וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-בני סכנין: גל כהן בספק, אור ברוך בהרכב

הבלם שנפגע באימון סובל מכאבים עזים ויעבור מבחן כשירות בשבת. בצד השני, עבאס ועוסמאן בחוץ, זבידאת וגנאים בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ובני סכנין נפגשו 23 פעמים בליגה הראשונה. בני יהודה ניצחה 15 פעמים, סכנין רק 3 ועוד 5 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשבני יהודה מארחת: 7 ניצחונות לזהובים, תיקו וניצחון אחד לסכנין – בפעם הראשונה בה בני יהודה אירחה, בינואר 2004.

* עמית אלנקווה, הבן של שופט העבר סאבי אלנקווה, ישפוט את משחק הבכורה שלו בליגה הראשונה.

* דרור קשטן אימן 12 פעמים נגד בני סכנין בליגה הראשונה. המספרים לא מלהיבים: 5 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. בבית: 2 ניצחונות, 2 תיקו והפסד.

* מצד שני, שלומי דורה מעולם לא ניצח את בני יהודה כמאמן. יש לו ארבע תוצאות תיקו ו-3 הפסדים במשחקים בהם אימן נגד הזהובים. בחוץ: 2 תוצאות תיקו והפסד.

* בששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בני יהודה לא הפסידה (3 ניצחונות ו-3 תיקו).

הנתונים: אתר דריבליסט

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מעולם לא ניצח את בני יהודה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה נמצאת בתקופה רעה ותגיע למשחק אחרי שני הפסדים רצופים ועם מאזן לא מחמיא של שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. הזהובים שהידרדרו עד למקום השמיני בטבלה ונמצאים כעת מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון, ינסו לחזור למסלול הניצחונות, מול היריבה מתחתית ליגת העל. בתוך כך ימשיכו במועדון בתחילת השבוע הבא במשא ומתן עם הקשר רפי דהן, שצפוי להגיע בהשאלה ממכבי תל אביב.

הבלם גל כהן, שנפצע אמש בקרסולו, סובל מכאבים עזים ונפיחות גדולה והוא בספק גדול למשחק. כהן הסתפק היום באימון ריצה בלבד ועל אף רצונו לעלות לשחק עם זריקה, מצבו יתברר רק מחר, לאחר שיערוך מבחן כשירות. במידה שכהן לא יוכל לשחק, ימשיך אביב חדד לפתוח במרכז ההגנה, לצידו של סארי פלאח שהחלים מפציעה ושב להרכב.

המאמן דרור קשטן צפוי לערוך מחר מיני מהפכה בהרכב, כאשר צמד הזרים ננאד מרינקוביץ' ואדם הרפקה ישלמו את מחיר ההפסדים ויירדו לספסל, בעוד שלו מנשה ואור ברוך אמורים לפתוח במקומם. אמש באימון הטקטי המסכם תרגל קשטן את אמיר עגייב הצעיר בהרכב על חשבונו של עוז ראלי, אולם באימון הבוקר, שוב שינה המאמן את תוכניותיו והחזיר את ראלי להרכב.

בני סכנין:

שבוע לא שקט עבר על בני סכנין אחרי ההפסד להפועל תל אביב בשבת שעברה, שגרר את הקבוצה חזרה לתחתית. בעקבות ההפסד התקיימה שיחה של ההנהלה עם מחמוד עבאס בה התבקש השחקן לקצץ בשכרו, דבר שגרר מיד ביקורות מצד השחקנים. בצד המקצועי, לא אהב המאמן שלומי דורה את היכולת במשחקים האחרונים ולפי אימוני השבוע האחרון הוא צפוי לעשות שלושה שינויים. עבאס שהתבקש היום בשיחה להתרכז אך ורק במשחק יפתח על הספסל כמו גם עלי עוסמאן ועידן וייצמן שישלמו את המחיר. מי שיחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה הוא פיטר אמבמבה. מוחמד כליבאת שספג אדום עמד היום לוועדת משמעת שם טען כי העברה עליה קיבל כרטיס אדום היתה חלק מהמשחק ולא מכוונת. בהנהלה אמרו לכליבאת כי יודיעו לו אם ייענש בשבוע הבא. במקומם של עוסמאן ועבאס יפתחו בהרכב מוחמד זבידאת וחמד גנאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל כהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
יעבור מבחן כשירות לפני המשחק. גל כהן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה: אור ברוך

החלוץ הצעיר שהגיע כהבטחה גדולה, עדין לא תרם לקבוצה את מה שציפו ממנו בתחילת העונה. ברוך מתאושש כעת מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי, ולמעשה רק בשבועיים האחרונים הוא חזר להתאמן בצורה סדירה. הוא שב להרכב הזהובים בתקופה רעה מאוד שעוברת על הקבוצה וכעת יצטרך להצדיק את הציפיות הגדולות שתולים בו בחלק הקדמי, הדי מקרטע של בני יהודה.

בני סכנין: פיטר אמבמבה

הבלם שכבר שקל לבקש שחרור יחזור להרכב ויצטרך להוכיח, אולי בהזדמנות האחרונה שלו, שהוא ראוי למקום בהרכב ולייצב את ההגנה הרעועה.

שחקן בני סכנין, פיטר אמבמבה, מול שחקן מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי. מגד גוזני
כבר שקל לעזוב. אמבמבה/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, אביב חדד (גל כהן), כפיר אדרי, סתיו פיניש, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, פדרו גלבאן, שלו מנשה, אור ברוך.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, פיטר אמבמבה, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, מקסים ז'וס, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, אחמד קאסום, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully