וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "לשופט יש עבודה קשה. שגורי יעשה מה שטוב לו"

19.1.2013 / 21:43

מאמן מכבי תל אביב לא האשים את תבריזי בהפסד באשדוד. רשמית: המגן עוזב את הקבוצה. דוד רביבו: "כרגע אני פה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב שוב התקשתה במשחק חוץ, כשהניצחון הצהוב האחרון מחוץ לבלומפילד היה בסוף נובמבר, וגם הוא הושג בקושי – 3:4 ברמת השרון. הערב (שבת), בהפסד 1:0 באשדוד, הקבוצה של אוסקר גרסיה שוב לא הראתה כדורגל טוב מחוץ לבית, אך יכולה בהחלט לבוא בטענות לצוות השיפוט בראשות איתן תבריזי. זה התחיל בפסילת שער חוקי של רוברטו קולאוטי בדקה הרביעית בטענת נבדל, המשיך בהתעלמות מנגיעת יד של סטיב גורי ברחבה (21) והגיע לשיא בשער הניצחון של יא יא פטי, שנגח פנימה בדקה ה-59 מעמדת נבדל ברורה.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה מאוכזב. ברני ארדוב
"היו לנו הרבה הזדמנויות אבל לא הבקענו. אם היינו כובשים, היינו מובילים 0:3 במחצית". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

אם תשאלו את אוסקר גרסיה, לא השופטים אשמים בהפסד קבוצתו. "במחצית הראשונה הגיע לנו לנצח", פתח מאמן מכבי תל אביב. "היו לנו הרבה הזדמנויות אבל לא הבקענו. אם היינו כובשים, היינו מובילים 0:3 במחצית. כולם ראו בטלוויזיה את הטעויות. לשופט יש עבודה קשה מאוד, וכמו לשחקנים ולמאמנים – לפעמים הם צודקים ולפעמים הם טועים".

לעומת המאמן, בקבוצה היו תלונות לגבי צוות השופטים, וגורם אמר: "לא יכול להיות שאנחנו מקופחים באופן כל כך חד צדדי במשחק. גם פסלו לנו שער חוקי וגם השער של אשדוד היה בנבדל ברור. לא ברור איך צוות השופטים שכולל גם שופטי רחבה לא מצליח לקבל את ההחלטות הנכונות".

המועדון הוציא הודעה רשמית לאחר המשחק, ולפיה סטיב גורי עוזב את הקבוצה הטופ מיידי. חוזהו של המגן הימני הותר, והערב אמר ג'ורדי קרויף: "אנחנו מודים לסטיב על תרומתו למועדון, הן על המגרש והן על היותו שחקן חיובי ואהוב בחדר ההלבשה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

גרסיה נשאל האם הוא יודע מה הסיבה לעזיבתו של גורי ואמר: "אני רוצה שכל השחקנים בסגל שלי יהיו מאושרים ואם הם לא מאושרים, שיעשו מה שהם רוצים לעשות. אני לא יודע למה הוא רוצה לעזוב, הוא לא אמר לי את הסיבה, ואם זה מה שהוא רוצה, שיעשה מה שטוב לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטיב גורי, מכבי תל אביב, מול אמיר בן שמעון, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
"אני רוצה שכל השחקנים בסגל שלי יהיו מאושרים ואם הם לא מאושרים, שיעשו מה שהם רוצים לעשות. אני לא יודע למה הוא רוצה לעזוב, הוא לא אמר לי את הסיבה". אוסקר גרסיה על סטיב גורי/ברני ארדוב

בצד המנצח קיבלו את שלוש הנקודות בשמחה, אך העתיד עדיין מעורפל, במיוחד סביב פרשת הקפטן דוד רביבו. הקשר חזר להרכב הערב למרות שהודיע על רצונו לעזוב, היה מצוין ובישל את שער הניצחון לפטי. "כרגע אני פה", אמר הקפטן לאחר המשחק. "אמרתי ליוסי שאתן 100 אחוז כל עוד אני כאן. הכי חשוב ששיחקתי טוב ושהקבוצה ניצחה. כשיגיע הזמן אומר את הדברים, וכרגע אני כאן וממשיך עם הקבוצה. הראש כולו בכדרוגל, אני שמח מהניצחון אחרי תקופה לא טובה. הרווחנו כמה שחקנים היום".

המאמן יוסי מזרחי: "אנחנו בתקופה רעה מאוד, ולחזור לנצח אפשר רק אם שמים את הלב והנשמה על המגרש. לא שיחקנו כדורגל גדול אבל כל שחקן נתן את הכל היום". על רביבו אמר מזרחי: "קפטן זה קפטן, לטוב ולרע. כשלדוד היתה ירידה היתה לקבוצה ירידה, והיום הוא נתן את כולו ואז שאר השחקנים נותנים יותר. יש דברים שלא בין שחקן ומאמן, אלא מעבר לזה. זה בין דוד להנהלה. ברור שאני רוצה שהוא יישאר".

יא יא פטי ודוד רביבו, שחקני מ.ס. אשדוד, חוגגים שער. ברני ארדוב
"אמרתי ליוסי שאתן 100 אחוז כל עוד אני כאן. הכי חשוב ששיחקתי טוב ושהקבוצה ניצחה". רביבו ופטי חוגגים 0:1/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully