וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.1

וולקוט חתם על חוזה חדש בארסנל. למפארד סיכם בגלאקסי? איסקו יצטרף לגווארדיולה? ואת מי רוצה ברצלונה מצ'לסי?

תיאו וולקוט שחקן ארסנל. AP
עשה סוף לכל הספקולציות. תיאו וולקוט/AP

העברות

.* סוף לסאגה: תיאו וולקוט חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים נוספות בארסנל. על פי דיווחים, הקיצוני המצוין ירוויח כ-90 אלף ליש"ט בשבוע ללא בונוסים - עליה של כ-30 אלף ליש"ט לשבוע.

* הנהלת סאות'המפטון פיטרה את המאמן נייג'ל אדקינס ומינתה במקומו את מאוריסיו פוצ'טינו. הארגנטינאי בן ה-40 אימן את אספניול בהצלחה קטנה יחסית ופוטר ממנה בנובמבר. אדקינס הוליך את הסיינטס לשתי עליות ליגה רצופות וצבר איתה 54 אחוזי הצלחה - המאזן הטוב ביותר של מאמן בקבוצה מאז סוף המאה ה-19.

* ובינתיים, הסיינטס גם מבצעים רכש: הבלם הנורבגי וגארד פורן, 24, שפרץ אצל אולה גונאר סולשיאר במולדה והוזכר השבוע כמי שצפוי להצטרף לליברפול, חתם לבסוף לארבע שנים וחצי בשורות סאות'המפטון. מולדה תקבל עבורו כ-3.5 מיליון ליש"ט.

* פאבלו איימאר סיכם באל אהלי מאיחוד האמירויות והוא עושב את בנפיקה חצי שנה לפני תום חוזהו. הארגנטינאי בן ה-33 מצטרף באל אהלי לגראפית הברזילאי, ריקרדו קווארסמה הפורטוגלי, לואיס חימנס הצ'יליאני ואשיל אמאנה הקמרוני. מאמן הקבוצה הוא קיקה סאנצ'ס פלורס הספרדי.

* אחרי שנת התאקלמות קשה ולא מוצלחת באיטליה, הכישרון הצ'יליאני אדוארדו ורגאס נפרד מנאפולי ועבר בהשאלה לגרמיו הברזילאית. עסקת ההשאלה היא ל-12 חודשים, אך לנאפולי יש אפשרות להחזיר את החלוץ כבר ביוני.

* בטיס שאלה מאנדרלכט את הקשר האורוגוואי-שבדי גיז'רמו מולינס (24) לחצי עונה. מולינס, שצבר ארבע הופעות בנבחרת שבדיה ונחשב לכישרון גדול, סבל מפציעה קשה בברך ומיעט לשחק ב-18 החודשים האחרונים, אבל עבר את הבדיקות הרפואיות בסביליה בהצלחה והפך לורדיבלאנקו.

* החלוץ סרקאן יילדירים (22), שמיעט לשחק העונה בגלאטסראיי, הושאל מקבוצת הפאר מאיסטנבול לסיבאספור.

* פורטונה דיסלדורף החתימה את בלם סלביה פראג, מרטין לאטקה. הצ'כי בן ה-28 יחזק את ההגנה של נורברט מאייר, שנפגעה מהפציעות של יינס לאנגנקה וברונו סוארס.

* דיסלדורף העסוקה גם שאלה מהמבורג את הקשר רוברט טשה עד סיום העונה. טשה בן ה-25 צבר 85 דקות משחק בלבד בחצי הראשון של העונה הנוכחית.

* קשר נבחרת דנמרק, טוביאס מיקלסן, נמכר מגרויתר פורת לרוזנבורג הנורבגית חצי שנה בלבד אחרי שהגיע לגרמניה. מיקלסן בן ה-26 שותף בשישה משחקי בונדסליגה בלבד.

* המגן השמאלי של סנדרלנד, בלייר אדאמס, עבר ללא תמורה לקובנטרי מהליגה השלישית באנגליה. אדאמס בן ה-21 לא מצא את מקומו בסנדרלנד מאז שעלה לקבוצת הבוגרים ב-2010.

* לוקומוטיב מוסקבה השאילה לרוסטוב את מקסים בלאייב. הקשר בן ה-21, שצבר 7 הופעות בנבחרת הצעירה של רוסיה, שותף רק במשחק אחד העונה במדי הקבוצה של מבירת רוסיה.

שחקן פארמה, מרקו פארולו (ימין) מול שחקן סלביה פראג, מרטין לאטקה. Marco Luzzani, GettyImages
הגיע לחזק את ההגנה הפצועה של דיסלדורף. לאטקה משמאל/GettyImages, Marco Luzzani

שמועות

* ספרד ממשיכה לעסוק בחתימה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן, ועל פי עיתון 'אס', איסקו המוכשר עשוי להיות הרכש הראשון של פפ בקיץ. קשרה של מלאגה הוזכר כמועמד לקבוצות בכירות רבות באירופה, אבל מאמן ספרדי דוגמת פפ בהחלט עשוי למשוך אותו לגרמניה.

* על פי דיווחים בממלכה, פרנק למפארד סיכם את תנאיו בלוס אנג'לס גלאקסי והוא יעבור לאלופת ה-MLS עם תום עונת הפרמיירליג.

* ההודעה של ויקטור ואלדס על כך שהוא לא יאריך את חוזהו בברצלונה, נתנה את האות לחרושת שמועות בנוגע לקבוצה אליה הוא יעבור בקיץ. בין המועמדות: באיירן מינכן (במידה שמנואל נוייר הפנטסטי יימכר), מנצ'סטר סיטי, ליברפול ופ.ס.ז'.

* במקביל, מדווחים בספרד על התעניינות גוברת של ברצלונה במגן השמאלי אשלי קול, שהמגעים בינו לבין צ'לסי על הארכת חוזה תקועים כרגע.

* עוד מהבלאוגרנה: על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת באירופה, ברצלונה הפנתה את תשומת הלב שלה לבלם רומא, מרקיניוס. הברזילאי בן ה-18 משחק במדי הג'אלורוסי בהשאלה מקורינתיאנס. כמובן שאם הקטלאנים יהיו מעוניינים בו, הם יוכלו להחתימו רק בקיץ.

* הארי רדנאפ וק.פ.ר ממשיכים לנסות להחתים את בלם פורטו, רולאנדו, אך בינתיים ללא הצלחה. באנגליה מדווחים שהפורטוגלי בן ה-27 מסרב לחתום בקבוצה הלונדונית ורוצה לעבור למועדון גדול יותר.

* קשרה הסנסציוני של פסקארה, חואן קינטרו, מעדיף לעבור לאינטר מאשר למנצ'סטר יונייטד. הקולומביאני בן ה-20, שמושאל לפסקארה מאתלטיקו נסיונאל, התייחס לשתי המתעניינות בו והסביר ש"אני מעדיף את אינטר כי משחקים בה הרבה דרום אמריקאים".

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הזמינה את מגן-קשר לסטר סיטי, ג'ף שלפ, לתקופת מבחנים. השחקן בן ה-20 נולד בגרמניה להורים ממוצא גנאי ומאוחר יותר משפחתו עברה להתגורר באנגליה.

* נמשכת ההתעניינות המאסיבית בשחקני טולוז. אחרי מוסא סיסוקו ואטיין קאפו, כעת עלה גם שמו של שק מ'בנגה כמי שעשוי להימכר. גלאטסראיי היא המתעניינת הראשית, אך כרגע נראה שטולוז לא תוותר על שירותיו של המגן השמאלי עד הקיץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
עובר ליבשת החדשה? למפארד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully