וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי ת"א: מקרייב בחוץ, גונסאלו ומרגוליס פצועים

18.1.2013 / 16:03

הבולגרי לא יהיה בסגל למשחק מול המוליכה (ש', 19:30, ספורט 1). קולאוטי, דאבור ופריצה מתמודדים על מקום אחד בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ומכבי תל אביב נפגשו 48 פעמים עד כה בליגה הראשונה. הצהובים מתל אביב ניצחו 29 פעמים, עשרה משחקים נגמרו בתיקו ואשדוד ניצחה רק 9.

* מכבי תל אביב ניצחה במחצית מהמשחקים שנערכו כאשדוד היא המארחת (13 מ-26). אשדוד ניצחה 6, עוד 7 נגמרו בתיקו.

* בשני המשחקים האחרונים שלה באשדוד מכבי לא ניצחה – היא הפסידה וסיימה בתיקו בעונה שעברה, כך שסטטיסטית בלבד, הסיכויים שלה לנצח גבוהים.

* ב-16 השנים האחרונות שפט איתן תבריזי 47 פעמים את מכבי תל אביב. היא ניצחה 20 מהמשקים הללו, סיימה 13 פעמים בתיקו והפסידה 14 פעמים.

* ב-20 משחקי חוץ של הצהובים שפט תבריזי, והמאזן של מכבי הוא 6 ניצחונות, 5 תיקו ו-9 הפסדים.

* מ.ס. אשדוד הפסידה יותר ממחצית המשחקים בהם שפט אותה תבריזי ב-16 השנים האחרונות (22 מ-43). יש לה עוד 10 ניצחונות ו-11 תיקו איתו.

* תבריזי שפט את אשדוד בבית 21 פעמים. החלוקה שווה לגמרי: 7 ניצחונות, 7 תיקו ו-7 הפסדים.

* אלירן עטר כבש 8 שערים נגד אשדוד עד עכשיו (בבני יהודה ובמכבי תל אביב). הוא רחוק 7 שערים מראש טבלת הכובשים נגד אשדוד, שם נמצא אסי טובי. אם יכבוש שלושער, יעלה למקום השלישי (במקום השני ניצב אלון מזרחי עם 12).

* יוסי מזרחי אימן 35 פעמים ב-16 השנים האחרונות נגד מכבי תל אביב. הוא ניצח 11 משחקים, סיים 10 בתיקו והפסיד 14. בבית: 18 משחקים, 7 ניצחונות, 7 תיקו ו-4 הפסדים.

הנתונים: אתר דריבליסט

אלירן עטר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהב לשחק נגד אשדוד. עטר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד מגיעה במומנטום רע מאוד למשחק נגד מוליכת הטבלה, אחרי שהפסידה ארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים. השחקנים של יוסי מזרחי שהשיגו במשחקים אלה רק נקודה אחת מ-15 אפשריות, צנחו עד המקום השביעי ולראשונה העונה הם מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון. מי שנמצא במוקד העניינים בימים האחרונים הוא החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, שסיים ככל הנראה את דרכו בקבוצה. מקרייב לא יכלל בסגל למחר ועל פי דיווחים הוא נמצא במשא ומתן עם קבוצת פירין הבולגרית. מקרייב מחזיק גם בהצעות מהליגה הרוסית, אם כי באשדוד היו מעוניינים לשלוח אותו לבית"ר ירושלים, בעיסקת חליפין במסגרתה יעשה קובי מויאל קשרה של בית"ר את הדרך ההפוכה לאשדוד.

הקשר דוד רביבו, שנמצא בנתק מוחלט מהבעלים ג'קי בן זקן, ישוב להרכב, אחרי שבשבוע שעבר שותף כמחליף במחצית השנייה. רביבו שהביע את רצונו לעזוב, ינסה לעזור מחר לקבוצתו לחזור למסלול הנצחונות. שחקן נוסף שישוב להרכב הוא הבלם ישראל ראש, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. רחמים צ'קול שיפתח בעמדת המגן השמאלי יפגוש את הקבוצה בה החל את העונה ומיקי סירושטן יתופקד יחד עם ניר ביטון ובן בוטבול בקישור האחורי. גדי קינדה הצעיר מתוכנן לפתוח אף הוא בקישור, אך הוא סובל מפציעה קלה ברגלו ורק מחר יתברר אם הוא כשיר. מוראד אבו ענזה יפתח כחלוץ בודד בחוד. בנצי מושל הצעיר נותר הפעם מחוץ לסגל, כחלק מהרוטציה שמנהיגים באשדוד בנוגע לשחקנים הצעירים. ציון צמח וחאתם עבד אלחמיד ימתינו להזדמנות מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוד רביבו שחקן מ.ס. אשדוד מחמיץ פנדל. ברני ארדוב
שב להרכב של יוסי מזרחי. דוד רביבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

בקבוצה מאמינים כי בשבוע הבא יצטרפו לסגל ערן זהבי, קשרה של פאלרמו האיטלקית, ומגן עירוני קרית שמונה, אלעד גבאי ובכך יושלם הסגל באופן כמעט סופי. הפערים הכספיים עם זהבי הצטמצמו מאוד, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט ובעניין גבאי נראה כי בסופו של דבר יוגדל התשלום הכספי ועומר ורד שמסרב לעבור צפונה, לא יהיה חלק מהעיסקה.

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם, לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד, מחר באצטדיון הי"א. המאמן אוסקר גרסיה עשוי לראשונה מזה זמן רב, לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח בניצחון המצוין על הפועל באר שבע במחזור שעבר. הקשר גונסאלו גרסיה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגאל מרגוליס שסובל משטף דם ברגלו, הסתפקו באימון ריצה ולא יהיו בסגל. גם בן בן יאיר הפצוע בקרסולו ועומר ורד שמתאושש ממחלה, לא יתלבשו. הבלם קרלוס גרסיה שמתאושש מפציעה בשריר הירך, ערך היום אימון מלא, אך עדין לא בטוח שיחזור להרכב.

ברק לוי יפתח בין הקורות, סטיב גורי שהודיע לאנשי הקבוצה כי ברצונו לעזוב כבר בשבוע הבא, ימשיך בעמדת המגן הימני. שרן ייני יתופקד שוב בעמדת הבלם. משה לוגסי שהיה טוב מאוד בניצחון על באר שבע ונשאר בשלב זה בקבוצה, יפתח בקישור האחורי. בחלק הקדמי עשויים להיות שינויים, כאשר רוברטו קולאוטי, מונס דאבור וראדה פריצה, מתמודדים על מקום אחד בהתקפה, לצידם של דור מיכה, מהראן ראדי ואלירן עטר הלוהט.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי לפתוח. ראדה פריצה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: רחמים צ'קול

המגן הצעיר חזר הביתה לאשדוד אחרי חצי עונה לא מוצלחת במכבי תל אביב, שם לא קיבל הזדמנות וכמעט ולא שותף. המגן שפותח כעת על חשבונו של אושאניווה שנמצא עם נבחרת ניגריה באליפות אפריקה, ינסה להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל ושלא בכדי, הוא סומן פעם כאחד המגנים השמאליים הכי מוכשרים בארץ. צ'קול יפגוש באגף שלו מחר את אלירן עטר שנמצא בכושר שיא ומעניין יהיה לראות האם יצליח המגן הצעיר להצר את צעדיו של מלך השערים של ליגת העל.

מכבי תל אביב: סטיב גורי

המגן מחוף השנהב נכנס לעניינים רק במחזורים האחרונים וכעת הוא מבקש לעזוב. גורי צפוי לפתוח בהרכב ומעניין יהיה לעקוב אחריו, במה שעשוי להיות משחקו האחרון בישראל. אחרי שער הבכורה נגד באר שבע, אולי הוא ידאג גם לשער פרידה.

סטיב גורי, גונסאלו גרסיה שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הופעת פרידה? סטיב גורי לצד גונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, רחמים צ'קול, מיכאל סירושטן, ניר ביטון, בן בוטבול, גדי קינדה (אמיר בן שמעון), דוד רביבו, מוראד אבו ענזה.

מכבי תל אביב: ברק לוי, סטיב גורי, איתן טיבי, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, מהראן ראדי, דור מיכה (מונס דאבור), רוברטו קולאוטי (ראדה פריצה) אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully