וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 90 דקות לבן בסט, מליקסון לא שותף בוולנסיין

החלוץ לא הצליח למנוע הפסד בית 1:0 לסנט אטיין החזקה. מאור מליקסון ישב על הספסל בתיקו 1:1 של קבוצתו מול אז'קסיו

המחזור ה-21 ב'ליג 1' הצרפתית, שיצא לדרך כבר אמש (שבת) עם התיקו הביתי של המוליכה ליון מול אוויאן, נמשך במלוא עוזו הערב, עם שישה משחקים נוספים. מאור מליקסון, הרכש הטרי של ולנסיין נכלל בסגל וישב על הספסל, אך לא שותף בתיקו 1:1 של קבוצתו מול אז'קסיו. עדן בן בסט שיחק 90 דקות במדי ברסט, שהפסידה בביתה 1:0 לסנט אטיין. החלוץ הישראלי אף קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-45. במשחק שהסתיים מוקדם יותר מארסיי הצליחה לבצע מהפך אדיר וניצחה 2:3 את האלופה מונפלייה.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
שיחק 90 דקות אך הפסיד. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

ברסט - סנט אטיין 1:0

אחרי שכבש בניצחון הליגה בפנדל מול אוויאן, עדן בן בסט פתח שוב בהרכבה של ברסט ושיחק 90 דקות, אך דווקא האורחים היו אלה שחייכו בסיום המשחק עם ניצחון חוץ קשה.

אחרי 50 דקות של משחק צמוד הצליח ברנדאו הברזילאי, אקס מארסיי, לכבוש את שער הניצחון. החלוץ קיבל מסירה מיוהאן מולו והקפיץ באלגנטיות מצד ימין של הרחבה ופנימה. עדן בן בסט כאמור שיחק 90 דקות וקיבל כרטיס צהוב על סף סיום המחצית, אך לא הצליח להכניע את שוער האורחים, למרות מהלך נהדר בדקה ה-88 שהסתיים בבעיטה חזקה מ-16 מטרים אותה הדף סטפן רופייה לקורה. קבוצתו פספסה הזדמנות לסגור את הפער מסנט אטיין ולברוח מהתחתית.

שחקן נבחרת ישראל מאור מליקסון. קובי אליהו
90 דקות על הספסל. מאור מליקסון/קובי אליהו

אז'קסיו - ולנסיין 1:1

מאור מליקסון קיווה לרשום הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, אך ישב 90 דקות על הספסל וראה משחק דרמטי במיוחד. בדקה ה-30 עלו המארחים ליתרון משער של אדריאן מוטו, החלוץ הרומני שעשה קריירה גדולה בצ'לסי ופיורנטינה, כבש בבעיטה חזקה מתוך הרחבה.

בדקה ה-64 הורחק ברו אנגואה בלמה של ולנסיין וכעבור שלוש דקות קיבלה המארחת הזדמנות להכפיל את היתרון כשקיבלה בעיטת עונשין מ-11 מטרים. מוטו כבש בניסיון ראשון, אך השופט הורה על פנדל חוזר, הרומני ניסה להתחכם עם פאננקה וניקולא פנטו נותר לעמוד וקלט את הכדור. ההחטאה הזו של מוטו חידשה את תקוותיה של ולנסיין, שמיד לאחר הפנדל, בדקה ה-69, מצאה את השוויון. אופה אנגט בן ה-18 היה זה שכבש עם בעיטה חזקה ברגל ימין, אחרי בישול של מתיו דוסבי.

ג'ואי בארטון מארסיי מול עמנואל הררה מונפלייה. Claude Paris, AP
ניצחון דרמטי. ג'ואי בארטון, משמאל מול הררה./AP, Claude Paris

מארסיי - מונפלייה 2:3

משחק משוגע בסטאד ולודרום הסתיים בניצחון של המקומיים ממש בדקה ה-90, משער של אנדרה פייק ג'יניאק, שגנב כדור להגנת מונפלייה וכבש את שער הניצחון הדרמטי. עוד קודם לכן, אנדרה איוו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-14, אולם עמנואל הררה השווה תוך פחות מדקה. האורחים פתחו היטב את המחצית השנייה, כאשר בדקה ה-56 מצא ג'ון אוטקה הניגרי את הרשת, אולם אנדרה בישל לאחיו ג'ורדן איוו, שהחזיר את מארסיי למשחק 11 דקות לסיום והכין את הקרקע לפינאלה של ג'יניאק.

במשחקים נוספים

סושו - ריימס 0:1
לסושו: לואיק פוז'ול (15)

לוריין - טרואה 2:3
ללוריין: קווןין מונה פאקה (20), אנזו ריאל (27), גרגורי בוריון (83). לטרואה: ז'רמי ברשה (66), פביאן קאמו (88)

טולוז - נאנסי 1:2
לטולוז: פרנק טבאנו (57 ו-78). לנאנסי: לוסמי קרבואה (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully