וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנ' יונייטד וארסנל עלו לסיבוב הרביעי

השדים האדומים ניצחו 0:1 את ווסטהאם, התותחנים עם אותה התוצאה מול סוונסי. ליגה: 2:2 לצ'לסי בבית מול סאות'המפטון

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים חוזרים. מנצ'סטר יונייטד הצליחה לנצח 0:1 את ווסטהאם בזכות שער של ווין רוני, שגם החמיץ פנדל. גם ארסנל ניצחה 0:1, היא עשתה את זה מול סוונסי בזכות שער של ג'ק ווילשר והשתיים עלו לסיבוב הרביעי. גם משחק ליגה נערך הערב, בו סיימה צ'לסי ב-2:2 ביתי מאכזב מאוד מול סאות'המפטון, לאחר שכבר הובילה 0:2 במחצית.

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם ווין רוני, אנטוניו ולנסיה. רויטרס
חזר להרכב וענה עם שער. הרננדס עם רוני ו-ולנסיה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1

השדים האדומים לא מתכוונים לוותר השנה על אף מפעל והוכיחו את זה בפעם המי יודע כמה העונה כשניצחו 0:1 בבית את ווסטהאם, בזכות שער של ווין רוני בדקה ה-10. החלוץ האנגלי, שחזר להרכב אחרי פציעה שהשביתה אותו במשך זמן רב, גם החמיץ פנדל, אבל בסופו של דבר אלכס פרגוסון זוכה בכרטיס לסיבוב הרביעי. רובין ואן פרסי קיבל מנוחה ולא שותף.

יונייטד עלתה ליתרון בדקה ה-10 כשמסירת עומק מצוינת של אנדרסון מצאה את חאבייר הרננדס, שיישר למרכז, שם המתין לא אחר מאשר ווין רוני שדחק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-79 הייתה יכולה יונייטד להכפיל את התוצאה. גיגס פרץ מהאגף כמו בימים היפים ונבלם בסופו של דבר רק בידו של ספנס. ווין רוני היה יכול להשלים צמד, אך בעט פנדל שני מטר מעל השער.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל (שמאל) עם חבריו. GettyImages
השחקן הכי טוב בארסנל תוגמל בכיבוש השער. ווילשר/GettyImages

ארסנל - סוונסי 0:1

שלושה ימים לאחר ההפסד הביתי המדכדך למנצ'סטר סיטי, הצליחו התותחנים לחזור לנצח עם 0:1 ביתי על סוונסי, שסידר לה כרטיס לסיבוב הרביעי בגביע, שם תשחק מול ברייטון מליגת המשנה. ג'ק ווילשר, היחיד בקבוצה של ארסן ונגר שהציג רמת כדורגל טובה גם נגד סיטי, כבש את שער הניצחון בדקה ה-86 ומנע מהתותחנים 30 דקות הארכה לפני משחק הליגה מול צ'לסי. איתי שכטר לא שותף אצל הוולשים.

דווקא אחרי פתיחה טובה של ארסנל הגיעה הזדמנות גדולה של סוונסי בדקה ה-25 כשהגבהה של ראוטלדג' מצאה את בארטלי, שנגח משמונה מטר למשקוף. בדקה ה-62 הגיעה ארסנל להזדמנות ענקית. ווילשר היתל בשני שומרים ובעט, וורם הדף, אך זה חזר לבעיטה נוספת של וולקוט, שנעצר על הקו. בדקה ה-81 המשיכה ארסנל להחמיץ כשהגבהה של בקארי סאניה מצאה את וולקוט, שנגח ברשלנות למשקוף. התותחנים לא מפסיקים להחמיץ וחסרים חלוץ אמיתי. בדקה ה-86 מצאה ארסנל את השער. קאסורלה הכניס מסירת עומק לז'ירו, שהשאיר לווילשר והקשר האנגלי המצוין בעט כדור נהדר מ-20 מטר לפינה. 0:1 לתותחנים.

ראמירס שחקן צ'לסי (שמאל) מול מורגן שניידרלין שחקן סאות'המפטון. רויטרס
קרב במשחק השלמה. ראמירס/רויטרס

צ'לסי - סאות'המפטון 2:2

אם מישהו חשב שהבלוז חזרו למאבק האליפות אחרי ה-0:4 המרשים מול סטוק סיטי בחוץ, אז הערב הוא התבדה שוב. צ'לסי שמטה יתרון 0:2 ביתי מול סאות'המפטון וסיימה איתה ב-2:2, שהותיר אותה במקום השלישי עם 42 נקודות בלבד, 13 מתחת למנצ'סטר יונייטד ושש פחות מסיטי. דמבה בה המצוין ואדן הזאר העניקו את היתרון לקבוצה של רפא בניטס עוד לפני המחצית, אבל ריקי למברט וג'ייסון פאנצ'ון סידרו נקודה יקרה לאורחת.

הבלוז עלו ליתרון בדקה ב-28 כשהגבהה של ססאר אספיליקווטה הגיעה לדמבה בה, שבעט נהדר פנימה כדי לקבוע 0:1. אדן הזאר הנהדר הכפיל בדקה ה-45. זה קרה לאחר שבעיטה של ראמירס נעצרה במשקוף וחזרה אל הקשר הבלגי, שבעט מ-14 מטר כדור אדיר פנימה. 0:2. בדקה ה-56 הצליחו האורחים לצמק כשהגבהה של נת'נייל קליין מצאה את ריקי למברט, שנגח לחיבורים וקבע 1:2. בדקה ה-75 הגיע השוויון. לוק שואו שלח כדור רוחב, גסטון ראמירס השאיר את זה בין הרגליים לג'ייסון פאנצ'ון, שהקפיץ לעצמו ובעט טיל לחיבורים כדי לקבוע 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully