וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוז אשקלון הושעה, הפועל ת"א תפצה על הנזקים ביציע

מנהלת הליגה הגיבה לאירועים האלימים בתום המשחק ביום א' וביקשה מהאיגוד להגיש את המסקנות המשמעתיות במהירות

מנהלת ליגת העל בכדורסל הגיבה במהירות לאירועי המשחק בו אליצור אשקלון אירחה אתמול (ראשון) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-14. האורחים ניצחו במשחק 51:54 בזכות שלשה לפני הסיום ואחרי ההתמודדות נרשמו התפרעויות ומספר עימותים אלימים, כששני הצדדים מאשימים אחד את השני.

מנהלת הליגה הודיעה היום על ההחלטות הבאות:

1. להשעות את כרוז אליצור מכללת אשקלון עד הודעה חדשה ולקנוס את הקבוצה לאור התנהגותו, בסכום של 3,500 שקל.

2. בעקבות תלונותיהם של אנשי הפועל תל אביב על אלימות המאבטחים, המנהלת תקיים פגישה בנוכחות נציגי אליצור מכללת אשקלון, נציגי הפועל תל אביב, נציגי המשטרה, נציגי חברת האבטחה ומנכ"ל המנהלת.

3. בעקבות נזקים שנגרמו לכיסאות באולם, המנהלת תפצה את האולם באשקלון ותגבה את עלות הנזקים שנגרמו מקבוצת הפועל תל אביב.

4. המנהלת מבקשת מאיגוד הכדורסל לבדוק את אירועי המשחק בוועדת המשמעת ולהודיע על מסקנותיה בהקדם האפשרי.

מאמן אליצור אשקלון עדי אזולאי. מגד גוזני
הקבוצה שלו נקנסה ב-3,500 שקל. עדי אזולאי/מגד גוזני

הדי האירועים באשקלון המשיכו להישמע גם היום. באשקלון אמרו: "בסיום המשחק האוהדים האדומים, שריח אלכוהול נידף מגרונם, הרביצו, התגרו באוהדים האשקלונים, התעמתו עם כוחות המשטרה והסדרנים, עשו תנועות מגונות, שרו 'צבע אדום' וכן 'שיפלו עליכם גראדים', קיללו, השחיתו חפצים על אוהדי אשקלון, עקרו מושבים באולם וגרמו נזקים המוערכים בעשרות אלפי שקלים".

בנוסף טענו באשקלון: "דור מויאל, נער שמתנדב באגודה ספג אגרוף מדובר הפועל תל אביב ומתכוון להגיש נגדו תלונה במשטרה".

הטענה הנגדית כבר אמש הייתה שדובר הפועל, נמרוד בוכמן, הוכה על ידי מאבטחים ואנשי אשקלון ושמחוץ לאולם הותקף גם יו"ר המועדון, רמי כהן.

בהפועל תל אביב טענו כבר אתמול שהיציע של אוהדיה לא נפתח בסיום בהוראת המשטרה, כדי שאוהדי אשקלון יתפזרו קודם (נוהל טדי) והתוצאה הייתה שאוהדי הפועל נשארו ביציע בלית ברירה. בהפועל תל אביב טענו כי כרוז הקבוצה המארחת ביצע תנועה מגונה לכיוון הקהל האורח והצית את האווירה.

הכרוז אוראל עמר אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אני יכול להתגרות בקהל של מעל 300 איש? יש מצלמות ואני דוחה את הטענות שלהם. המצלמות יוכיחו את הכל. לפי הכתבות נראה כאילו אני איזה פושע שעומד בראש ארגון פשיעה, אך יש מצלמות ורואים מה קרה. כולם יראו איך תוקפים את אנשי אשקלון, מעל שתי זכוכיות של דלתות נופצו".

לטענת האדומים, במהלך המהומה מקלות הושלכו לעבר יציעי אוהדי הפועל, שהחזירו בהשלכת כסאות ומקלות מצדם. יצוין כי אנשי המשטרה שהו מחוץ לאולם ונכנסו פנימה רק אחרי שהמהומה כבר הסתיימה.

מהמשטרה נמסר: "בסיום המשחק נשמעו קריאות נאצה, אוהדי הפועל תל אביב עקרו כיסאות והשליכו למגרש, שני חשודים נעצרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully