וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב בילסקי יתמודד על ראשות הוועד האולימפי

חבר הכנסת היוצא ומי שעמד בראש עיריית רעננה ינסה להיות מחליפו של ורשביאק מטעם מרכז הפועל ויתמודד מול יגאל כרמי

האם זאב בילסקי יהיה יושב ראש הוועד האולימפי הבא ומחליפו של צבי ורשביאק? בילסקי, חבר הכנסת היוצא מטעם מפלגת קדימה ומי שעמד בראשות עיריית רעננה, יהיה הנציג של מרכז הפועל בבחירות לראשות הוועד האולימפי אחרי שנבחר פה אחד בישיבת המרכז בראשות יורם אורנשטיין.

בילסקי יתמודד מול יגאל כרמי, הנציג של מרכז מכבי. מי שנטל חלק בישיבת מרכז הפועל הוא עופר עיני, מה שמעיד על המשקל הרב שיש לעיני בכך שהנציג של מרכז הפועל יהיה זה שיזכה בבחירות לראשות הוועד האולימפי.

בילסקי, 64, לא מגיע מעולם הספורט, והוא החל את דרכו בעולם הפוליטי בשנת 1989 כשהוא נבחר לראשונה מתוך ארבע פעמים ברציפות לראשות עיריית רעננה מטעם הליכוד. הנגיעה שלו לספורט הייתה בשנת 2002 כאשר הוא הוביל את איחוד קבוצות הכדורסל של מכבי רעננה ובני הרצליה לקבוצת בני השרון.

במקביל לראשות העירייה, מילא בילסקי מספר תפקידים נוספים כששימש כיו"ר ועדת הקליטה במרכז השלטון המקומי, היה יו"ר ארצי של אגודת אל סם, וככמלא מקום יו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל. כמו כן הוא היה חבר במועצה לשידורי כבלים ושידורי לווין. בסוף 2008 הצטרף בילסקי לקדימה והגיע למקום ה-15 בפריימריז, ובבחירות לכניסת ה-18 הוא נבחר כחבר כנסת מטעם קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully