וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הישאם כיוואן ביקש לעזוב

לא הכל שמח בהפועל חיפה אחרי ה-0:3 על רמת השרון, קלינגר: ”אוי לנו אם נחשוב שעשינו צעד גדול”. טבק: ”הרגשתי זחיחות”

one

שלושה ניצחונות בלבד צברה הפועל חיפה העונה, אבל האחרון שבהם, שהגיע הערב (שבת), היה ללא ספק הגדול מכולם ואף הוציא את הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה לאחר תקופה ארוכה. חיפה דרסה 0:3 את עירוני רמת השרון, כאשר ולדימיר גלושצ'ביץ' (12), מהראן לאלה (14) וגיא צרפתי (39, פנדל), מכריעים את המשחק כבר במחצית הראשונה.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
סוף סוף הוא יכול לחייך. קלינגר/קובי אליהו

המאמן ניר קלינגר חגג: "נהניתי מאוד, במיוחד מהמחצית הראשונה. זה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. אנחנו במגמת שיפור, אבל חייבים להיות דרוכים ואוי לנו אם נחשוב שעשינו צעד גדול מדי. פנינו לקראת גמר גביע הטוטו וזה יהיה משחק מול קבוצה טובה".

לגבי יוסי דורה ויובל אבידור, שלא היו בסגל בגלל צהובים אמר המאמן: "יש לי כאבי ראש חיוביים ויש לנו הרבה משחקים בתקופת זמן קצרה. נשתמש בכל השחקנים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
ניסה למנוע את הנפילה. טבק/קובי אליהו

הבעלים יואב כץ הוסיף: "השחקנים יקבלו בונוסים אם יזכו בגביע הטוטו. אני מקווה שנמשיך לשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה היום. היו טעויות בבניית הקבוצה, אבל אנחנו בתהליך של תיקון".

בסיום המשחק ניגש הישאם כיוואן למנכ"ל אפרים גבאי וביקש לעזוב את הקבוצה. כיוואן מאוכזב מאוד מהפיחות במעמדו העונה והוא מעוניין למצוא לעצמו קבוצה חדשה. לפני מספר שבועות נעשו גישושים בין גורמים בהנהלת סכנין למקורבים לשחקן ואם הוא אכן יקבל שיחרור, עשויים בסכנין לפנות אליו. גם במכבי נתניה נשמעו קולות לגבי צירופו של כיוואן, אך לא ברור אם לאחר ההחתמות האחרונות עדיין חפצים בו בעיר היהלומים.

מאמן רמת השרון בני טבק סיכם: "לפני המשחק דיברתי עם השחקנים כי הרגשתי זחיחות מהתוצאות האחרונות. הפועל חיפה רצתה יותר היום ואנחנו צריכים לבוא למשחקים הבאים ולשחק הכי טוב שאפשר. יש לנו שלושה שחקנים שהצטרפו וייקח להם זמן להתאקלם, אבל זה הסגל שימשוך את הקבוצה העונה. כבר במשחק הקרוב מצפה לנו מבחן קשה מאוד מול בני סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully