וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט זכה להכי הרבה הצבעות לאולסטאר

החמישיות הוכרזו, כוכב הלייקרס הקדים את לברון, שניצח אותו הלילה. קובי: "הוא קלע זריקות קשות". וויד, כרמלו ופול בפנים

מלבד הראיון המסעיר של לאנס ארמסטרונג, הצליחו להתעסק הלילה (בין חמישי לשישי) בארצות הברית גם בספורט ולא סתם בעוד משחק, אלא במפגש הפסגה בין לברון ג'יימס לקובי בריאנט.

הלייקרס, שחווים עונה רעה, קיוו שהמשחק מול האלופה מיאמי, אליו הגיעו עם רצף של שבעה ניצחונות מול אלופות מכהנות, יהיה נקודת המפנה עבורם, אבל לקינג ג'יימס היו תוכניות אחרות. 39 נקודות (כולל שישה דאנקים), שמונה אסיסטים, שבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות היו השורה הסטטיסטית של המלך, שביטל כל התנגדות מצד המארחת, אותה הוביל קובי עם 22 בלבד (כולל 11 דקות רצופות ללא נקודה ומשחק טוב ברבע האחרון).

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מיאמי היט. רויטרס
לברון ניצח את קובי, קובי ניצח את לברון/רויטרס

"סיימנו את המסע במערב בדרך הנכונה", אמר לברון בסיום, "אנחנו רוצים לבנות על המשחק הזה הלאה. רצינו לשחק הרבה יותר טוב כמובן, אחרי ההפסדים לאינדיאנה ופורטלנד".

מאמן ההיט אריק ספולסטרה הוסיף: "כשאתה במשחקי חוץ והקהל והמומנטום לא לצידך, אתה חייב למצוא דרכים לנצח. ההתקפה שלנו לא באמת זרמה עד לרגעי הסיום".

מייק דאנטוני סיכם בצד המפסיד: "אני חושב ששיחקנו מספיק טוב כדי לנצח, אבל התמודדנו מול קבוצה אלופה. הם סחטו מאיתנו כל טיפה של יכולת וזה היה מבחן טוב לרמה שלנו. אנחנו חייבים להשתפר ולעשות את הדברים בצורה קלה יותר".

בריאנט הוסיף: "זה לא מאכזב מדי, הם שיחקו מצוין. הם משחקים ביחד, רגילים אחד לשני ויודעים איפה הם רוצים את הכדור. לברון קלע כמה זריקות מאוד קשות". דוויט הווארד, שסיפק איירבול מביך מהעונשיין ברגעי ההכרעה, בחר להחמיא לדווין וויד, שבלט אף הוא עם 27 נקודות: "הוא היה חד בהתקפה. לברון תמיד יקלע, אבל אם נוכל לסגור את וויד, נוכל לנצח אותם ולא עשינו את זה".

דווין וויד מיאמי היט. רויטרס
ללייקרס לא היו תשובות. וויד/רויטרס

הגומלין בין הקבוצות ייערך בעוד כשלושה שבועות ועד אז הוא יכול להתנחם בניצחון אחר על לברון, הקולות למשחק האולסטאר. קובי סיים ראשון, עם 1,591,437 בחירות, כ-7,800 קולות יותר מג'יימס והשניים כמובן יפתחו בחמישיות, של המערב והמזרח בהתאמה.

עבור קובי מדובר בשיא ליגה של 15 פעמים רצופות בחמישיית האולסטאר ולצידו על הפרקט הוא יראה בג'אמפ הראשון את חברו לקבוצה דוויט הווארד, את חבריו לעיר כריס פול ובלייק גריפין מהקליפרס ואת נציג אוקלהומה סיטי, קווין דוראנט, שסיים שלישי בספירת הקולות.

הרביעי בתור, כרמלו אנתוני, יפתח במזרח לצד לברון ואיתם ישחקו בחמישייה גם דווין וויד ושני נציגי בוסטון רייג'ון רונדו וקווין גארנט. המחליפים של שתי הקבוצות, שייבחרו על ידי המאמנים, ייקבעו ביום חמישי הבא.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
גם הוא יהיה שם, מה שמבטיח היילייטס. גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully