וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה זכתה בגביע הטוטו

מערכת וואלה! ספורט

23.1.2013 / 22:01

הקבוצה מהכרמל מניפה את התואר בפעם השנייה בתולדותיה אחרי 0:1 על הפועל באר שבע בגמר. טובארנו פינאס כבש בהארכה (93), אקסברד החמיץ פנדל (87)

one

רק לפני כמה שבועות עוד דיברו על הפועל חיפה כיורדת הבטוחה לליגה הלאומית, ולכן החגיגות של האדומים מהכרמל הערב (רביעי) בהחלט מקובלות. הפועל חיפה הניפה הערב בפעם השנייה בתולדותיה את גביע הטוטו (הפעם הקודמת הייתה ב-2000/2001), ולמרות שהיא לא הציגה כדורגל משכנע במשך 120 דקות מול הפועל באר שבע בגמר, היא בהחלט יכולה להרשות לעצמה לחגוג את ה-0:1 היוקרתי מבחינתה.

שחקני הפועל חיפה חוגגים זכייה בגביע הטוטו, קאלה דרשלר. קובי אליהו
כוכב המשחק ללא ספק. דרשלר והחברים עם הגביע/קובי אליהו

כבר כמה שבועות שמשהו בהפועל חיפה מתחבר. האדומים נחלצו בסוף השבוע מהמקום האחרון ולא הפסידו בשלושת מחזורי הליגה האחרונים. ארבעה ימים לפני המפגש שלהם בליגה עם באר שבע, הם הגיעו רעבים כדי לזכות בתואר השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי, וללא ספק הזכייה הזו אמורה להעניק להם לא מעט ביטחון. את הפרחים אוהדי חיפה צריכים לשלוח לטובראנו פינאס, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-93. כבר בפתיחת ההארכה חיפה הצליחה לכבוש כשאקס מכבי נתניה חטף כדור מחצי מגרש, דהר קדימה ובעט כדור שפגע בבן והבה ונכנס.

ב-90 הדקות לא ראינו יותר מדי מצד שתי הקבוצות כאשר המחצית הראשונה הייתה מנומנמת לחלוטין, ואילו במחצית השנייה דובב גבאי הגיע להזדמנות גדולה בשניים על אחד מול קאלה דרשלר, אבל החמיץ ברשלנות. בעשר הדקות האחרונות המשחק התעורר ובאר שבע קיבלה פנדל שלא היה אחרי שעידו אקסברד צלל ברחבה. והעונש: החלוץ בעט רע מאוד, דרשלר קלט ובכך בעצם שלח את המשחק להארכה.

מי שהביעו מחאה קולנית ברוב שלבי המשחק הם אוהדי הפועל חיפה, שניצלו את הבמה כדי להמשיך במחאה שלהם נגד יואב כץ, והניפו שלטים בגנותו. גם אושרי רואש זכה לקבלת פנים צוננת מהקהל שצעק לו "אושרי תתבייש". האוהדים טוענים שרואש סימן לשחקנים במשחק נגד קרית שמונה לפני שבועיים שלא ללכת ולהודות לקהל, ובשבת האחרונה, לדבריהם, רואש לא ניגש להודות לגוש המוחה.

*** דיא סבע ביקש לעזוב את הפועל באר שבע ומאוחר יותר גילה שהוא לא נמצא בסגל לקראת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי הפועל חיפה עם שלט נגד יואב כץ. קובי אליהו
ניצלו את הבמה כדי למחות. אוהדי הפועל חיפה נגד יואב כץ/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1 - שי שטרית הוציא את המשחק באיצטדיון המושבה לדרך. האוהדים של הפועל חיפה מוחים נגד יואב כץ.

דקה 9 - רן אבוקרט שלח את גיא צרפתי באגף הימני, הקשר הגביה למרכז הרחבה, אבל סבן הקדים את יובל אבידור והרחיק את הכדור לקרן.

דקה 21 - צרפתי שלח את אבידור שדהר קדימה אבל סיים עם בעיטה רעה מאוד באחד על אחד מול גליל בן שנן.

דקה 28 - הגבהת כדור מצד ימין מצאה את הראש של בן והבה במרכז הרחבה, אבל הנגיחה שלו לא הייתה מספיק חזקה.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
חוגג תואר. קאלה/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 46 - אלישע לוי הולך על הימור התקפי כשהוא ויתר על אוסיאקו לטובת דובב גבאי.

דקה 54 - אקסברד הכניס כדור לדובב גבאי, אבל הוא מיהר ונתפס בנבדל.

דקה 56 - איזו הזדמנות אדירה לבאר שבע כשגבאי ואקסברד נותרו מול קאלה, אבל גבאי בחר לבעוט לגופו של השוער, שהדף היטב.

דקה 70 - גלושצ'ביץ' המחליף היה קרוב סוף סוף לכבוש כשהוא עלה לכדור גובה מתוך הרחבה, ההגנה ניסתה להרחיק, ורגע לפני שהוא הצליח לבעוט מרקוביץ' הרחיק.

דקה 85 - חיפה הייתה קרובה לכבוש כשלירן כהן הגביה כדור חופשי שמצא את גלושצ'ביץ', שנגח אבל הכדור נעצר במשקוף של בן שנן.

דקה 86 - אקסברד יצא למתפרצת כאשר דרשלר ירד לכדור, השופט ראה עבירה על חלוץ באר שבע ושרק לפנדל שלא היה. אם זה לא מספיק, השוער גם קיבל כרטיס צהוב.

דקה 87 - פנדל! אקסברד, שעשה הצגה בפנדל, לקח את הבעיטה, הימר על הפינה השמאלית ודרשלר מצידו הימר נכון כשירד היטב ולקח את הכדור.

דקה 90 - תומר סוויסה בעט כדור חופשי מ-25 מטר אבל דרשלר הצליח להדוף היטב.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה (למעלה). קובי אליהו
האדומים מחייכים/קובי אליהו

הארכה

דקה 93 - גול! פינאס חטף כדור מחצי מגרש, דהר קדימה ושיגר כדור מפתיע לכיוון השער, שפגע בבן והבה, הטעה את בן שנן ונכנס פנימה. 0:1 להפועל חיפה

דקה 110 - התקפה מסוכנת של הפועל חיפה מסתיימת בלא כלום כשלאלה הוציא כדור רוחב מצד שמאל ומצא את הראש של דנקוביץ', שהוריד מצוין לאראל, אבל הקשר בעט מקרוב החוצה.

דקה 120 - אביתר אילוז הגביה כדור מצד ימין וגבאי שלח כדור חזק בנגיחה, אבל דרשלר התעופף מצוין ומנע את השוויון.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה (שלישי משמאל עם הז'קט האפור). קובי אליהו
רגע של נחת אנשי הפועל חיפה חוגגים/קובי אליהו

הרכבים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', טובראנו פינאס, גל אראל, יוסי דורה, רן אבוקרט (סטפן דנקוביץ' 89), גיא צרפתי (לירן כהן 60), יובל אבידור (ולדימיר גלושצ'ביץ' 65), מהראן לאלה (דנילו ניקוליץ' 116).

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן (פיראס עוואד 100), בן והבה, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רועי קהת (רביד גזל 77), פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר (תומר סוויסה 80), עידו אקסברד (אביתר אילוז 95).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully