וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1

נורי שאהין הושאל בחזרה לדורטמונד, צ'לסי איבדה כוכב לטובת שחטאר, סוארס שוקל לעבור מליברפול לסיטי. כל הדיווחים

העברות

* נורי שאהין, שנכשל בעונה החולפת בריאל מדריד וליברפול, חוזר הביתה לדורטמונד, אליה יושאל מהבלאנקוס ל-18 חודשים עם אופציית רכישה.

* הקשר הברזילאי הצעיר (24) טייסון, שהיה קרוב מאוד להצטרף לצ'לסי, חתם בסופו של דבר בשחטאר דונייצק, אליה הוא יעבור מהיריבה לליגה האוקראינית מטאליסט חראקוב.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לקריסטל פאלאס את החלוץ הליברי-אנגלי בן ה-21, אלכס נימלי, עד תום העונה.

* טימו טאיניו הוותיק (33) חזר לפינלנד אחרי 15 שנה וחתם בה.י.ק הלסינקי. טאיניו שיחק בין היתר האוקזר, טוטנהאם ואייאקס.

* ספורטינג חיחון השאילה לאוסאסונה את הקשר מיגל דה לאס קובאס עד תום העונה. זו התחנה החמישית של השחקן בן ה-26 בקריירה אחרי שלפני כן שיחק בוולנסיה ב', הרקולס אליקנטה, אתלטיקו מדריד וכאמור ספורטינג.

* ניס ניצלה את האופציה שהייתה לה ורכשה ממונאקו את הקשר ההתקפי ולנטין אייסריק, ששיחק אצלה עד כה כמושאל.

* ווסט ברומיץ' השאילה לנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה את המגן הצ'יליאני, גונסאלו חרה (27). פורסט גם האריכה את שאילתו של הבלם אליוט וורד מנוריץ'.

* שטוטגרט השלימה את רכישתו של המגן הימני גוטוקו סקאי מקבוצת אלבירקס ניגאטה. היפני בן ה-21 שיחק בקבוצה הגרמנית בשנה האחרונה כמושאל.

* אחרי שהחתימה את פאבלו ארמרו מאודינזה, נאפולי השאילה לפאלרמו את המגן-קשר השמאלי אנדראה דוסנה. לרוסאנרו תהיה אופציה לרכוש את האיטלקי בן ה-31 בתום העונה.

* החלוץ הארגנטינאי לוקאס פראטו, שהושאל מגנואה לולס סארספילד בעונה החולפת, יישאר בקבוצה הארגנטינאית אחרי שהוא חתם במדיה לשלוש שנים.

* ווסטהאם הודיעה רשמית על החתמתו של וולינגטון פאוליסטה, החלוץ הברזילאי של קרוזיירו.

שחקן נאפולי אנדראה דוסנה. AP
מנאפולי לפאלרמו. דוסנה/AP

שמועות:

* לואיס סוארס שוקל לעזוב את ליברפול כבר בקיץ הקרוב ועשוי להצטרף למנצ'סטר סיטי, שתהיה מוכנה לשלם עליו 40 מיליון ליש"ט.

* יובנטוס דחתה הצעה מצד וולפסבורג לגבי פאביו קוואליארלה.

* אביו של אדינסון קבאני אמר בראיון שריאל מדריד תמיד הייתה החלום הגדול של בנו, שחקן נאפולי.

נורי שאהין שחקן דורטמונד. Christof Koepsel, GettyImages
חוזר הביתה. שאהין/GettyImages, Christof Koepsel

* בצרפת מדווחים שגוברת ההתעניינות בקשר סנט אטיין ונבחרת צרפת, אטיין קאפו (24), כשבין העוקבות אחריו ניתן למצוא את צ'לסי, ארסנל, ווסטהאם ובאיירן מינכן.

* הקשר הברזילאי קרלוס אדוארדו (25) עשוי לחזור מרובין קאזאן לגרמניה ולחתום בשאלקה - כך על פי כלי תקשורת בגרמניה. אדוארדו שיחק בהופנהיים בשנים 2007-2010 ונרכש על ידי רובין תמורת כ-20 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' דחתה את הצעתה בסך 5 מיליון ליש"ט של ק.פ.ר על הבלם השבדי יונאס אולסון. הבאגיז מצפים כעת לראות אם הלונדונים יגישו הצעה גבוהה יותר. אם אולסון לא יגיע, הארי רדנאפ עשוי לנסות לרכוש מטוטנהאם את הבלם הוותיק וויליאם גאלאס.

* האם חואן רומן ריקלמה בדרך לברזיל? קשרה הוותיק של האלופה פלומיננזה, דקו, אמר: "אני לא יודע אם ההנהלה תצליח להחתים אותו, אבל אני אשמח לקבל אותו פה".

* ניוקאסל ממשיכה לחפש חיזוק בליגה הצרפתית בכלל ובמארסיי בפרט. אחרי שהוא קושרה עם לואיק רמי, התקשורת הצרפתית מדווחת שגם מתיו ולבואנה נמצא על הכוונת של אלן פארדיו.

* שחקן נוסף שמוזכר כמועמד לבאיירן מינכן הוא קשרה המצטיין של פרנקפורט, סבסטיאן רודה (22). שחקנה של נבחרת גרמניה הצעירה היה מועמד לטוטנהאם בקיץ האחרון.

* קשר סטנדרד ליאז', מאור בוזגלו, נמצא ברשימת המעקב של פארמה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט". בקבוצה האיטלקית עקבו אחרי הקשר, שמחזיק בדרכון צרפתי, ושוקלים לבצע מהלך לצרפו כשחוזהו יפוג בקיץ או אפילו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

אטיין קאפו שחקן טולוז לפני ז'וליאן מישל שחקן ליל. רויטרס
ישתדרג לקבוצה גדולה? קאפו בלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully