וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' הודה: "הגיע לוואוורינקה לנצח. הייתי סחוט"

נובאק דג'וקוביץ' החמיא ליריבו אחרי המותחן הענק: "אתה חולם על משחקים כאלה". ואוורינקה: "זה המשחק הכי טוב שהייתי בו"

נובאק דג'וקוביץ' וסטניסלס ואוורינקה סיפקו היום (ראשון) חוויה עצומה לחובבי הטניס, במשחק שנמשך חמש שעות ו-2 דקות, שבסופו ניצח המדורג ראשון בעולם 6:1, 5:7, 4:6, 7:6, 10:12 במסגרת שמינית גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. דג'וקוביץ' כבר פיגר 6:1 ו-5:2, אבל רשם קאמבק מרשים. במערכה הרביעית הוא נוצח, אבל בסט החמישי ידע להתעלות, ניצל את הניסיון שלו ואת הכושר הגופני המופלא, השיג שבירה במשחקון ה-22 (!) והשלים ניצחון מתוק, בדרך למפגש מסקרן מול תומאס ברדיך ברבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Julian Finney, GettyImages
המאמץ הזה יפגע בו מול ברדיך ברבע הגמר? בינתיים דג'וקוביץ' חוגג/GettyImages, Julian Finney

"באמת קשה למצוא מילים אחרי משחק כזה כדי לתאר את ההרגשה", אמר דג'וקוביץ' לעיני הקהל המריע, שנותר באולם עד 1:40 בלילה שעון מלבורן. נולה החמיא לוואוורינקה: "הוא ראוי באופן שווה לגמרי לסיים את המשחק הזה כמנצח. אני נותן לו הרבה קרדיט. הוא הוכיח את האיכויות שלו. הוא היה האגרסיבי יותר מבין שנינו, הוא שיחק מצוין, שיחק מגוון, השתמש בטקטיקה הנכונה והגיש בצורה מצוינת. אני פשוט ניסיתי לתת הכל ולהישאר במשחק, ולנצל כל טיפת אנרגיה שנותרה בי".

ואוורינקה הגיע אחרי עשרה הפסדים חלקים מול דג'וקוביץ', אבל נתן קרב אדיר. "המשחק הזה יכול היה ללכת לכל כיוון, ואני שמח שאני זה שעלה", אמר דג'וקוביץ', שבסיום קרע את החולצה מרוב אושר, "היו לו הרבה הזדמנויות לנצח, מגיע לו הרבה קרדיט, ואני מצטער שאחד מאיתנו היה צריך להפסיד". דג'וקוביץ' הודה ש"אנחנו רק באמצע הטורניר, אבל זה הרגיש כמו גמר. זה בהחלט מעלה זיכרונות מהקרב מול נדאל. אלה המשחקים שאתה נולד עבורם. אתה חולם לשחק כזה משחק במגרש המרכזי, ולנצח בחמש מערכות. היה מדהים".

סטניסלס ואווינקה. רויטרס
האוהדים במלבורן הריעו ממושכות. ואוורינקה/רויטרס

ואוורינקה לא יכול היה להסתיר את האכזבה, אך ציין ש"אני חושב שזה המשחק הכי טוב שאי פעם השתתפתי בו, במיוחד כשזה מול השחקן הטוב בעולם. ניסיתי כל הזמן להתאים את עצמי למשחק ולמצוא פתרונות ליריב, ונלחמתי היטב במשך חמש שעות. נכון, הגשתי לניצחון למערכה השנייה ויכולתי לעלות ל-0:2, אבל במשחק כל כך ארוך, לכל אחד יש הרבה הזדמנויות ואי אפשר להיזכר ברגע אחד השכריע. בסוף הייתי מאוד קרוב ומאוד התאכזבתי מההפסד. זה היה מעציב. אני מקווה שהמשחק הזה יעזור לי להתקדם, בניסיון להתקרב לטופ-10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully