וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל ייפגשו ביום רביעי הבא

נקבע התאריך לקלאסיקו בחצי גמר גביע המלך, שיחל ב-22:00 בלילה. פיקה: "החיסרון של קסיאס יורגש". סזאר מועמד לריאל

אחרי שברצלונה הבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המלך עם ניצחון 2:4 במלאגה, הובטחו לנו שני משחקי קלאסיקו גדולים. הראשון יתקיים בשבוע הבא בברנבאו ביום רביעי בשעה 22:00, כאשר משחק הגומלין יתקיים חודש לאחר מכן ב-26 או ב-27 בפברואר.

פדרו (9), ג'רארד פיקה (49), אנדרס אינייסטה (76) וליאונל מסי (80) מנעו ממלאגה את הסנסציה. פיקה, שהקדיש את השער לבנו הטרי, אמר בסיום: "שני המשחקים בקלאסיקו יהיו קשים מאוד. הגביע הוא מיוחד עבורנו. היינו כבר בהרבה גמרים בשנים האחרונות ואנחנו רוצים לחזור על כך שוב".

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה חוגג. רויטרס
הקדיש את השער לבנו. ג'רארד פיקה/רויטרס

על המשחק עצמו אמר הבלם: "ידענו שיהיה לנו קשה מאוד, הם הקשו עלינו. ידענו שאנחנו לא יכולים להסתפק ב-0:0 או ב-1:1 וחייבים לנצח, והצלחנו בזה. יש הרבה יוקרה במפגש עם ריאל מדריד". על חסרונו של איקר קסיאס בצד השני, הוסיף פיקה: "זה ישפיע עליהם מכיוון שאיקר הוא הקפטן והסממן של ריאל. החיסרון שלו יורגש מכיוון שריאל תשחק בלי הקפטן שלה, אבל אדאן הוא שוער נהדר".

עוזר המאמן של ברצלונה ג'ורדי ראורה ניסה שלא להסתכל על המשחק הבא, ואמר: "אני מעדיף לא לדבר על ריאל מדריד, אנחנו עוד קודם לכן צריכים לשחק נגד אוסאסונה".

שוער ק.פ.ר ז'וליו סזאר. GettyImages
יתאחד עם מוריניו? סזאר/GettyImages

ובינתיים ב'דיילי מירור' עוסקים בסוגיה שמטרידה מן הסתם את ריאל מדריד: מי יחליף את איקר קסיאס, שייעדר כשישה שבועות. בעיתון הבריטי טוענים שז'וזה מוריניו לוטש את עיניו לכיוונו של ז'וליו סזאר, שוערה של קווינס פארק ריינג'רס. כזכור, סזאר ומוריניו כבר שיתפו פעולה באינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully