וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "כשריאל ניצחה, היה מותר למוריניו הכל"

בלם ברצלונה ביקר את יחס התקשורת בנוגע להתנהגות מאמן הבלאנקוס: "הוא תמיד היה כזה, ורק עכשיו יש ביקורת"

בלם ברצלונה ג'רארד פיקה יצא נגד יחס התקשורת למאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. אחרי אימון ברצלונה היום (שני) בבוקר, יצא הבלם לדבר עם עיתונאים ואמר שהוא מרגיש שההתעסקות המוגזמת בהתנהגותו של המיוחד (בפרשת איקר קסיאס ואחרות) מגיעה רק בגלל שריאל מדריד לא מספקת תוצאות.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
"מוריניו בא לכאן ותקע לטיטו וילאנובה אצבע בעין. לכמה משחקים הוא הורחק? אפס. עכשיו מוריניו מתלבש על איקר, צועק על עיתונאי ויש ביקורת". פיקה/AP

"זה מצחיק אותי", אמר פיקה, "כי אני זוכר שכשריאל ניצחה, היה מותר למוריניו לעשות הכל. הוא בא לכאן ותקע לטיטו וילאנובה אצבע בעין. לכמה משחקים הוא הורחק? אפס. עכשיו מוריניו מתלבש על איקר, צועק על עיתונאי ויש ביקורת. מוריניו תמיד היה כזה, מאז שהוא הגיע. פשוט פעם היה מותר לו הכל".

פיקה התייחס גם לעיתונים "אל מונדו דפורטיבו" ו"ספורט", ואמר שהוא לא חושב שהתקשורת המקומית צריכה לתפקד כמעודדת של קבוצתו. "אני לא חושב שהתקשורת צריכה להתנהג ככה, וזה גם בעניין ריאל. ברצלונה לא עושה הכל טוב, אבל אם אתה רואה את השערים של העיתונים האלה, זה נראה כאילו הכל טוב. אני אומר את זה בשם שתי הקבוצות - בארסה וריאל".

הבלם הוסיף שהוא מאמין שפציעות והשעיות היו הסיבה ל-0:0 של הבלאנקוס באוסאסונה. "זה לא נראה כאילו הם ויתרו על הליגה", אמר פיקה. "הם היו בלי ארבעה או חמישה שחקנים, ואני מאמין שהם באו בגישה הנכונה. ריאל מעולם לא ביססה את המשחק שלה על כדורגל נהדר. יש להם נחישות ואגרסיביות. הם אוכלים את היריבות שלהם".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"ריאל מעולם לא ביססה את המשחק שלה על כדורגל נהדר. יש להם נחישות ואגרסיביות. הם אוכלים את היריבות שלהם". מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully