מכבי חיפה מתכוננת במרץ למשחק החשוב שלה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. עם המומנטום החיובי של הירוקים מאז הגעתו של אריק בנאדו (שתי תוצאות תיקו ושמונה ניצחונות) הם מקווים להמשיך ולהיצמד לצמרת כשהם רחוקים חמש נקודות בלבד ממכבי תל אביב הראשונה. הירוקים שהובסו תחת ראובן עטר 3:0 בסיבוב הראשון יכולים רק לקוות שהנקמה תושלם בקרית אליעזר. בשעות הצהריים קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית, בה התייחס בנאדו להכנות. אלון תורג'מן חולה ולא הגיע לאימון. בחיפה מאמינים שהוא יהיה כשיר כבר מחר ויוכל לשחק נגד הפועל תל אביב. החלוץ צפוי לפתוח בהרכב יחד עם ויאם עמאשה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מסרב להכתיר את המשחק כמשחק עונה. אריק בנאדו/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו התייחס לחשיבות המשחק, ואמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "משחק העונה זה בדרך כלל בין מקום ראשון לשני. תקראו לזה איך שאתם רוצים. זה משחק חשוב מאוד. היריבות בין שתי הקבוצות נמשכת כבר הרבה שנים. אלה משחקים שאנחנו אוהבים עם הרבה קהל ועניין. יש לי זכרונות טובים מהמשחקים עם הפועל תל אביב. נכון שהפסדנו השנה, אבל הרבה פעמים ידנו הייתה על העליונה. נבוא למשחק הזה במטרה לנצח ולהמשיך את המומנטום הטוב. אנחנו משתפרים ונראים יותר ויותר כקבוצה. מרגישים את האנרגיות של הקהל בתקופה האחרונה, וזה חשוב לנו".

בנאדו המשיך והתייחס למבחן האישי שלו, ואמר: "כל משחק הוא מבחן. יכול להיות שזה מבחן גדול יותר אולי להמשך המאבקים בליגה. זו משוכה טיפה יותר גבוהה, ונעשה הכל כדי לעבור אותה. אנחנו מועדון גאה שיודע מה שהוא רוצה מעצמו, נעשה את הדברים כמו שאנחנו יודעים ומבינים. אין ספק שאם נעבור את המשחק בהצלחה, זה יוסיף מרץ למומנטום. הכל יכול להיות במשחק הזה. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו, ונקווה שזה יילך לפי התכניות שלנו. אם תהיה תקלה, זה יכול לקרות. יש לנו יריבה חזקה ואנחנו מכבדים אותה. אנחנו יותר חזקים ממה שהיינו לפני שלושה חודשים. רואים את הדרך וההתקדמות ממשחק למשחק".

על ההיערכות של הפועל תל אביב אמר בנאדו: "ברור שאנחנו נערכים לאיך שהם ישחקו, אבל אנחנו רוצים לשחק איך שאנחנו רוצים. זה מה שנעשה גם ביום ראשון". על היעדרויותיהם של עידן ורד ואביחי ידין הוא הוסיף: "תמיד יש פציעות, אלה דברים שיכולים לקרות. ידין הוא שחקן חשוב, נאחל לו החלמה מהירה לניתוח. מוורד ביקשתי שהוא יעשה את המקסימום, הוא מוכן להקריב את עצמו לטובת הקבוצה עד הניתוח. הסגל שלנו מלא ויש שחקנים שיכולים למלא את החוסרים. צעירי בקצב של החלמה, גם אנדלובו בכיוון הנכון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יניב קטן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"לכל שחקן במכבי חיפה יש מחליף, ולכל שחקן שנפצע, אני מאחל שהוא יחזור במהרה". יניב קטן/קובי אליהו

הקפטן יניב קטן אמר: "אין ספק שניצחון ביום ראשון ייתן לנו דחיפה חזקה מאוד קדימה. זה סוג של משחק עונה מבחינתנו כשהקבוצה נמצאת במגמת התאוששות. אנחנו נחושים ורעבים במטרה לנצח את המשחק. אני מאוד מאמין בקבוצה ובטוח שיהיה בסדר. אני מכבד את הפועל תל אביב, אבל אנחנו לא מתרכזים במה שקורה שם. אנחנו מתקדמים. אנחנו היום צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו.

על מכבי תל אביב אמר קטן: "לאורך כל השנים שאלו אותי על קבוצות אחרות. אני מזלזל ומכבד אבל אני תמיד מתרכז במכבי חיפה. יותר חשוב לנו לבוא ולהשתפר. כל משחק שיש לנו הוא ציון דרך. אנחנו לא במקום שאנחנו יכולים לזלזל בקבוצות. כל מה שיכולנו לבזבז, כבר בזבזנו בתחילת העונה. תמיד אמרתי שיש פה חבר'ה מצוינים. אני מאמין שנוכל להצעיד את הקבוצה קדימה עם הסגל שקיים. אנחנו מרגישים את הקהל כבר תקופה ארוכה. אנחנו כמו חיה פצועה שרוצה בכל משחק להחזיר את מה שאיבדנו".

על הפציעות בקבוצה אמר קטן: "כל שחקן שנפצע, צריך לדעת להתמודד עם זה. לכל שחקן במכבי חיפה יש מחליף, ולכל שחקן שנפצע, אני מאחל שהוא יחזור במהרה". על העובדה כי ביום המשחק הוא יחגוג יום הולדת 32 הוא אמר: "אני לא מרגיש זקן, אני עוד ילד ומרגיש ככה. המשחק יותר חשוב לי מהיום הולדת".

אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, שלומי אזולאי שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
נמצאים במומנטום מצוין. פיליאבסקי, דמאו ואזולאי/קובי אליהו
אימון מכבי חיפה. קובי אליהו
כבר עבר הרבה משחקי עונה. בנאדו, הפעם כמאמן חיפה/קובי אליהו
נוח סדאווי, טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יצטרף בקרוב לחיפה? נוח סדאווי, מימין, עם טואטחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully