וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.1

בופון חתם ביובנטוס עד 2015. וגם: היהלום שטוען שברצלונה רוצה אותו, השוער שצ'לסי נחושה להשאיר, והאם דידייה דרוגבה בדרך למילאן?

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. Valter Parisotto, AP
סמל אמיתי. בופון/AP, Valter Parisotto

העברות

* ג'אנלואיג'י בופון האריך באופן רשמי את חוזהו ביובנטוס עד 2015 וישלים 14 עונות בשורות האלופה. השוער בן ה-34 אמר: "לא חשבתי אפילו על מעבר למקום אחר. יובנטוס זו דרך חיים".

* ראן הודיעה היום כי יאן מ'בילה עבר כבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית ברובין קאזאן הרוסית.

* דייגו לוגאנו, בלמה המצוין של פריס סן ז'רמן ונבחרת אורוגוואי, חתם בשורות מלאגה עד תום העונה. הבלם נחת במלאגה כבר ביום שלישי והוא יוצג באופן רשמי אחרי האימון הערב.

* רומא ואולימפיאקוס הודיעו כי הגיעו לסיכום על מעברו של המגן היווני וסיליס טורוסידיס לקבוצה האיטקלית. השחקן בן ה-27 יחתום בקרוב אצל הג'אלורוסי.

* כוכב סוונסי, מיצ'ו, חתם על חוזה וחדש ומשודרג שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2016. למעשה, החלוץ האריך את חוזהו המקורי בעונה אחת. "זו הייתה החלטה קלה. אני חי בחלום כאן בסוונסי. מעולם לא נהניתי כך מכדורגל", אמר.

* ראן השאילה לנאנסי את המגן הימני יאסין ג'בור. הצרפתי-מרוקאי בן ה-21 שותף העונה בחמישה משחקי ליגה בלבד ומקווה לקבל יותר הזדמנויות אצל האחרונה בטבלה.

* איינטרכט פרנקפורט השאילה לגזיאנטפספור הטורקית את החלוץ דורגה קואמהה. הקמרוני בן ה-29 כבר שיחק בעבר ביוון, הונגריה, בלגיה וכאמור גרמניה.

* הופנהיים החתימה לשלוש וחצי שנים את דויד אברהם, בלמה בן ה-26 של חטאפה.

* דמי זה זיוו, הקשר ההולנדי בן ה-29 של ספרטק מוסקבה, הושאל עד תום העונה לאלופת בלגיה אנדרלכט.

* האנובר רכשה מסטנדרד ליאז' את המגן השמאלי סבסטיאן פוקניולי. זו התחנה הרביעית בקריירה של הבלגי בן ה-25, ששיחק לפני כן גם בגנק ובאלקמאר ההולנדית.

* נועלת הסריה א', סיינה, שאלה מלוריין הצרפתית את אינוסנט אמגארה. החלוץ הניגרי-שוויצרי, 23, ינסה לעזור לקבוצה מטוסקנה להיחלף מירידה לליגת המשנה.

* עוד בתחתית האיטלקית: פסקארה החתימה את החלוץ הארגנטינאי מילטון קראגליו (24), שהגיע אליה מריינג'רס האיטלקית ונבחן בעבר בווסטהאם.

* חצי שנה אחרי שהגיע לספורטינג ליסבון בהעברה חופשית, דניאל פראניץ' הושאל מהקבוצה הפורטוגלית לסלטה ויגו עד סיום העונה.

אינוסנט אמגהארה במדי נבחרת שוויץ הצעירה. Michael Steele, GettyImages
יחלץ את סיינה מהמקום האחרון? אמגארה/GettyImages, Michael Steele

שמועות

* באנגליה מדווחים כי באירן מינכן מכינה הצעה מפתיעה ללואיס סוארס. פפ גווארדיולה מקווה לקבל חיזוק לחלק הקדמי בעונה הבאה, ועל פי הדיווח מוכנים הבווארים להציע כ-40 מיליון ליש"ט עבור החלוץ האורוגוואי, בו מעוניינות גם יובנטוס ומנצ'סטר סיטי.

* מיראלם פיאניץ', היהלום הבוסני של רומא, הצהיר שהוא מודע לכך שברצלונה עוקבת אחריו: "זה נכון, ברצלונה מתעניינת בי ובמצב של בקבוצה. הם ראו אותי במשחק מול פיורנטינה, ורומא צריכה להחליט בנושא הזה. כמובן שברצלונה הוא מועדון שכולם רוצים לשחק בו, וזה כבוד בשבילי שהם רוצים אותי".

* דיווחים עקשניים באיטליה גורסים שדידייה דרוגבה עשוי להגיע בקרוב למילאן. מאמן הרוסונרי, מאסימו אלגרי התייחס לסוגייה: "נשמח לקלוט את דרוגבה במילאן".

* באיטליה מדווחים שפנרבחצ'ה עומדת להציע למילאן 8 מיליון יורו תמורת רוביניו.

* צ'לסי מתכוונת להציע חוזה חדש לטיבו קורטואה, שוערה הבלגי בן ה-20 שמושאל לאתלטיקו מדריד ומבוקש על ידי ברצלונה.

* ז'וליו סזאר, שוערה של ק.פ.ר, מבוקש לפתע גם על ידי מנצ'סטר יונייטד וגם על ידי ארסנל.

* ארסנל מתכננת לחכות עד לרגע האחרון של חלון ההעברות ולהגיש לברצלונה הצעה בגובה 10 מיליון ליש"ט עבור דויד וייה במטרה להשיג את החלוץ בזול.

* בינתיים בליון הכחישו את השמועות על מעברו המתקרב של יוהאן גורקוף לארסנל, והנשיא ז'אן מישל אולאס הצהיר: "כמעט בטוח שהוא יישאר אצלנו עד יוני".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מיראלם פיאניץ' שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
"כמובן שברצלונה הוא מועדון שכולם רוצים לשחק בו". פיאניץ'/GettyImages, Paolo Bruno

* אחרי שמריו באלוטלי החליט להשכיר את ביתו באנגליה ועורר מחדש את השמועות על מעברו הקרוב למילאן, הצהיר סוכנו: "מנצ'סטר סיטי לא תמכור את מריו. כרגע אין סיכוי שזה יקרה, אבל מי יודע מה יהיה עד ה-31 בינואר?".

* ליברפול קרובה לסיכום עם אינטר על רכישתו של פיליפה קוטיניו, אבל הקשר הברזילאי בן ה-20 מתעקש שהוא מעדיף להישאר ולהיאבק על מקומו בסן סירו.

* כישרון נוסף של אינטר שמושך עניין הוא ריקי אלבארס, שמבוקש על ידי אתלטיקו מדריד שמתכוונת על פי הדיווחים להציע 6 מיליון יורו תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully