וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: זאב חיימוביץ' על הכוונת

22.1.2013 / 17:13

אלי כהן מעוניין בבלם הפועל ת"א. בקבוצה עוקבים אחר הסטטוס של משה לוגסי ממכבי ת"א. לקראת נתניה: סידיבה חוזר לסגל

one

בהפועל רמת גן מנסים להתאושש מהתבוסה הביתית 0:3 למכבי חיפה ולייצב מעט את השורות לקראת משחק החוץ הקשה, בשבת נגד מכבי נתניה. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות מול השכנה מהתחתית ומודעים לעובדה שהפסד נוסף יסבך את הקבוצה קשות במאבקי הירידה.

בצוות המקצועי ממשיכים בנסיונות לחזק את הסגל וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מעוניינים לצרף את מחמוד עבאס, קשרה של בני סכנין, שצפוי להשתחרר בימים הקרובים מהסגל של שלומי דורה. ברמת גן רוצים לחזק גם את החלק האחורי ומי שנמצא על הכוונת הוא הבלם זאב חיימוביץ', ששייך להפועל תל אביב, אך קיבל הודעה מראשי האדומים שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה.

שחקן נוסף שמבוקש מאוד ברמת גן הוא הקשר משה לוגסי ממכבי תל אביב. ברמת גן ימתינו לראות אם לוגסי ישוחרר כעת מסגל הצהובים, בעקבות החתמתו של ערן זהבי ואם אכן ישוחרר, ינסו לצרפו לקבוצה.

לקראת המשחק בשבת יחזור הקשר ג'יבריל סידיבה לסגל, אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ולא שיחק נגד מכבי חיפה. בשבוע הבא תפגוש רמת גן את מ.ס.אשדוד במסגרת גביע המדינה, במשחק ממנו ייעדרו צמד הקשרים, וובה בראון וישראל זגורי, שצברו חמישה כרטיסים צהובים.

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully