וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ואינטר נפרדו ב-1:1, מילאן ניצחה

הג'אלורוסי לחצו, אך הסתפקו בנקודה. מילאן גברה 1:2 על בולוניה, פיורנטינה ונאפולי סיימו ב-1:1, כולל שער מהחצי

המחזור ה-21 בסרייה A האיטלקית נפתח אמש (שבת) עם משחקיהן של יובנטוס ולאציו ונמשך היום עם שלל התמודדויות. מי שפתחו את המחזור היו פיורנטינה ונאפולי, שחילקו ביניהן את הנקודות עם 1:1 בפירנצה. מאוחר יותר מילאן גברה על בולוניה 1:2 והמחזור נחתם עם 1:1 בין רומא לאינטר באולימפיקו.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג שער. Paolo Bruno, GettyImages
רק נקודה. טוטי/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - אינטר 1:1

הג'אלורוסי קיוו להשלים דאבל עונתי ראשון על אינטר זה 18 שנה, אבל המשיכו את הפתיחה המאכזבת שלהם לשנת 2013 ונותרו רק עם נקודה לעיני הקהל הביתי באולימפיקו. אינטר, שלא ניצחה באולימפיקו במסגרת הליגה מאז אוקטובר 2008, חסרה את דייגו מיליטו ואנטוניו קסאנו, כשרודריגו פלאסיו חיפה על חסרונם יחד עם מרקו ליבאיה הצעיר. זה הספיק, כאמור, לנקודה שהשאירה את הנראזורי במקום הרביעי, מרחק תשע נקודות מהפסגה.

רומא הפעילה לחץ למן הפתיחה ופאולו אוסבלדו גם ראה שער שלו נפסל, עד שבדקה ה-22 נשרק פנדל לזכות המארחת. אנדראה ראנוקיה פספס את הכדור בגלישה ברחבה, אבל מייקל בראדלי נתקל בו ונפל. לשופט זה הספיק כדי לשרוק, ולפרנצ'סקו טוטי כדי להפציץ מהנקודה הלבנה את שערו השביעי העונה. רומא המשיכה לשלוט, אבל אינטר ידעה לעקוץ. פרדי גוארין נכנס לרחבה עם הרבה כוח והעביר כדור רוחב מצד ימין, ופלאסיו היה במקום כדי להרשית מחמישה מטרים בתוספת הזמן של המחצית.

לאחר ההפסקה הקצב נרגע, כשהשוער סמיר הנדאנוביץ' שמר את אינטר עם נקודה. בדקה ה-80 קיבל המגן איבן פיריס הזדמנות פז להכריע, אבל הכדור האדיר שלו חלף סנטימטרים מעל המשקוף. שלוש דקות לאחר מכן סיפק הנדאנוביץ' הצלה אדירה מול בעיטה של אריק לאמלה, והותיר את זדנק זמאן מתוסכל על הספסל.

שחקן נאפולי, מארק האמשיק, מול שחקן פיורנטינה, אלברטו אקוויליאני. רויטרס
פתחו את יום ראשון עם משחק כדורגל פנטסטי. האמשיק מול אקווילאני/רויטרס

פיורנטינה - נאפולי 1:1

שתי קבוצות הצמרת סיפקו משחק כדורגל פנטסטי ושוטף, שהסתיים ללא הכרעה. הוויולה עלו ליתרון בדקה ה-33 עם שער יוצא דופן. הבלם פקונדו רונקגליה שלח מסירת ארוכה מקו מחצית המגרש, מורגן דה סנקטיס יצא גרוע והכדור קפץ מעליו ונעצר ברשת. איזה שער של הארגנטינאי. היתרון של פיורנטינה החזיק מעמד תשע דקות, עד שהגבהה של מארק האמשיק מצא את הראש של אדינסון קבאני וזה נגח פנימה בעוצמה. שער 100 לחלוץ האורוגוואי בסרייה A. נאפולי נראתה טוב יותר עד הסיום, אבל לא הצליחה להכניע את נטו והסתפקה בנקודה שהעלתה אותה למקום השני בזכות יחס שערים עדיף על זה של לאציו.

שחקן נאפולי, אדינסון קבאני. רויטרס
שער 100 בסריה א'. קבאני/רויטרס

מילאן - בולוניה 0:2

הרוסונרי המתינו 65 דקות עד שהם הצליחו להכניע את פדריקו אליארדי ובסיום חגגו ניצחום שהעלה אותם למקום השישי. ג'מפאולו פאציני היה האיש שחתום על הניצחון. החלוץ המצוין כבש את השער הראשון בדקה ה-65 אחרי מבצע אישי והכפיל כעבור 17 דקות כשהוא נעזר בבישול של קווין פרינס בואטנג. שער עצמי של פיליפ מקסס בדקה ה-84 החזיר את הבולונזים למשחק, אבל לא הצליחו להשוות. מילאן סופרת כבר שמונה משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד לרוסובלו.

שחקן מילאן, ג'מפאולו פאציני. GettyImages
צמד ששוה שלוש נקודות. פאציני/GettyImages

גנואה - קטאניה 2:0
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (4), פאבלו באריינטוס (86).

קייבו - פארמה 1:1
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (56). לפארמה: אישק בלפודיל (40).

סיינה - סמפדוריה 0:1
לסיינה: אריון בוגדני (71).

פסקארה - טורינו 2:0
לטורינו: מריו סנטאנה (4), אלסיו צ'רצ'י (41).

אטאלנטה - קליארי 1:1
לקליארי: מיקלה קאניני (2). לאטאלנטה: גוליילמו סטנדרדו (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully