וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: דימיטאר מקרייב בדרך החוצה

לא יכלל בסגל למכבי ת”א. עפ”י דיווחים בבולגריה, החלוץ קרוב לקבוצת פירין. אשדוד הציעה אותו לבית”ר תמורת מויאל

דימיטאר מקרייב צפוי לעזוב את מ.ס אשדוד בתקופה הקרובה. החלוץ לא יכלל בסגל למשחקה של הקבוצה מחר נגד מכבי תל אביב (שבת, 19:30, ספורט1 ו-HD).

בתקשורת הבולגרית מדווחים שמקרייב עשוי לחזור למולדתו ולהצטרף לקבוצת פירין מהעיר גוטסה דלצ'ב בה הוא נולד. פירין, שמדורגת כרגע במקום השמיני בליגה הבולגרית, נמצאת כרגע במחנה אימונים בטורקיה ועל פי הדיווחים, החלוץ עשוי להצטרף אליה כבר בימים הקרובים.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שאשדוד פנתה לאחרונה לבית"ר ירושלים והציעה לה עסקת חליפין במסגרתה מקרייב יעבור לקבוצה מהבירה, בעוד קובי מויאל יעשה את הדרך ההפוכה. מויאל לא מרוצה ממעמדו בבית"ר ירושלים בשבועות האחרונים, אך בשלב הזה הקבוצה מהבירה לא ממהרת לשחררו. יחד עם זאת, ייתכן שעד תום מועד ההעברות בעוד מספר שבועות יירשמו התפתחויות נוספות בנושא.

מקרייב הבולגרי חזר לקדנציה שנייה באשדוד בקיץ האחרון. הוא החל את העונה בצורה נפלאה וכבש שישה שערים בששת המחזורים הראשונים, אלא שמאז חלה ירידה חדה ביכולתו. בקבוצה מאוד מאוכזבים ממקרייב לאחרונה ומודעים לעובדה שגם הוא לא מרוצה בקבוצה ומעוניין לעזוב. כחלק מההיערכות לאפשרות שניר ביטון יעזוב ישנו רצון לחזק את הקישור האחורי וקובי מויאל סומן על ידי הצוות המקצועי.

בתוך כך, באשדוד ממשיכים להתכונן למשחק נגד מכבי תל אביב. הקבוצה של יוסי מזרחי לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים והפסידה בחמישה מהם. דוד רביבו אמור לפתוח למרות המתיחות עם הבעלים ג'קי בן זקן. ישראל ראש, שסיים לרצות עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים, יחזור למרכז ההגנה על חשבון מיקי סירושטן. האחרון עשוי לפתוח בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully