וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי דהן על סף סיכום בבני יהודה

17.1.2013 / 19:19

קשרה של מכבי ת"א, שקיבל אישור לחפש קבוצה, נפגש עם מנכ"ל הזהובים והצדדים קרובים לסיכום. גל כהן בספק לשבת

רפי דהן, קשרה של מכבי תל אביב, יעבור ככל הנראה בקרוב מאוד לבני יהודה. דהן, שקיבל אישור לחפש לעצמו קבוצה, נפגש עם מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו ונראה שהצדדים נמצאים על סף סיכום. הקשר צפוי לעבור בהשאלה עד תום העונה, כאשר הזהובים ישלמו את שכרו של השחקן עד תום העונה. כבר אתמול פרסמנו על התוכנית של מכבי תל אביב להשאיל את הקשר עד תום העונה וכעת נראה כי הוא מצא בית חדש. בשכונה מחכים גם להתפתחויות בנוגע לחלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן, אם כי בשלב זה עדיין אין התקדמות בעניינו.

רפי דהן שחקן מכבי תל אביב מעל עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יעבור מצהוב לכתום. רפי דהן/ברני ארדוב

בתוך כך, קיימה היום הקבוצה את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת. לפחות על פי התרגול באימון, נראה כי המאמן דרור קשטן מתכנן מיני מהפכה בהרכב, כאשר סארי פלאח, אמיר עגייב ואור ברוך שלא פתחו בהפסד להפועל רמת השרון במחזור הקודם, תורגלו ב-11 הפותחים על חשבונם של אביב חדד, עוז ראלי וננאד מרינקוביץ'.

תוך כדי המשחקון הפנימי, ערך המאמן שינוי נוסף והכניס את שלו מנשה, במקומו של אדם הרפקה החלוץ ההונגרי. מי שנמצא בספק לקראת שבת הוא הבלם גל כהן שסובב את קרסולו וסובל מכאבים. בצוות הרפואי ינסו להכשיר את הבלם לקראת ההתמודדות החשובה בשבת ואם לא יוכל לשחק, ימשיך אביב חדד לפתוח בהרכב, לצידו של פלאח שחוזר אף הוא מפציעה.

גל כהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בספק גדול לשבת. גל כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully