וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ברצלונה העפילה לחצי הגמר עם 2:4 במלאגה

פדרו (9), פיקה (49), אינייסטה (76) ומסי (80) כבשו לבארסה, שתפגוש את ריאל מדריד בחצי הגמר. גם אתלטיקו עלתה

תפתחו יומנים ותרשמו לעצמכם: בשבוע הבא ריאל מדריד וברצלונה נפגשות בחצי גמר הגביע הספרדי. זאת אחרי שהקטלאנים ניצחו הערב (חמישי) בחוץ את מלאגה 2:4 והעפילו לארבע האחרונות של המפעל, בזכות 4:6 בסיכום שני המפגשים. מלאגה חזרה פעמיים מפיגור במשחק, אבל אנדרס אינייסטה וליאונל מסי דאגו להעלות את ברצלונה למפגש כפול לוהט מול האלופה היוצאת (?), בסיומם של צמד משחקים מרתק בין השתיים.

במשחק חצי הגמר השני תיפגשנה סביליה ואתלטיקו מדריד. זאת לאחר שאתלטיקו מדריד סיימה מוקדם יותר בתיקו 1:1 בחוץ מול בטיס, והעפילה לארבע האחרונות בזכות הניצחון 0:2 במפגש הקודם. משחקי חצי הגמר ייערכו ב-29 וב-30 לחודש, כאשר משחקי הגומלין ייערכו כחודש לאחר מכן. התאריך המדויק של המשחקים ייקבע מחר.

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
חגיגה קטלאנית מול מלאגה. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages

מלאגה - ברצלונה 4:2 (6:4 בסיכום שני המשחקים)

איזה משחק ענק קיבלנו הערב באצטדיון הרוסאלדה. אחרי 2:2 במשחק הראשון בקאמפ נואו, מלאגה המצוינת שוב נתנה פייט למוליכה וחזרה פעמיים מפיגור, אך נכנעה בסופו של דבר לקבוצה עדיפה ממנה. ברצלונה פתחה את המשחק בסערה ופדרו העלה אותה ליתרון מוקדם עם שער בדקה התשיעית, אך חואקין השווה בדקה ה-12.

ג'רארד פיקה (49) החזיר את היתרון לברצלונה והקדיש את השער לבנו הטרי, אך רוקה סנטה קרוס השווה שוב. אולם, המילה האחרונה הייתה של ברצלונה שעם שער נפלא של אנדרס אינייסטה (76) וקינוח של ליאונל מסי (80) ניצחה 2:4 ועלתה לחצי הגמר, בו היא תפגוש את ריאל מדריד כבר ביום בשבוע הבא במדריד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני איגנסיו קמאצ'ו שחקן מלאגה. GettyImages
כבש, למרות משחק לא טוב. ליאונל מסי/GettyImages

מהלך המשחק:

תשע דקות בלבד לקחו לברצלונה כדי לעלות ליתרון. דני אלבס נשלח על ידי ססק פברגאס באגף הימני והרים כדור מדויק, היישר לראשו של פדרו שנגח בעוצמה לרשת. 0:1 לברצלונה. שלוש דקות בלבד חלפו עד שהמארחים מצאו את השוויון. דודה הכניס כדור עומק לחואקין המצוין, שתוך כדי סיבוב בעט חלש אבל מדויק לפינה הימנית של פינטו. 1:1 מהיר באנדלוסיה.

הקצב הנהדר של המשחק נמשך עד סיום המחצית, אך לא הושגו שערים נוספים. בארסה עלתה חדורת קרב למחצית השנייה, והחזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-49. אינייסטה שלח כדור עומק גאוני לג'רארד פיקה, שעצר את הכדור על החזה כמו חלוץ אמיתי ובעט מקרוב בקור רוח פנימה. 1:2 לברצלונה. בדקה ה-67 מסי החמיץ הזדמנות גדולה ושילם על כך ביוקר. דקה בלבד עברה ומלאגה השיגה את השוויון המיוחל. חואקין הנפלא שלח כדור לעברו של סנטה קרוס, שממרחק של כ-17 מטרים שלח כדור שטוח ומדוייק פנימה. 2:2 ובמצב הזה המשחק הולך להארכה.

בדקה ה-76 ברצלונה השיגה את השער ששלח אותה לחצי הגמר. פברגאס קיבל כדור מאינייסטה, ניער את המגן שלו והחזיר לאנדרס כדור עומק גאוני. האחרון לא התבלבל מול השער ובעט פנימה. 2:3 לברצלונה. בדקה ה-80 ברצלונה כבשה את הרביעי ומי הבקיע? ניחשתם נכון. דני אלבס קיבל כדור עומק נפלא והרים כדור לרחבה, היישר לראשו של ליאונל מסי, שנגח מקרוב פנימה. 2:4 לברצלונה. ריאל מדריד מחכה בחצי הגמר.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה חוגג. רויטרס
וד"ש גם לשאקירה. ג'רארד פיקה מקדיש את השער לבנו/רויטרס

ריאל בטיס - אתלטיקו מדריד 1:1 (3:1 בסיכום שני המשחקים)

אחרי הניצחון 0:2 במפגש הקודם במדריד, הקולצ'ונרוס הגיעו לסביליה רגועים בידיעה שתיקו יספיק להם כדי להעפיל לחצי הגמר. אחרי שהיה נדמה שהמחצית הראשונה תסתיים ללא שערים, חוסר הבנה משווע בין אנטוניו אמאיה, בלם בטיס לשוער שלו, קסטרו, איפשר לדייגו קוסטה לכבוש שער יתרון מתסכל מאוד לאורחים על סף סיום המחצית.

פפה מל, מאמנה של בטיס ביצע שני חילופים במחצית וקבוצתו ניסתה לתקוף, אך הגנת אתלטיקו עמדה בפרץ ושמרה על היתרון שלה עד הדקה ה-89. דייגו גודין ספק ביצע עבירה בתוך הרחבה עם דחיפה קלה על חורחה מולינה. השופט הורה על פנדל ומולינה עצמו דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת הסיום. כאמור, בחצי הגמר תפגוש אתלטיקו את סביליה, שעלתה אתמול לארבע הגדולות על חשבונה של סראגוסה.

דייגו קוסטה, חלוצה של אתלטיקו מדריד. רויטרס
כבש את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. דייגו קוסטה/רויטרס
שחקני אתלטיקו מדריד מול שחקני ריאל בטיס. רויטרס
היה חם בסביליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully