וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "שחקנים שמקבלים במה ולא מנצלים אותה"

14.1.2013 / 8:33

האדומים מאוכזבים מעוד תבוסה: "התחתית במומנטום, ואנחנו עם הפנים למטה". ביקורת על שולדברנד, פסימיות לגבי רכש

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסדה החמישי ברציפות, והשביעי בשמונה משחקים, כשנכנעה 98:83 להפועל ירושלים במשחק הרדיוס אותו ארחה באשדוד. הקבוצה של ארז אדלשטיין תישאר במקום השביעי בטבלה בתום המחזור, אך בליגה הצפופה של השנה היא נקודה מהפלייאוף העליון, ונקודה מהמקום האחרון שמוביל לליגה הלאומית.

בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף שחקן גבוה במקומו של ג'ף אלן שנפצע, אך בשלב הזה מתקשים לצרף זר רביעי. לקבוצה הוצע דיון דוואל, ששיחק בארץ במשך שנים רבות, אך לא מדובר בשחקן בעמדה שהאדומים מחפשים.

"שחקנים צריכים להתעורר, אנחנו במצב קשה מאוד", אמר גורם בקבוצה לאחר ההפסד לאשדוד, "זה נכון שאנחנו נמצאים במצב של נחיתות בזרים, אבל זו הזדמנות להרבה מאוד שחקנים, ובמשחקים האחרונים יש כאלה שמקבלים דקות רבות ופשוט לא מנצלים את הבמה שלהם. אנחנו עוד רחוקים מהיריבות שלנו, אבל כל התחתית נמצאת במומנטום חיובי, ואנחנו עם הפנים למטה. המשחק בשבוע הבא באשקלון זה משחק שיכול לחרוץ גורלות".

יונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם בר טימור. ברני ארדוב
"קבוצות לא מרמות ממנו, לא נותנים לו לזרוק, והעובדה היא שזה פוגע בכל הקבוצה". שולדברנד/ברני ארדוב

מי שמאכזב מאוד בהפועל לאחרונה הוא יונתן שולדברנד, שאמנם תרם אמש 10 נקודות, אך נראה רע מאוד בצד ההגנתי, ולא מזכיר את השחקן שפתח את העונה בסערה, "לוקח לו הרבה זמן להכנס למשחק", הודה אחד משחקני האדומים עוד במהלך השבוע, "עכשיו יהיו כאלה שיגידו שמה שקרה לו עם גיא פניני השפיע, אבל אלה שטויות. יונתן פשוט לא בכושר כמו של תחילת העונה. קבוצות לא מרמות ממנו, לא נותנים לו לזרוק, והעובדה היא שזה פוגע בכל הקבוצה".

בקבוצה אין טענות לאדלשטיין, שקיבל תמיכה מהקהל האדום בסיום, "לארז יש את הסגל עם התקציב הנמוך בליגת העל, חד וחלק", ממשיך גורם במועדון, "זה נכון שלפעמים אתה עומד בצד ואומר למה שחקן כזה או אחר משחק כל כך הרבה, אבל באותה נשימה אתה מסתכל ומבין שאין לו דברים טובים יותר בסגל. אנחנו מקוששים שקל לשקל כדי להחתים שחקנים, ובינתיים אין מחליף לקרטיס קלי, יש ירידה שדמונטז סטיט לא על המגרש, והם לא יכולים לשחק 40 דקות. בטוח שאם היו לו לפחות שלושה זרים בריאים מתחילת העונה, היינו במקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מתן נאור שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם דמונטז סטיט, יותם שירן. מגד גוזני
משחק חשוב נגד אשקלון. מתן נאור/מגד גוזני

"במצב העניינים הנוכחי, להפועל יהיה בלתי אפשרי להביא שחקן", הודה אמש אחד מסוכני השחקנים שהיה במשחק, "את אוסטין פרימן הם פספסו על 3,000 דולר לחודש, ויצא להם הנשמה עד שהגיע טיילור, ככה שבכסף שיש להם, להביא גבוה אמיתי, יהיה כמעט נס". אגב אדלשטיין עצמו ביקש מהנהלת הקבוצה עוד בחודש אוקטובר להביא שחקן במקומו של אלן, מהחשש שיהיה קשה להחליפו בשלב מאוחר יותר, אך לבסוף הוחלט להשאירו, ופציעתו של השחקן היא זאת שגרמה להפועל להביא לו מחליף.

אדלשטיין התייחס אמש לבעיה וטען כי במהלך המשחק האמין שמה שהפך את היוצרות היו העבירות של קלי וסטיט, מה שהכריח את המאמן להוציא אותם מהפרקט. מי שכן הרשים בהופעת הבכורה שלו היה ג'רמיין טיילור, שהצטיין עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-19 דקות, כשבהפועל הודו כי הניסיון להכניס אותו לעניינים אולי עלה להם בכמה נקודות קריטיות ברבע השני, "זה תקע לנו את השטף", אמר אמש מתן נאור. בקבוצה מאמינים שלקראת השבוע הבא ייראה הגארד האמריקאי טוב עוד יותר, ויתחבר למשחק הקבוצתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully