וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד עבאס יעזוב, כיוואן מתקרב?

20.1.2013 / 8:16

בסכנין הבהירו: "לא רוצים אותו והוא לא רוצה להישאר", אך שכרו הגבוה מהווה בעיה. קשרה של הפועל חיפה יגיע במקומו?

one

צפו בתקציר המשחק בין בני סכנין לבני יהודה

יממה לאחר ה-0:0 של בני סכנין עם בני יהודה אמש (שבת) , ונראה שהקבוצה של שלומי דורה עדיין מחפשת להשלים את הסגל שלה. מחמוד עבאס יעזוב את המועדון תימצא קבוצה שתשלם את שכרו של הקשר, זאת לאחר שברור לכולם כי שני הצדדים מעוניינים בסיום ההתקשרות. "זה לא עניין מקצועי", טוען גורם המקורב לסכנין. "זה מעבר לזה. סכנין כבר לא רוצה אותו והוא לא רוצה להישאר".

אחת האפשרויות שעלתה בימים האחרונים היא החלפה של שחקנים עם הפועל חיפה, במסגרתו יעבור עבאס לחיפה והישאם כיוואן יעשה את הדרך ההפוכה, אלא שבחיפה לא מוכנים לשלם את שכרו הגבוה של עבאס ובשלב זה בחיפה פסלו טרייד שכזה. גם רמת השרון, הפועל עכו והפועל רמת גן גיששו לגבי השחקן, אך בשלב זה אין הצעה קונקרטית בעיקר כאמור בגלל שכרו הגבוה המוערך בכ-110 אלף דולר. אגב, השחקן שנכנס אתמול כמחליף, הציג יכולת טובה וזכה למחמאות. ללא קשר לעבאס, בקבוצה יעקבו אחר ההתפתחויות בעניינו של כיוואן, שביקש אתמול שחרור מהפועל חיפה ומעוניין להצטרף לסכנין.

קשר הפועל תל אביב מחמוד עבאס. ברני ארדוב, ברני ארדוב
לא עניין מקצועי אלא מעבר לזה. עבאס/ברני ארדוב, ברני ארדוב

בקבוצה היו שבעי רצון מהתיקו עם בני יהודה ובעיקר מההגנה שהתייצבה כאשר פיטר אמבמבה זכה למחמאות על משחקו. בסכנין שמחו לעצור את רצף ההפסדים וכעת יימשכו ההכנות למשחק מול רמת השרון, אותו מגדירים בסכנין כצומת דרכים של העונה כולה. "ניצחון על רמת השרון ייתן לנו אוויר לנשימה ואולי יקרב את רמת השרון לתחתית", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו קבוצה טובה ותנאים טובים, אנחנו פשוט חייבים להתרכז ולהציג את היכולת האמיתית שלנו".

היום יערכו השחקנים אימון בוקר בו הם צפויים לעבור על הבעיות והדברים הטובים מהמשחק אתמול. מוחמד כליבאת, שמחכה לשמוע מההנהלה האם ייקנס בעקבות האדום במשחק הקודם, ייעדר ממרבית אימוני השבוע כשייקח חלק באימוני הנבחרת הצעירה שתקיים השבוע משחק אימון מול הנבחרת הבוגרת.

מאמן בני סכנין שלומי דורה. קובי אליהו
משחק משמעותי לעונה. דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully