וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.1

הכישרון שמתקרב לפרגוסון, החלוץ החדש של יובנטוס והטרייד בין מילאן ופארמה. כל השמועות וההעברות בשוק העולמי

העברות

* ניוקאסל השלימה סופית את רכישתם של יוהאן גופראן מבורדו ומוסא סיסוקו מטולוז. גופראן חתם לארבע וחצי שנים והצטרף למושבה הצרפתית המתרחבת של המגפייז שכעת כוללת גם את סיסוקו, קשרה של טולוז שלו יש שש הופעות במדי נבחרת צרפת.

* מילאן ופארמה סיכמו על טרייד: המגן הימני כריסטיאן זקארדו בן ה-31 יעשה את דרכו לרוסונרי, בעוד המגן השמאלי האלג'יראי דז'אמל מסבאח יעבור לפארמה ויחתום על חוזה עד 2017.

* פדריקו מאקדה עבר בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד לשטוטגרט עד תום העונה. בעקבות ההחתמה, שטוטגרט לא תצרף את יתר החלוצים שהוזכרו כמועמדים לאחרונה, ביניהם תומר חמד.

* מארסיי החתימה לשנתיים וחצי את הקשר הסנגלי מודו סוגו (28) ששיחק בשנה וחצי האחרונות בקלוז' הרומנית.

* טוטנהאם שלחה בהשאלה לאלמריה מהליגה השנייה בספרד את לאגו פאלקה, הקשר הספרדי בן ה-23, שהושאל אשתקד לסאות'המפטון.

* בלקבורן שלחה את הקשר הארגנטינאי מאורו פורמיקה בהשאלה לפאלרמו, שצפויה להשלים את החתמתו של מאורו בוסלי מוויגאן.

* עכשיו זה רשמי: פרננדו יורנטה יגיע לטורינו בסוף חוזהו בבילבאו בקיץ הקרוב וייפרד מבילבאו. השחקן חתם לארבע עונות.

יוהאן גופראן שחקן בורדו (שמאל) מקבל ברכות מחברו אבדו טראורה. רויטרס
עוד צרפתי בניוקאסל. גופראן/רויטרס

שמועות

* ויסנטה גואיטה ממשיך להיות השוער הבכיר המועמד לרשת אל ויקטור ואלדס בשערה של ברצלונה. סוכנו של השוער אמר בראיון כי "ברצלונה היא פרס עבור כל שחקן", אך טען כי ולנסיה תערים קשיים על עסקה שכזו ותדרוש בקיץ את סעיף השחרור של גואיטה, העומד על כ-30 מיליון יורו.

* 'הסאן' טוען שאלכס פרגוסון צפה במשחקה של סלטיק על מנת לעקוב אחרי ויקטור ווניאמה, ומנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע 10 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הקנייתי.

* על פי "מארקה", מנצ'סטר יונייטד תצרף בקיץ את אסקיאל גראי מבנפיקה כמחליפו של ריו פרדיננד. בנפיקה דורשת 30 מיליון יורו בעוד השדים האדומים הציעו מחצית מהסכום.

* מילאן ממשיכה במאמצים להשיג תקציב להחתמת מריו באלוטלי, והפעם על ידי מכירת איניאציו אבאטה לזניט סנט פטרסבורג המעוניינת בו, אבל סוכנו של המגן הצהיר שהוא מעדיף להישאר ברוסונרי.

* גם לאחר שקאקה הסכים לקיצוץ של 40% בשכרו כדי לחזור למילאן ולאחר שריאל מדריד הסכימה למכור אותו במחיר של 12 מיליון יורו בלבד, העסקה עדיין תקועה בגלל התעקשותו של סילביו ברלוסקוני לשאול את הקשר הברזילאי בחינם עד לסיום העונה.

קאקה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בידיים של ברלוסקוני. קאקה/רויטרס

* במקביל, יובנטוס חידשה את מאמציה להחתמת ליסנדרו לופס, אחרי שהצעה ראשונה נדחתה על ידי ליון. חלוץ נוסף שנקשר לגברת הזקנה הוא ניקולא אנלקה. על פי דיווחים באנגליה, אלופת איטליה מעוניינת להחתים את החלוץ הצרפתי על חוזה לשישה חודשים עד תום העונה.

* פיורנטינה קרובה לרכש שלישי בחלון ההעברות הנוכחי אחרי ג'וזפה רוסי ומרסלו לארונדו, אחרי התקרבות במגעים עם לגיה ורשה על הקשר הפולני רפאל וולסקי.

* באנגליה מתעקשים ששוער רומא מארטן שטקלנבורג עשוי לעבור לפולהאם, למרות שסוכנו מכחיש כי השחקן קיבל פניות רשמיות.

* ליברפול וסאות'המפטון ממשיכות להיאבק על שירותיו של חלוץ אינטר פיליפה קוטיניו, שמחירו עומד על כשמונה מיליון ליש"ט.

* הקשר האנגלי הכישרוני ווילפריד זאהה קרוב מתמיד למנצ'סטר יונייטד. על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, זאהה בן ה-20 עשוי לעבור בדיקות רפואיות ב-48 השעות הקרובות, ולאחריהן אמור להצטרף רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully