וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אנחנו מעדיפים שכיוואן יישאר"

21.1.2013 / 12:01

הבעלים של הפועל חיפה התייחס לבקשת העזיבה של הקשר, שייפגש עם קלינגר. מאבטחים הוצמדו לכץ ברוממה. סטולר ביוון

one

קשרה של הפועל חיפה הישאם כיוואן ייפגש עם המאמן ניר קלינגר במטרה לבקש ממנו שחרור סופי מהקבוצה. כזכור, כיוואן ביקש בשבת האחרונה לאחר המשחק מול עירוני רמת השרון מהמנכ"ל אפריים גבאי לעזוב את הקבוצה בשל חוסר שביעות רצון ממעמדו ומהדקות המועטות להן הוא זוכה העונה. למרות ריבוי הקשרים בסגל, בחיפה עדיין לא החליטו אם להיענות לבקשה ורק אחרי הפגישה בין קלינגר לשחקן יקבלו החלטה סופית במועדון.

לכיוואן חוזה עד סוף העונה ולאחריו הוא צפוי להיות שחקן חופשי, כך שתמורה כספית עשויה לשכנע את המועדון לשחרר את השחקן עוד במהלך העונה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בכיוואן מעוניינת בני סכנין המחכה להתפתחות בעניינו ואם בחיפה יחליטו לשחרר את השחקן צפויים בסכנין להגיש הצעה רשמית באופן מיידי.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מתייחס למאבטחים. כץ/אדריאן הרבשטיין

מלבד העניינים המקצועיים, בחיפה עסקו אתמול גם בעניין מחאת האוהדים, זאת לאחר שבמשטרה הציבו מאבטח צמוד מטעמם לבעלים יואב כץ במשחק הכדורסל של מכבי חיפה מול הפועל אילת בו נכח, אחרי שקיבלו מידע מודיעיני לפיו מתכוונים חלק מאנשי המחאה להגיע להיכל ברוממה ולהתעמת עם כץ. כץ עצמו סירב להתייחס לעניין האבטחה ואמר הבוקר לוואלה! ספורט: "זה לא אישיו מבחינתי אני לא רוצה לדבר על זה". הבעלים התייחס גם לנושא כיוואן: "זה שחקן שגדל בקבוצה והוא חלק מהבשר שלה אני מבין שהוא רוצה לשחק יותר אבל כמובן שאנחנו מעדיפים שהוא ישאר".

פביאן סטולר ששוחרר בשבוע שעבר מהקבוצה, חתם היום רשמית באמצעות סוכנו קובי סגל בפלאטאניאס מהליגה הראשונה ביוון. סטולר צפוי לשחק כבר ביום רביעי במשחק גביע מול פנאתאנייקוס. סגל אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח בשביל פביאן ואנחנו מרוצים מאוד מהחתימה. אני מקווה שזו תהיה התחלה חדשה לדרך טובה עבורו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתחנה החדשה. סטולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully