וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:4 את אודינזה, תיקו ללאציו

פול פוגבה כבש צמד מרהיב והגברת הזקנה פתחה פער של חמש נקודות על פני לאציו, שסיימה בתיקו 2:2 מול פאלרמו

הסרייה A מתחילה להתקרב לרגעי ההכרעה של העונה והצמרת מנסה כולה להתקרב לאלופה יובנטוס, שנמצאת בתקופה לא כל כך טובה. יובנטוס אירחה הערב (שבת) את אודינזה אחרי שלא ניצחה שני משחקי ליגה רצופים אך חזרה בגדול למסלול הניצחונות עם 0:4 מרשים על אודינזה במשחק שבו מככב פול פוגבה, הקשר הצרפתי הנהדר. יובה פתחה פער של חמש נקודות בפסגה על פניה של לאציו שמעדה וסיימה ב-2:2 מול פאלרמו בחוץ.

פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
כישרון חדש פורח במדי יובה. פול פוגבה/רויטרס

יובנטוס - אודינזה 0:4

ניצחון מרשים מאוד ליובנטוס שחוזרת לעצמה בגדול אחרי שני משחקי ליגה בהם היא לא מנצחת. על הניצחון הזה חתום בעיקר פול פוגבה, הקשר הצרפתי הצעיר שכבש צמד מרהיב ביופיו וגרם למנצ'סטר יונייטד רגשות חרטה על כך ששחררה אותו.

השער היפה במשחק היה גם הראשון, כאשר בדקה ה-41 פוגבה קיבל כדור כ-20 מטרים משערה של אודינזה ושלח בעיטה אדירה לחיבורי הקורות. בדקה ה-66 כבש פוגבה את השני שלו ושל קבוצתו. הקשר קיבל כדור מארתורו וידאל ושוב שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה ברגל ימין לפינה השמאלית של דניאלה פאדלי. מירקו ווצ'יניץ המונטנגרי כבש את השלישי בדקה ה-72, כאשר קיבל כדור עם הגב אל השער בתוך הרחבה ותוך כדי סיבוב בעט פנימה. את הקינוח סיפק אלסנדרו מאטרי בדקה ה-80. החלוץ קיבל כדור עומק נהדר מווצ'יניץ ומול השוער לא התבלבל ובעט לרשת. 0:4 גדול ליובנטוס בסיום.

סרג'יו פלוקארי שחקן לאציו. Alessandro Fucarini, AP
שתי נקודות יקרות הלכו לאיבוד. פלוקארי/AP, Alessandro Fucarini

פאלרמו - לאציו 2:2

הקבוצה מרומא הגיעה למשחק בכושר ולאחר שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אלא שדווקא בפאלרמו, איבדה לאציו שתי נקודות יקרות מאוד, שהשאירו אותה עם 43 נקודות.

לאציו עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-10 משער של סרג'יו פלוקארי. המארחת ביצעה מהפך תוך שתי דקות במחצית השנייה, 70 ו-72, משערים של אחידיו ארבלו ריוס ופאולו דיבאלה. לאציו לא נשברה ואיזנה שוב בדקה ה-84 בזכות פנדל מוצלח של הרנאנס, שקבע 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully