וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ג'ונסון: "אמריקה תסלח ללאנס ארמסטרונג"

האצן לשעבר, שגם איבד את תהילתו בעקבות שימוש בסמים, סבור: "לא חושב שיהיה לו קשה, יסלחו לו בגלל המלחמה בסרטן"

בן ג'ונסון אתלט קנדי מוקף באנשי אבטחה אחרי שנתפס על שימוש בסמים אסורים במשחקים האולימפיים סיאול 1988. Lennox McLendon, AP
לו אף פעם לא סלחו. ג'ונסון/AP, Lennox McLendon

האצן לשעבר בן ג'ונסון סבור כי לאנס ארמסטרונג יחזור להיות נאהב על ידי חובבי הספורט בארה"ב. בשבוע שעבר הודה ארמסטרונג כי השתמש בסמים אסורים לאורך כל הקריירה במהלך ראיון מול אופרה ווינפרי, ולמעשה אישר את כל החשדות נגדו ואת הדוחות המפורטים של ההתאחדות למלחמה בסמים, שטענו ש"הוא עמד מאחורי קנוניית הסמים הגדולה ביותר בתולדות הספורט".

בן ג'ונסון, שכזכור הודח מאולימפיאדת סיאול לאחר שהתברר שהשתמש בסמים אסורים שעזרו לו לקבוע שיאי עולם מדהימים בריצת 100 מטר, התייחס לסוגיה. "הציבור האמריקאי יסלח לו", אומר ג'ונסון, "אני לא חושב שיהיה לו קשה להסתדר בחיים. אני מקווה בשבילו שיוכל להתקדם בחיים ולעשות דברים טובים. אם הוא ימצא דרך להתפרנס, הוא יהיה בסדר".

כידוע, מארמסטרונג נשללו כל שבע הזכיות בטור דה פראנס, הוא איבד את כל הספונסרים שלו, והוא צפוי להיתבע ולהידרש להחזיר פרסי זכייה וכספים בהם זכה בתביעות דיבה. "אני חושב שאנשים ישפטו אותו בצורה אחרת, בהתחשב במה שהוא עשה לאנושות במלחמה בסרטן", סיכם בן ג'ונסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully