וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "לא יודע על כך שגורי יעזוב אחרי אשדוד"

17.1.2013 / 15:15

מאמן מכבי תל אביב הכחיש שהמגן בדרך החוצה: "מבחינתי הוא שחקן שלנו". על פפ גווארדיולה: "הוא לא חושב על כסף"

מכבי תל אביב תתייצב בשבת (19:30) למשחק ליגה נוסף באיצטדיון הי"א באשדוד ותפגוש את מ.ס. אשדוד שנמצאת במשבר לא קטן. הצהובים, שחגגו ביום שני האחרון חמישייה לרשת של הפועל באר שבע, יקוו להמשיך את המומנטום החיובי ולהשיג ניצחון נוסף שישאיר אותם שבוע נוסף בפסגה. מכבי תל אביב שלא הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, מקדימה בשתי נקודות את הפועל תל אביב. בשעות הצהריים קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית בקרית שלום, כאשר המאמן אוסקר גרסיה התייחס בין השאר לקושי שבמשחק מול אשדוד ובאשר לעתידו של סטיב גורי, עליו אמר כי הוא לא יודע על עזיבה אפשרית שלו.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
עוזרו של גווארדיולה? "יש לי חוזה במכבי תל אביב". אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, אמר במסיבת העיתונאים: "המשחק האחרון היה טוב מבחינתנו, אבל ברגע שהמשחק הסתיים, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא. אני חושב שלאשדוד יש סגל טוב, יש להם שחקנים מנוסים שלוחצים היטב. זה אחד המשחקים החשובים של העונה. זו קבוצה טובה מאוד".

גרסיה נשאל על ההיערכות למשחק הקרוב וההבדלים לעומת המשחק מול הפועל באר שבע שהיה בבית, ואמר: "אני לא עושה שינוי בהכנות כשאנחנו משחקים בבית או בחוץ. אנחנו משחקים אותו הדבר. פחות או יותר הקבוצות משיגות אותו מספר נקודות בבית ובחוץ". על המגרש הקטן באשדוד, אמר המאמן: "זו הפעם הראשונה שאני מגיע לשם. כל המשחקים שונים אחד מהשני. הבנתי שהמגרש דומה למגרש ברמת השרון".

המאמן נשאל גם על מעמדו של סטיב גורי שביקש לעזוב, ואמר: "מבחינתי סטיב גורי הוא שחקן מכבי תל אביב ואני מקווה שהוא יישאר כזה. תצטרכו לשאול אותו את כל השאלות, לא אותי. אני לא יודע על עזיבה שלו אחרי המשחק נגד אשדוד. אני רוצה שכל השחקנים בסגל יהיו מאושרים, וכשזה לא קורה, צריך לבחור את האופציות הטובות ביותר". על נושא החיזוק וסגל השחקנים, אמר גרסיה: "הייתי שחקן ורציתי שהקולגות יצליחו. אני לא יודע מי יצטרף או לא, אבל אני אבחר את השחקנים הכי טובים בכל משחק. זה לא קשור אם הם זרים, חדשים או צעירים".

ביממה האחרונה עלו דיווחים לפיהם פפ גווארדיולה עשוי לשקול לצרף אותו כעוזרו לבאיירן מינכן. המאמן אמר על כך: "לא קראתי את זה. אף אחד לא אמר לי משהו על זה. אני מכיר אותו, אבל מבחינתי זו פעם ראשונה שאני שומע על זה. לא ידעתי שהוא יאמן את באיירן מינכן. אני יודע שהוא לא חושב על כסף, הוא רצה להגיע לקבוצה גדולה עם שחקנים גדולים. אני בטוח שהוא בדק את כל האופציות. יש לי חוזה במכבי תל אביב".

שוער מכבי תל אביב, ברק לוי. קובי אליהו
"ההרגשה לעצור את הפנדל בבלומפילד מול הקהל הייתה חלומית בשבילי". ברק לוי/קובי אליהו

גם ברק לוי הופיע למסיבת העיתונאים, ואמר: "אני מרוצה כל זמן שאני עובד תחת הצוות המקצועי הזה. הקבוצה בכושר טוב, נלחמים אחד בשביל השני. אני לא מתייחס לכך שהגיע עוד שוער. אני עושה את העבודה שלי, נותן את כל מה שיש לי ומראה מה אני יודע. ההרגשה לעצור את הפנדל בבלומפילד מול הקהל הייתה חלומית בשבילי. יש היררכיה בקבוצה. וינסנט שוער גדול, אני לומד ממנו ואמשיך ללמוד ממנו. הוא אחד השוערים הכי גדולים שהגיעו לישראל. אני ממשיך לעבוד ואקח כל הזדמנות שייתנו לי בשתי ידיים".

השוער המשיך להחמיא לניגרי: "הייתי בן 15 כשווינסנט הגיע לישראל והערצתי אותו. כשהוא הגיע למכבי אמרתי שזו מתנה אלוהית בשבילי. הוא מלמד אותי כל כך הרבה דברים שאני עובד עליהם ומנסה ליישם אותם. הנבחרת הצעירה? יש מאמן והוא קובע אם אני יכול להשתלב. אני אמשיך בשלי ומקווה שיהיה בסדר. אני לא רוצה לדבר על עצמי. לא אני אקבע אם מגיע לי לשחק בנבחרת הצעירה. החלום שלי להיות שוער ראשון במכבי תל אביב. אני חושב שבעתיד זה יכול לקרות".

ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
צפוי לחתום כבר בימים הקרובים על חוזהו לארבע שנים וחצי. ערן זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

עסקת ערן זהבי קרובה לסיכום

בינתיים הצהובים קרובים מאוד להשלמת עיסקת העברתו של ערן זהבי, שחקנה של פאלרמו האיטלקית. לאחר שנדמה היה שבין הצדדים יש פערים כספיים גדולים, לוואלה! ספורט נודע כי חלה ביממה האחרונה התקרבות ממשית במשא ומתן ונראה שהצדדים נמצאים על סף סיכום סופי. על פי ההערכות זהבי צפוי לחתום כבר בימים הקרובים על חוזהו לארבע שנים וחצי ולעבור רשמית למדים הצהובים. זהבי שהיה בארץ בשבוע שעבר המריא בחזרה לפאלרמו ואם המשא ומתן ייסגר סופית, הוא עשוי לחזור לישראל כבר בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully