וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה שרו ליואב כץ: "יואב לא יילך"

24.1.2013 / 9:00

הרבה לחץ השתחרר אצל האדומים אחרי הזכייה בגביע הטוטו, אך האוהדים המשיכו במחאה נגד הבעלים: "זה כבר לא במקום"

one

שחקני ואנשי הפועל חיפה חגגו עד השעות הקטנות של הלילה את הזכייה בגביע הטוטו, כשאחרי הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע הזמין הבעלים יואב כץ את אנשי המועדון והשחקנים למסעדת 206 שם נערכו חגיגות הזכייה. תוך כדי ארוחה מפנקת לא הפסיקו שחקניחיפה לשיר ולרקוד כשעל הלחן והאווירה היו אחראים גל אראל, יוסי דורה יובל אבידור ואושרי רואש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחררו לחץ. שחקני הפועל חיפה והגביע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שזכה לכבוד מיוחד מצד השחקנים ולמעט נחת היה כץ, כשכל השחקנים נעמדו ושרו לבעלים "יואב כץ הוא המלך אנחנו אוהבים אותך "יואב לא יילך" וגם הבהירו לו היטב מה הם מצפים כששרו לו "טושיבה טושיבה" כשהם מכוונים לטלוויזיות שהבטיח הבעלים כבונוס. גם כובש השער טובראנו פינאס זכה לכבוד מיוחד כשהשחקנים שרו לו על בסיס הלחן של שירו של חיים משה 'לינדה': "פינאס פינאס יא פינאס איך הוא בעט והכדור נכנס". גם המאמן ניר קלינגר זכה לשירים רבים וניכר היה על כל אנשי חיפה כי לחץ רב השתחרר במועדון. קלינגר אגב לקח את הגביע הביתה ובמועדון מקווים כי זוהי רק ההתחלה להמשך עונה חיובי.

הישאם כיוואן, שלא שיחק אתמול ומבוקש על ידי סכנין, זכה לחיבוקים מהשחקנים ששרו לו במסעדה "סכנין סכנין" ספק בבדיחות ספק ברמיזה לתחנה הבאה של הקשר. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון כאשר פינאס ועאהד עזאם זכו לשבחים גדולים על משחקם כשגם מהראן לאלה המשיך להציג יכולת מצוינת, אך מעל כולם היה קאלה דרשלר שרשם לטענת רבים במועדון את המשחק הטוב ביותר שלו מאז הגיע לקבוצה. דרשלר זכה גם כן לשירים מיוחדים מהחברים כשהשיא היה כשכולם התרכזו במסעדה וצפו בתקציר המשחק לקול שאגות שמחה בצפייה המשותפת בעצירת הפנדל של השוער.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יואב כץ בעלי הפועל חיפה (אמצע). קובי אליהו
ממשיך לספוג. כץ/קובי אליהו

אם יש משהו שהעיב במעט על החגיגות הגדולות היו הקריאות של הקהל נגד כץ ונגד רואש. השחקנים שוחחו על התנהגות הקהל ורבים מהם ביקרו את הקריאות. "עד השנה שעברה אלו היו האוהדים הכי בולטים שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "אבל אתמול זה כבר היה השיא. לצעוק ככה לבעלים דווקא בחגיגות תואר ולצעוק נגד שחקן בית כל המשחק? זה כבר לא במקום. אנחנו חייבים להיפגש עם האוהדים ולהביא לסיום העניין. זה מפריע ולא נעים". אגב עוד במהלך המשחק ניגש עזאם לקהל וביקש מהם להפסיק את הקריאות נגד רואש.

היום יערכו השחקנים אימון קל, כשבחיפה יודעים שלמרות החגיגות הם חייבים לרדת מהר אל הקרקע לקראת מפגש התחתית החשוב מול אותה יריבה. רואש לא יוכל לשחק בגלל חמישה צהובים ודנילו ניקוליץ' יהיה זה שיחליף אותו בעמדת הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully