וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ' חתם בהפועל רמת גן: "אתן הכל להצליח פה"

24.1.2013 / 14:24

בלם הפועל תל אביב עבר בהשאלה עד לתום העונה, ואמר עם הצטרפותו: ”רוצה לעזור לצאת מהמקום שבו הקבוצה נמצאת”

הפועל רמת גן הצליחה להתחזק היום (רביעי) עם בלמה של הפועל תל אביב זאב חיימוביץ'. הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב יחזק את מרכז ההגנה של אלי כהן אחרי שהמאמן קיווה כי יוכל לצרף אותו. חיימוביץ' חתם רשמית על החוזה והצטרף לאימונים. הבלם מגיע כמושאל, והאדומים ישלמו לו פיצוי כספי כך שהוא לא ייפגע מבחינת שכרו. בסוף העונה הוא חוזר להפועל תל אביב מכיוון שהוא חתום לעונה נוספת.

לאחר החתימה אמר חיימוביץ': "אני שמח מאוד להצטרף להפועל רמת גן. הגעתי למועדון חם עם סגל טוב וקהל נאמן שתומך בקבוצה, ואתן את הכל כדי להצליח פה ולעזור לקבוצה להגיע להישגים. המשימה עכשיו היא להשתלב כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה לצאת מהמקום בו היא נמצאת ועם חומר השחקנים שיש פה והצוות המקצועי המצוין, אני מאמין שנוכל להשיג את המטרה".

חיימוביץ', 29, גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, וב-2001 הוא עבר להפועל רעננה. לאחר שלוש שנים שם הוא נדד להפועל פתח תקוה, ועבר גם בבני יהודה שם שיחק בעונת 2007/8. בתום אותה עונה הוא הגיע למכבי נתניה. במהלך 2009 חיימוביץ' עבר לשחק באירופה בקבוצת טרק גרוזני הרוסית אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים, אבל שוחרר ב-2012. במהלך הקיץ שיחק חיימוביץ' בהפועל תל אביב, אבל לא הצליח להשאיר חותם, כששותף בחמישה משחקי ליגה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully