וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "היכולת הזו הייתה יותר ממביכה"

כוכב הלייקרס התבייש מההפסד בשיקגו: "בבית של מייקל ג'ורדן אסור לשחק ככה". כרמלו: "היריבות מול הנטס תישאר הרבה זמן"

ניסיונות הזעזוע בלוס אנג'לס לייקרס לא ממש עובדים. פאו גאסול נשלח הלילה (בין שני לשלישי) לספסל וכשעלה משם סיפק משחק מצוין של 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל הלייקרס שוב נפלו, הפעם עם הפסד 95:83 בשיקגו, אחרי התפרקות בדקות הסיום.

"זה לא בגללו, הוא היה מצוין גם מול טורונטו, אנחנו פשוט חייבים הרכבים נמוכים יותר", ניסה להסביר מייק דאנטוני, "דיברתי עם פאו והוא מבין את המצב. הוא יעלה מהספסל לפחות בחמשת המשחקים הקרובים ואם נוכל לדאוג לכמה דקות שלו יחד עם הווארד זה יהיה מצוין, אבל אם לא, אז לא. נצטרך לעשות את המעבר הזה כמו קבוצה, ביחד".

קובי בריאנט, פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
מאוד לא נהנים מהסיטואציה. קובי וגאסול/AP

גאסול עצמו לא נשמע שמח במיוחד: "אני לא אוהב את זה ממש, אף פעם לא הייתי שחקן ספסל. אבל כרגע אני מודאג יותר מהמצב שלנו, אז זה יהיה אנוכי מצידי לדבר על הרגשות האישיים כרגע".

קובי בריאנט הוסיף ביקורת מרומזת: "הוא היה טוב יותר הפעם מאשר כשהוא היה בחמישייה. רק נקווה שזה יעבוד. אני לא יודע אם זה ישפיע על העתיד שלו בקבוצה ואני גם לא יכול להיות יותר מדי מודאג מזה, אבל אני גם לא נלהב מהרעיון יותר מדי". על המשחק עצמו הוא הוסיף: "מאוד קשה לי להישאר רגוע אחרי ההפסד. זה מביך, זה אפילו יותר ממביך. לשחק באולם הזה, שהיה הבית של מייקל, פיפן ופיל ג'קסון ולהראות ככה? זה בלתי מתקבל על הדעת".

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון מול שחקן ניו יורק ניקס אימן שומפרט. AP
תנו לכאסח להתחיל. ג'ונסון ושומפרט/AP

משחק מסקרן נוסף היה הדרבי של ניו יורק, הרביעי העונה, שהסתיים ב-85:88 לברוקלין. הנטס ניצחו דרבי שני העונה ושתי הקבוצות עוד עשויות להיפגש בפלייאוף.

ג'ו ג'ונסון כיכב עם 25 נקודות: "יש שתי קבוצות בעיר", הוא הבהיר בסיום, "הם רוצים להיות הבכירים, אנחנו רוצים להיות הבכירים. זה קרב. חלקנו את המשחקים העונה ונראה מה יהיה הלאה".

גם כרמלו אנתוני דיבר על היריבות המתפתחת: "זהו, לא נצטרך לראות אותם יותר העונה, אבל זו התחלה של משהו שיישאר כאן הרבה, הרבה מאוד זמן. המשחקים מול ברוקלין הולכים להיות קשוחים, קרבות עזים ובתור שחקן הניקס, אני בהחלט מצפה לאתגר הזה, לשחק מולם ארבע פעמים בעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully