וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מקרייב מועמד במידה ותורג'מן לא יגיע

14.1.2013 / 7:50

בבירה מכינים אלטרנטיבות במידה שתורג’מן לא ישוחרר מחיפה. החלה מכירת הכרטיסים להפועל ת"א בשני, כרגע למנויים בלבד

one

למרות הניצחון השני ברציפות של בית"ר ירושלים אתמול (ראשון), הפעם 2:3 על הפועל רמת גן ששלח אותה למקום הרביעי, האווירה במועדון הייתה מהולה באכזבה. "כבר שבועיים שאנחנו צריכים לנצח בשיניים משחקים שאמורים להסתיים ב-1:5 לטובתנו", אמרו שחקנים בקבוצה. "מילא שאנחנו לא ממשיכים לדרוס, אבל משאננות ועודף ביטחון אנחנו מקבלים גולים שטותיים ואחר כך בוכים על זה. מה שהיה בשבועיים האחרונים ונגמר בניצחונות גם יכול להביא לקטסטרופה נגד הפועל תל אביב, צריך לשים לזה סוף".

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן לאחר שכבש מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
" משאננות ועודף ביטחון אנחנו מקבלים גולים שטותיים ואחר כך בוכים על זה"/קובי אליהו

גם המאמן אלי כהן נראה מודאג ואמר: "עם כל הכבוד לכך שאנחנו רוצים לשמח את הקהל ושומרים על המסורת ההתקפית של בית"ר, אסור בשום פנים ואופן לקבל גולים כאלה. אלו לא גולים של הגנה ואני אפילו לא מאשים את מי שאיבד כדור, אלא את כל האווירה הזאת שהקבוצה שוטפת ואפשר לעשות טעויות. נגד הפועל תל אביב זה עולם אחר של כדורגל, נשחק טקטית שונה מול קבוצה שמשחקת כדורגל מאוד טקטי, ונבוא כמו בית"ר הגדולה במטרה לנצח, אנחנו לא מכירים משהו אחר. זה משחק שיכול להעיף אותנו למקומות שהמועדון הזה ראוי לו".

גם חן עזריאל התייחס בסיום למפגש מול האדומים במחזור הבא: "כולם יודעים מה זה הפועל תל אביב. זה הכל בשביל האוהדים. המשחק האחרון נגדם עדיין יושב אצלי בראש והטירוף של טדי אחרי כל גול. יהיה משחק קשה אבל אנחנו בית"ר ירושלים ונבוא עם כל מה שיש לנו, ניתן הכל על המגרש ונעשה כל מה שאפשר כדי שהאוהדים שלנו יחייכו בסיום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארקדי גאידמק בעלי בית"ר ירושלים לצד שולה זקן. קובי אליהו
"אצל ארקדי אי אפשר לדעת". גאידמק/קובי אליהו

על ארקדי גאידמק, שהגיע אתמול לטדי ועורר סקרנות, אמרו בבית"ר: "גם יועציו אמרו לו שנכון יהיה לבוא אחרי שהייתה הרבה ביקורת על כך שכביכול הקבוצה טסה לצ'צ'ניה כדי לעשות לו יחסי ציבור וחזרה ללא הכסף שציפו לו. אצל ארקדי אי אפשר לדעת, זה יכול גם להטריף אותו ולגרום לו לעזור בחיזוק כבר בינואר, צריך להמתין ולראות".

בנוגע לחיזוק, במועדון מאמינים שהיום עשויה להיות התפתחות מכיוון מכבי חיפה בנוגע לאלון תורג'מן. מהמסרים שקיבלו בבית"ר, תורג'מן צפוי לבקש להשתחרר מחיפה ובמידה ויעשה זאת יעשו בבית"ר מאמצים גדולים בכדי לצרפו, כאשר גם סוכנו גלעד קצב כבר שוחח עם אנשי בית"ר בנושא. ללא קשר לתורג'מן, בבית"ר בודקים את האפשרות להביא את דימיטאר מקרייב ממ.ס אשדוד, וימתינו להתפתחויות בעניינו בימים הקרובים.

* מכירת הכרטיסים למשחק הליגה ביום שני הבא מול הפועל תל אביב בבלומפילד החלה היום במשרד הכרטיסים בימות בירושלים. 1,700 כרטיסים הועברו למכירה עבור אוהדי הקבוצה, מתוכם 350 כרטיסי נוער. עד ליום רביעי בבוקר, מכירת הכרטיסים תתאפשר אך ורק לבעלי מנויים, כל אוהד יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully