וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינקס: "השחקנים יודעים שהם לא שיחקו מספיק טוב"

מאמן באיירן מינכן לא הסתנוור מה-0:2 על פירת. כובש הצמד מנדז'וקיץ': "מאושרים". קלופ על ה-0:5 של דורטמונד: "פנטסטי"

כמה ימים לאחר ההודעה על מינויו של פפ גווארדיולה, חזרה הערב (שבת) באיירן מינכן מפגרת החורף לליגה. הבווארים ניצחו 0:2 את גרויטר פירת, במסגרת המחזור ה-18 בבונדסליגה. כוכב הדרום שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-45 נקודות ושמרו על הפער בצמרת על תשע נקודות.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
התקבל בחמימות על ידי אוהדי באיירן. היינקס/רויטרס

"אנחנו מאושרים שניצחנו ושמרנו על רשת נקייה", אמר לאחר המשחק מאמן באיירן יופ היינקס, "אבל הקבוצה שלי יודעת שלא שיחקנו מספיק טוב. המשחק שלנו היה מעט תקוע ולא זרם כמו שאנחנו בדרך כלל משחקים. משחק החזרה מפגרת החורף הוא תמיד קשה. פירת שיחקה כדורגל חכם מאוד. הם הגנו בצורה מצוינת, צימצמו את הרווחים וניסו לעקוץ אותנו בהתקפות מתפרצות".

קשר באיירן מינכן בסטיאן שווינשטייגר אמר: "היה ניצחון חשוב מאוד, במיוחד בשל העובדה ששמרנו על רשת נקייה. עדיין לא גילינו את הקצב שלנו, אבל עדיין שיחקנו בסדר. זה לא היה קל, כיוון שפירת היו ממושמעים מאוד מבחינה טקטית. ראינו שהם משחקים עם 11 שחקנים בהגנה". מריו מנדז'וקיץ', שכבש צמד, אמר: "לא חשוב אם אני כובש, הכי חשוב זה שהקבוצה מנצחת. עבדנו קשה בשבועות האחרונים. לא שיחקנו כל כך טוב, אבל אנחנו מאושרים".

מרקו רויס שחקן דורטמונד. רויטרס
"שמרנו על ריכוז לאורך 90 דקות". רויס/רויטרס

מי שכן נראתה נהדר וגם ניצחה בגדול הייתה דורטמונד. השוורצגלבן דרסו 0:5 בחוץ את ורדר ברמן, בזכות שערים של מרקו רויס, מריו גצה, פליפה סנטנה, רוברט לבנדובסקי וקובה בלאשצ'יקובסקי כבשו את השערים ואפילו נורי שאהין נכנס כמחליף לקראת הסיום וזכה לבכורה מחודשת בקבוצת נעוריו.

"שיחקנו מצוין ושמרנו על ריכוז לאורך 90 דקות", אמר מרקו רויס בסיום, "ברמן היא תמיד קבוצה מסוכנת, אבל הצלחנו לשחק מצוין". המאמן יורגן קלופ אמר: "בשבילנו, זו התחלה פנטסטית למחצית השנייה של העונה. הצלחנו לעבור מהר מההגנה להתקפה ולתקוף, פתרנו הרבה בעיות ושיחקנו מצוין במיוחד במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully