וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "זה אחד הימים המאושרים שלי"

מאמן הפועל חיפה שחרר הרבה לחץ אחרי הזכייה בגביע הטוטו. יואב כץ חגג: "זה הישג גדול. אני מקווה שגם נישאר בליגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה חוגגים זכייה בגביע הטוטו, קאלה דרשלר. קובי אליהו
סוף סוף קצת חיוכים. שחקני חיפה חוגגים גביע/קובי אליהו

סוף סוף יואב כץ זוכה בתואר. הבעלים של הפועל חיפה חגג הערב (רביעי) עם השחקנים שלו את התואר הראשון של העונה, כאשר האדומים מהכרמל משיגים בפעם השנייה את גביע הטוטו של ליגת העל אחרי ניצחון 0:1 בהארכה על הפועל באר שבע. טובארנו פינאס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-93, כשעוד קודם לכן עידו אקסברד החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי ששי שטרית שרק פנדל שלא היה.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
"יואב כץ ואני ידענו שאשאר על הקווים". ניר קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר שחרר הרבה מאוד לחץ בסיום, ואמר: "אני מאושר. זכיתי בהרבה תארים בחיים שלי, אליפויות וגביעים, והיום זה אחד הימים המאושרים שלי. הקבוצה הזו סבלה והיא סבלה חודשים ארוכים. היום הנחנו אולי את אבן הפינה לשינוי בתפיסה. יואב כץ ואני ידענו שאשאר על הקווים. אתם עשיתם ספקולציות, צריך לדעת להתמודד גם עם רגעים כאלו. קיבלתי שקט ויכולתי לעבוד בשקט. המשימה העיקרית היא להישאר בליגה. יש לנו קבוצה טובה".

הבעלים יואב כץ גם הוא נשם לרווחה בסיום, ואמר: "זה הישג גדול. אני מקווה שנמשיך כך ונישאר בליגה". כץ, אגב, החליט לחלק בונוסים על הזכייה כשככל הנראה מדובר בהענקת פלזמות לכל שחקן.

השוער קאלה דרשלר, שללא ספק היה המצטיין במשחק, אמר: "לקחתי הרבה גביעים ואליפויות עם בית"ר. זה העולם שלי. לא היה פנדל ואמרתי את זה לשופט, שאמר לי: 'מצטער, הייתי נמהר עם השריקה'. לא נורא, טעות, אבל הסתדרנו. התחלנו לשמוע למאמן. היום היה משחק טקטי חכם. הגביע בידיים שלי".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"רדפנו אחריהם ועשינו כל מה שצריך כדי לחזור. צריך להבקיע שערים כדי לנצח". אלישע לוי/קובי אליהו

בהפועל באר שבע כבר חשבו שהם יצאו מהמשבר אחרי הניצחון על עירוני קרית שמונה, אבל ההפסד הזה גרם ללא מעט אכזבה. מאמן הקבוצה אלישע לוי אמר בסיום: "השחקנים שלנו היו אגרסיביים ומחויבים. היה קצב גבוה, היה משחק בהרבה דקות טוב, היו לנו שתי החמצות גדולות בסיום, אבל כשאתה מחמיץ אתה נענש. רדפנו אחריהם ועשינו כל מה שצריך כדי לחזור. צריך להבקיע שערים כדי לנצח".

על השינויים הצפויים אמר המאמן: "אנחנו עושים מאמצים להביא מישהו שישדרג אותנו. מקווה שנוכל למצוא משהו כזה". על מעמדו של עידו אקסברד, אמר המאמן: "עידו נשאר מבחינתי, לא שמעתי שהוא רוצה ללכת". על דיא סבע שלא היה בסגל הוא הוסיף: "דיא סבע בא אתמול ואמר שהוא לא מרוצה מהדקות שהוא מקבל ושהוא רוצה לשחק קבוע בהרכב. אמרתי לו שאם זה המצב, אין טעם שהוא יתלבש היום. השחקנים מאוכזבים כי הם נתנו כל מה שהם יכולים היום. זה הדבר הכי קשה שבא כל כך הרבה קהל ומאכזבים. אי אפשר לבוא לשחקנים בטענות".

אופיר דוידזאדה: "אפשר להגיד שזה ברח לנו מהידיים. היו לנו מצבים טובים באחד על אחד ופנדל. הליגה הרבה יותר חשובה מבחינתנו. אני מקווה שנעלה למעלה. הכדור בשער פגע בשחקן ואי אפשר למנוע את זה. אני מקווה שנמשיך להשתפר. דרשלר הפגין תצוגה מדהימה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully