וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן-דורטמונד 5:0, באיירן-גרויטר פירת 0:2

האלופה חגגה בברמן עם שערים של רויס, גצה, סנטנה, לבנדובסקי ובלאשצ'יקובסקי. הבווארים טיילו לניצחון ביתי

הסיבוב השני בבונדסליגה נפתח כבר אתמול (שישי) בצורה חלומית עם 4:5 של שאלקה על האנובר. המחזור נמשך עם חמישה משחקים, כשבמוקד עמד ה-0:2 של באיירן מינכן על גרויטר פירת. לברקוזן עשתה את שלו עם 1:3 על פרנקפורט, בעוד וולפסבורג עשתה את שלה עם 0:2 על שטוטגרט. מיינץ ופרייבורג נפרדו ב-0:0, גם הופנהיים ומנשנגלדבאך נפרדו באותה התוצאה. במשחק שנעל את יום המשחקים, סיפקה דורטמונד עוד הצגה כשהביסה בחוץ 0:5 את ורדר ברמן.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
פתח את חצי העונה השנייה עם צמד. מנדז'וקיץ'/רויטרס

באיירן מינכן - גרויטר פירת 0:2

בקבוצה מדרום גרמניה עסקו בשבוע האחרון בעיקר בסוגיית החתמתו של פפ גווארדיולה כמאמן הקבוצה, אבל מסתבר שגם כדורגל לא שכחו לשחק שם. באיירן מינכן ניצחה 0:2 את גרויטר פירת ושיפרה את מאזן הנקודות שלה העונה ל-45 נקודות מ-54 אפשריות ושמרה על פער של תשע נקודות בצמרת.

הבווארים עלו ליתרון בדקה ה-26 כשמסירת רוחב של תומאס מולר מצאה את מריו מנדז'וקיץ', שבעט בנגיעה אחת היישר לידיו של וולפגנג הסל, ששמט בצורה רשלנית וזה 0:1. בדקה ה-61 כבשה באיירן את השני כשקרן של טוני קרוס מצאה את מנדז'וקיץ', שנגח מצוין פנימה את ה-0:2.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
התקבל בחמימות באליאנץ ארינה. היינקס/רויטרס

ורדר ברמן - דורטמונד 5:0

מי שחשב שפגרת החורף תעצור את המומנטום הנהדר בו הייתה האלופה, התבדה ובגדול. דורטמונד הביסה בחוץ 0:5 את ורדר ברמן, בזכות שערים של מרקו רויס, מריו גצה, פליפה סנטנה, רוברט לבנדובסקי וקובה בלאשצ'יקובסקי. השוורצגלבן חזרו למקום השלישי בטבלה ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-33, שלוש פחות מלברקוזן השנייה ו-12 פחות מבאיירן מינכן. נורי שאהין, שחזר הביתה בחלון ההעברות, נכנס כמחליף בדקה ה-90.

אוהדי דורטמונד לא נאלצו לחכות זמן רב כדי לראות את הראשון של קבוצתם. זה הגיע בדקה התשיעית כשמרקו רויס בעט פנימה וקבע 0:1. השני הגיע בדקה ה-19 כשתאום הפלא של רויס, מריו גצה, כבש את השני לאחר בישול של קווין גרוסקרויץ וזה 0:2. הקבוצה של יורגן קלופ פתחה את המחצית השנייה בטירוף ובדקה ה-48 כבשה את השלישי כשבישול של רויס מצא את פליפה סנטנה הבלם שנגח פנימה את ה-0:3. בדקה ה-81 הגיע הרביעי והיה כולו תוצרת פולין: פישצ'ק בישל לרוברט לבנדובסקי, שקבע 0:4. בדקה ה-85 הגיע החמישי כשבישול נוסף של פישצ'ק מצאה את המחליף קובה בלאשצ'יקובסקי, שבעט פנימה את ה-0:5.

מריו גצה שחקן דורטמונד (שמאל) עם פליפה סנטנה. רויטרס
נתנו לאוהדים שלהם עוד הצגה. גצה, סנטסנה וגרוסקרויץ/רויטרס

שאלקה - האנובר 4:5

איזה משחק משוגע הוציא את הסיבוב השני בגרמניה לדרך. אחרי שתי נקודות בלבד שצברה בששת משחקי הליגה האחרונים, כולל חילופי המאמנים שהביאו את יינס קלר במקום הוב סטיבנס, שאלקה שבה למסלול הניצחונות עם תוצאה מדהימה. האנובר, מצידה, הייתה שותפה לדרמה במחצית השנייה, אבל המשיכה ברצף הכישלונות בגלזנקירשן, שם ניצחה רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות.

אחרי מחצית ראשונה שעמדה כולה בסימן הבכורה של יוהאן ג'ורו בהאנובר והתיקולים המסוכנים שלו, הגנת האנובר הרחיקה הוצאת חוץ ארוכה היישר לעבר ג'פרסון פרפאן, שהניף את רגל ימין ומשבעה מטרים אלכסונית ירה פנימה בדקה ה-44. בדקה ה-49 עקצה שאלקה במתפרצת, כשלואיס הולטבי העביר שמאלה ליוליאן דראקסלר הצעיר שהרשית ונתן את האות לקצב הבקעות מסחרר במשחק.

סרג'יו פינטו צימק בדקה ה-55 בבעיטה מרחוק אותה הסיט רומן נוישטאטר בקשת לחיבורים של שערו, וארבע דקות לאחר מכן סבולץ' הוסטי הצליח להשוות עם פצצה בשמאל. שאלקה חיכתה לדקה ה-64 כדי לצאת מההלם, ומרקו הוגר הצעיר החזיר את היתרון. שלוש דקות חלפו והגיע תורו של ציפריאן מאריקה הרומני לכבוש, כשהוסטי המצוין צימק עם עוד שמאלית אדירה בדקה ה-72 וסגר 23 דקות בהן הובקעו שישה שערים. ההפגזה לא הסתיימה. הולטבי נעץ את החמישי של שאלקה בדקה ה-88, ומאמה בירם דיוף קניח עם מספרת אדירה מ-16 מטר שקבעה את תוצאת המשחק המטורפת בתוספת הזמן. 4:5 גדול לשאלקה - ככה חוזרים מפגרת החורף.

יוליאן דראקסלר, ג'פרסון פרפאן שחקני שאלקה. Martin Meissner, AP
מפולת של שערים במחצית השנייה. יוליאן דראקסלר עם גפ'רסון פרפאן/AP, Martin Meissner

לברקוזן - פרנקפורט 1:3

הקבוצה של סמי הופיה וסשה לבנדובסקי יצאה לפגרת החורף במומנטום נהדר והמשיכה בו אחריה גם. לברקוזן ניצחה 1:3 את פרנקפורט ושמרה על המקום השני עם 36 נקודות. אנדרה שרלה, סבסטיאן בניש ושטפן קיסלינג כבשו את השערים לזכות הקבוצה ממערב גרמניה.

המארחת כבשה שני שערים תוך שתי דקות, כשבדקה ה-31 העלה אותה סבסטיאן בניש ליתרון בבעיטה לאחר קרן. שתי דקות חלפו ושטפן קיסלינג, שנמצא בעונה נהדרת, הכפיל את היתרון לאחר בישול של גונסאלו קסטרו. בדקה ה-58 כבשה לברקוזן את השלישי כשהפעם הכובש היה אנדרה שרלה המצוין לאחר בישול של קיסלינג. אלכסנדר מאייר עוד צימק בדקה ה-78, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

דייגו שחקן וולפסבורג. Stuart Franklin, GettyImages
פתחו מצוין את הקדנציה עם הקינג. דייגו/GettyImages, Stuart Franklin

וולפסבורג - שטוטגרט 0:2

דיטר הקינג, שחתם אצל הזאבים בפגרה לאחר תקופה מצוינת בנירנברג, פתח ברגל ימין את התקופה בקבוצתו החדשה. וולפסבורג ניצחה 0:2 את שטוטגרט, בזכות שערים של דייגו בדקה ה-51 ואלכסנדר מדלונג בדקה ה-67. שלוש הנקודות העלו את וולפסבורג למקום ה-13 עם 22 נקודות, בעוד שטוטגרט במקום התשיעי עם 25.

נורי שאהין שחקן דורטמונד (ימין) עם יורגן קלופ. רויטרס
הבן האובד חזר הביתה. קלופ עם שאהין/רויטרס

משחקים נוספים:

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0
מיינץ - פרייבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully