וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "גיגס ימשיך לשחק אצלנו עונה נוספת"

קשר יונייטד שהיה המצטיין בניצחון על ווסטהאם מקבל חיזוקים מהמנג'ר, שהוסיף: "אין שום סימנים מצידו של עייפות או חולשה"

מנצ'סטר יונייטד עבדה אתמול (רביעי) קשה מאוד כדי לטפס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. השדים האדומים ניצחו במשחק החוזר 0:1 את ווסטהאם בזכות שער של ווין רוני (דקה עשירית), שגם הספיק להחמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים. מי שזכה למנוחה ולא שותף היה רובין ואן פרסי.

בסיום המשחק הבהיר המנג'ר אלכס פרגוסון כי ריאן גיגס בן ה-39 ימשיך גם בעונה הבאה לשחק ביונייטד. גיגס, שערך את הופעת הבכורה שלו במועדון ב-1991 הוא השחקן היחיד שהופיע בכל עונת פרמיירליג. "הוא ישחק שנה נוספת", הבטיח פרגי. "אין שום סימנים מצידו של עייפות או חולשה במשחק שלו, האיכות שלו עדיין קיימת והוא מאוזן בצורה פנטסטית. יש לו את התיאבון לכך והוא פשוט אדם מדהים".

ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
לא הולך לשום מקום. ריאן גיגס/AP

גיגס שנבחר לאיש של המשחק אמר לאחר ההתמודדות: "אני פשוט נהנה מהכדורגל שלי כרגע ונראה לאן נגיע העונה". בשלב הבא תמתין ליונייטד פולהאם, והקשר הוותיק הוסיף: "בגביע הכל יכול לקרות, ראינו את זה אתמול. אנחנו פשוט שמחים להמשיך שלב. אני חושב שכל הבחורים שחזרו עשו עבודה טובה. צריך לתת את הקרדיט לווסטהאם, הם קבוצה חזקה שקשה לשחק נגדה. בתחילת המחצית השנייה לא יכולנו לצאת מהחצי שלנו, אבל כשקאריק וסקולס נכנסו והרגיעו, הצלחנו לשמור על הכדור הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully