וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר: "ניסיתי לבעוט בכדור, אני מתנצל"

כוכבה של צ'לסי התחרט על הבעיטה במביא הכדורים של סוונסי. בניטס גונן: "שניהם יודעים שהם טעו". גם אואן ובייל מגבים אותו

אנגליה סוערת ביום שאחרי השערוריה שאירעה אתמול (רביעי) במשחק חצי גמר גביע הליגה בין צ'לסי לסוונסי והבעיטה של אדן הזאר בצלעותיו של מביא הכדורים במשחק. הזאר אמנם קיבל כרטיס אדום, אבל גם לשופטים לקח הרבה זמן להבין את שאירע על המגרש, ובסופו של דבר הכוכב הבלגי של הבלוז הורחק. המשחק עצמו הסתיים ב-0:0 ובזכות ה-0:2 מהמשחק הראשון הוולשים העפילו לגמר ויפגשו את ברדפורד סיטי.

בסיום הזאר התנצל על התקרית, ואמר: "הילד שם את כל הגוף על הכדור, ופשוט ניסיתי לבעוט בכדור. אני חושב שבעטתי בכדור ולא בילד. אני מתנצל. נער הכדורים הגיע לחדר ההלבשה והייתה לנו שיחה חטופה. התנצלתי והילד התנצל גם כן, ובזה זה הסתיים. אני מתנצל".

אדן הזאר שחקן צ'לסי (ימין). GettyImages
צפוי לשלם מחיר כבד בעקבות התקרית. אדן הזאר/GettyImages

אירוע הבעיטה סחט לא מעט תגובות מעולם הכדורגל שחלקו היה המום לאור המעשה, וחלק אחר דווקא גיבה את השחקן, שצפוי לעונש כבד מההתאחדות האנגלית. מייקל אואן למשל אמר: "אני לא אומר שהזאר לא טעה, אבל אני שונא לראות אדם שמקצין סיטואציה ובוכה על עבירה על כלום". גארת' בייל הוסיף: "זו החלטה שלא תאמן על ידי השופט שהרחיק את הזאר, אבל מגיע כל הכבוד לסוונסי. מי יכול היה לחזות גמר כזה".

חואן מאטה שחקן צ'לסי (ימין) מול פאבלו הרננדס שחקן סוונסי. GettyImages
כיצד האירוע ישפיע על צ'לסי? חואן מאטה במשחק אתמול/GettyImages

ואיך מסביר מאמנו של הזאר רפא בניטס את האירוע? המאמן הספרדי גיבה את הכוכב שלו, ואמר: "אדן ראה את מביא הכדורים והשניים התנצלו אחד בפני השני. נער הכדורים יודע שהוא בזבז זמן. אנחנו מאוכזבים לאבד את השחקן, אבל לא נוכל לשנות דברים. שניהם יודעים שהם עשו טעות. הנער התנצל על בזבוז הזמן. הזאר היה מתוסכל וניסה להשיג את הכדור. הוא בעט בכדור כדי להשיג אותו".

אגב, בסוכנויות הידיעות פורסם כי מביא הכדורים הוא צ'רלי מורגן, בנו של חבר הנהלת סוונסי מרטין מורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully