וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה לפסגה עם 0:1 בבורדו

זלאטן כבש את שערו ה-19 העונה והנחיל לבורדו הפסד ביתי ראשון העונה. ניס רביעית אחרי 0:2 בליל, 0:2 לראן על באסטיה

פריס סן ז'רמן שבה הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית, הודות לשערו ה-19 העונה של זלאטן איברהימוביץ' בניצחון החוץ 0:1 על בורדו, לה היה זה הפסד ביתי ראשון העונה. פ.ס.ז' עם 42 נקודות, כשהפרש שערים עדיף מעניק לה יתרון על פני ליון. עוד לפני כן, ניס המשיכה את הריצה שלה לכיוון אחד הכרטיסים לאירופה, כשהפתיעה עם 0:2 במגרשה של ליל ושמרה על המקום הרביעי. ראן צמודה אליה עם 35 נקודות במקום החמישי, אחרי 0:2 על באסטיה.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ' (שני מימין). רויטרס
פרץ את המבצר של בורדו. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

בורדו - פריס סן ז'רמן 1:0

למרות חסרונם של טיאגו סילבה ואלכס הפצועים וגם טיאגו מוטה המורחק, הקבוצה מהבירה הצליחה לנצל את השמטת הנקודות של ליון ביום שישי, כשניצחה בסטאד שבאן דלמאס וחזרה למקום הראשון. מי אם לא זלאטן איברהימוביץ' היה חתום על הניצחון, לאחר שנהנה מבישול נפלא של קשר הרכש לוקאס ובעט בימין מתחת לגופו של סדריק קראסו בדקה ה-43, במצב הממשי הראשון של פריס סן ז'רמן במשחק. האירוע המעניין היחיד לפני כן, היה פציעתו של השופט סטפן לנואה, שהוחלף על ידי השופט הרביעי בדקה ה-23. בורדו עם הפסד בכורה העונה בבית, וראשון במגרשה מאז ה-3 במרץ 2012. גם המבצר האחרון בליגה הצרפתית נפרץ, הודות לשערו ה-19 העונה של זלאטן.

רנאטו סיבלי שחקן ניס עוצר את דימיטרי פאייה שחקן ליל. רויטרס
ניצחון מרשים של ניס. רנאטו סיבלי עוצר את דימיטרי פאייה/רויטרס

ליל - ניס 2:0

מרווין מרטאן ערך את הופעתו ה-150 בליגה מול הקבוצה לרשתה כבש את שער הליגה האחרון שלו, עוד כששיחק בסושו במרץ 2012. אלא שגם המפגש מול ניס לא העיר את הקשר היצירתי של ליל, שיחד עם חבריו לא הצליח לסכן את שערו של דויד אוספינה ואכזב במשחק המושלג. ניס המשיכה את העונה המוצלחת שלה תחת הדרכתו של קלוד פואל, ובדקה ה-76 זכתה בכל הקופה הודות לשער של הבלם הארגנטינאי רנאטו סיבלי, שהתגבר במצב נייח על נולן רו ונגח פנימה, אחרי שהבקיע גם ב-0:5 על ולנסיין בשבוע שעבר. ילד הפלא ניל מופה, בסך הכל בן 16, סגר עניין בדקה ה-85, שש דקות לאחר שעלה כמחליף. בסך הכל ניצחון חוץ שני העונה של ניס, וראשון בליל מאז פברואר 2004.

באסטיה - ראן 2:0

אחרי עלייתה לגמר גביע הליגה באמצע השבוע על חשבון מונפלייה, ראן שחזרה את אותה תוצאה מול באסטיה, ששוב נאלצה לארח משחק רדיוס בגוניון. המארחים חסרו את ז'רום רותן הפצוע, ובלעדיו נכנעו לראן שמכוונת לאירופה. ז'וליאן פרה פרץ נהדר מצד ימין והעביר כדור רוחב אותו המשיך רומן אלסנדריני המצוין פנימה בדקה ה-34. מבלוט ארדינג הטורקי הכפיל בביצוע מרשים בדקה ה-60, ואנתוני מודסט לא הצליח אפילו לצמק, כשהחטיא פנדל שלוש דקות לסיום.

שחקני ניס עם ניל מופה (במרכז). רויטרס
בסך הכל בן 16. שחקני ניס עם ניל מופה, במרכז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully