וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "ידעתי שתהיה לנו עונה קשה מאוד"

13.1.2013 / 22:48

מאמן הפועל ת"א ריאלי אחרי התבוסה לירושלים. דרוקר: "יש לנו שחקנים עם כבוד". דאנקן: "לא התרכזנו בבלגאן בהנהלה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל ירושלים הביסה הערב (ראשון) 83:98 את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הקבוצה של שרון דרוקר, שהפסידה במחזור שעבר, נהנתה מיום מצוין של כל הקלעים המובילים שלה, ג'וש דאנקן (22 נקודות), קורטני פלס (21), ג'ייקוב פולן (15), רביב לימונד (15).

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב (משמאל). ברני ארדוב
הפסד נוסף. אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין התייחס לעובדה שהקבוצה שלו איבדה שבעה כדורים רק ברבע השני: "אני לא מסתכל על סטטיסטיקה בין הרבעים, אני יודע שאיבודי כדור זו רעה חולה אצלנו. אבל כשאנחנו מנתחים את המשחק ברגע הראשון, אז העבירה השנייה של קרטיס ושל דמונטז עצרו לנו את המשחק והם חזרו לשוויון במחצית. כשמפסידים ומשחקים פעם אחת בשבוע אז גוררים כל השבוע את ההפסד, בייחוד כשזה חבר'ה צעירים, אז המבוגרים צריכים להרים אותם, אבל יש לנו רק את מתן.

"אתם זוכרים שאמרתי שתהיה לנו עונה קשה? ידעתי את זה. בדרך כלל לא מתקנים מה שלא נשבר, אבל לא הצלחנו מבחינה כספית ומקצועית למצוא את המחליף המתאים לג'ף אלן, ואני מרגיש נחיתות. שיחקנו היום מול קבוצה שלקחה אותנו למחוזות הפוכים, הרכבים נמוכים, במחצית השנייה הם פגעו בנו בעקב אכילס, התקפה נגד אזורית, וביצעו מהפך. כששיחקנו עם ישראלים וניצחנו, זה היה חלום רטוב של כולם, פתאום כשמפסידים צריך ארבעה זרים. אני מבין שזאת ליגה של ארבעה זרים, ועם ישראלים בינוניים וארבעה זרים אפשר להרים קבוצה לטופ, אני מתעסק עם מה שיש לא עם מה שאין".

מתן נאור: "התחלנו טוב, חטפנו יותר מדי נקודות אבל הפסדנו את זה בצד ההתקפי. הם נכנסו למומנטום שהיה קשה לנו להפוך. בשבוע הבא אנחנו במשחק על החיים שלנו. אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו נמצאים, אנחנו מתמודדים על הישארות בליגה. יש באימונים אווירה טובה, אנחנו כן מחוברים ומנסים להרים אחד את השני, אבל זאת סיטואציה לא נוחה. לא נעים להפסיד, בטח לא כמה משחקים ברצף, זה באופן טבעי עושה משהו, וככה אנחנו נמדד".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאיר טפירו, שחקן הפועל ירושלים עם שרון דרוקר, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"חיכינו למשחק הזה שלו". דרוקר עם טפירו/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר: "ברור שהייתה לנו התחלה גרועה. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות ולא עשינו את זה. השתלטנו על המשחק, שמרנו על הכדור הרבה יותר טוב מאשר בחלק מהמשחקים האחרים, בלי שני שחקנים ראינו עבודה קבוצתית. השחקנים אוהבים את האנרגיה של משחק גדול שהקהל נותן. חיכינו הרבה זמן למשחק הזה של מאיר טפירו, ראינו מיד שהוא בא למשחק גדול. הוא היה מאוד דומיננטי אבל לא רק הוא, שיחקנו הרבה יותר חכם, וניצחנו בצדק.

"אני די מנוסה בהפועל ירושלים. אני יודע שהרבה דברים קורים ומתרחשים, צריך לשמור את כולם באותו קו ושהקבוצה תמשיך לתפקד ותבוא מרוכזת למשחקים. אני לא מסתיר מהשחקנים כלום, אבל אנחנו רוצים לשים הכל בצד ולהתרכז במשחק וזה מה שהשחקנים עשו היום. אני עברתי את רוסיה, איטליה ויוון, אני יכול לחיות עם הכל. הכי חשוב שהמערכת תתפקד והשחקנים יתפקדו. יש לנו שחקנים עם כבוד, שחקנים רעבים, לא אמרתי להם מילה על מה שקרה במלחה בסיבוב הראשון, אבל ראיתם איך באו למשחק הזה".

ג'וש דאנקן: "הביאו לידיעתנו שיש קצת בלאגן בהנהלה אבל זה לא היה בפוקוס שלנו, כולם התאמנו חזק וזה התבטא במשחק, היו לנו רגעים קשים במשחק אבל נשארנו ביחד והצלחנו לנצח. המצב הזה לא בשליטתי. האולם הזה גורם לי לאמוציות, זאת הקבוצה הראשונה שהביאה אותי והיה לי פה כיף מאוד. שמנו דגש על ההגנה וידענו שאם נשחק טוב בהגנה אז גם ההתקפה תגיע.

"לרוע מזלנו אנחנו לא מתחילים טוב את המשחקים, אבל זה מראה את האופי שיש לנו איך שאנחנו מסיימים את המשחקים. אנחנו מתאמנים בכל משחק כדי לנצח, והפועל תל אביב ניצחו אותנו בבית וידענו שאנחנו צריכים לבוא עם קצת יותר היום כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully