וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רמת גן

מערכת וואלה! ספורט

13.1.2013 / 22:10

הקבוצה מהבירה מטפסת למקום הרביעי. ערן לוי (20) וגלאבינה (34) כבשו, מנגה צימק (40), גלאבינה כבש את השלישי (49) וחמו שוב צימק (73)

one

בית"ר ירושלים ממשיכה להפתיע את כולם, ובטח ובטח את עצמה. הקבוצה מהבירה רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות, וכמו נגד הפועל עכו היא ניצחה 2:3 את הפועל רמת גן שנאבקת בתחתית, מה שמקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלה וגורם לה להתחיל לחלום על העפלה לפלייאוף ואולי על מאבק באירופה. אחרי המסע בצ'צ'ניה אפשר היה לצפות שבית"ר תופיע למשחק עייפה, אבל בניגוד למחשבות הראשוניות קיבלנו משחק תוסס שבו כל חמשת השערים שהובקעו היו יפים מאוד. ואיך צמרת ליגת העל נראית כרגע? ארבע הגדולות של הכדורגל הישראלי מובילות את הטבלה: הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, וכעת בית"ר ירושלים.

ערן לוי, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, אבי ריקן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
איזה קצב, איזה שער. ערן לוי חוגג עם החבר'ה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים, שלא הפסידה מאז ה-26 בנובמבר (2:1 למכבי חיפה), גמגמה קצת בתחילת המשחק, אבל ההימור של אלי כהן על ערן לוי השתלם לו בדקה ה-20 כשהחלוץ הנפלא קיבל כדור משי חדד והפגיז את הרשת. בדקה ה-34 בית"ר כבר חגגה את השני שלה כאשר דומיניק גלאבינה ביצע פעולה אישית יפה שהסתיימה עם חדירה לרחבה וכדור ברשת.

הפועל רמת גן, שניצחה בשבוע שעבר את בני סכנין וקיוותה להמשיך במומנטום, חזרה למשחק בזכות מלך השערים שלה דויד מנגה, שבדקה ה-40 ניצל טעות קשה של חדד, שעט קדימה והשאיר את ההגנה של בית"ר ירושלים מאחור בדרך לשער המצמק. השערים היפים נמשכו גם במחצית השנייה כשגלאבינה היה חתום על השני שלו והשלישי של בית"ר בדקה ה-49 אחרי בישול נהדר של ערן לוי עם הגב אל השער. ואם חשבנו שראינו את הכל, הגיעה הדקה ה-73 שבה ליאור ראובן מצא בכדור רוחב את אופיר חמו המחליף שבעט נפלא פנימה.

ומה קורה בשבוע הבא? לבית"ר ירושלים ממתין מבחן חדש וקשה בהרבה בבלומפילד מול הפועל תל אביב, כשהאדומים זוכרים היטב את ההפסד מהסיבוב הקודם. הפועל רמת גן שמקדימה את הקו האדום בארבע נקודות תארח במשחק קשה נוסף את מכבי חיפה וכדי להמשיך לברוח מהתחתית היא תהיה חייבת להשיג נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שי חדד שחקן בית"ר ירושלים לפני אנטון ארחיפוב שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
משחק שביעי ברציפות ללא הפסד. שי חדד/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1 - דניאל בר נתן הוציא את המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל רמת גן לדרך. ביציע ניתן לראות את הבעלים ארקדי גיאמדק לצידה של שולה זקן.

דקה 6 - איבוד כדור של טל חן שמסר היישר לאבי ריקן סידר לקשר את הבעיטה הראשונה של בית"ר ירושלים לכיוון השער, אבל ריקן בעט רע ופספס את המסגרת.

דקה 17 - הפועל רמת גן בועטת לראשונה במשחק לשער אחרי שמיכאל זנדברג ניסה את מזלו מ-20 מטרים, אבל אריאל הרוש קלט.

דקה 20 - גול! שי חדד העביר כדור מאגף ימין למרכז הרחבה, וערן לוי הסתנן היטב ושלח עם החיצון את הכדור מ-16 מטרים פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 23 - ריקן הכניס מצוין לשי חדד, שבעט אבל הכדור שלו חלף מעל השער.

דקה 24 - מנגה הזין בכדור מצוין את בוקסנבוים, והקשר בעט לא מספיק חזק ונעצר אצל הרוש.

דקה 26 - ערן לוי הגביה כדור מצד שמאל אל מרכז הרחבה, וגלאבינה השתחל עם נגיחה שפספסה במעט את המסגרת.

דקה 26 - חילוץ כדור של זגורי הסתיים במסירה לזנדברג שבעט מקרוב, אבל הרוש באינסקטינקט מצוין הצליח להדוף.

דקה 29 - עוד הזדמנות מצוינת של בית"ר ירושלים הולכת לאיבוד כשריקן הגיע מצוין והמשיך עם בעיטה מקצה הרחבה, אבל ארקין בעמידה מצוינת הדף.

דקה 34 - גול! גלאבינה במבצע אישי חדר לרחבה, עבר את עוז יפרח בתוך הרחבה ובעט מול האין הגנה של הפועל רמת גן בקלות פנימה, 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 40 - גול! חדד הוציא כדור רוחב שהגיע למנגה, והחלוץ הצרפתי שעט קדימה, השאיר את פרננדס מאחור ומול קריאף הוא שלח את הכדור פנימה. רמת גן חוזרת, 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 44 - פרננדס הכניס כדור למגרשווילי שהצטרף מהאגף השמאלי, אבל המגן בעט החוצה.

סיכום: 5:7 באיומים לבית"ר ירושלים, 3:4 להפועל רמת גן בבעיטות למסגרת, 1:2 בקרנות להפועל רמת גן, 2:4 בנבדלים לרמת גן.

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן לאחר שכבש מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
החזיר את רמת גן למשחק. דויד מנגה/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 49 - גול! ערן לוי הכניס כדור ענק בהקפצה לגלאבינה שהסתנן לרחבה בין יפרח ואוננגה ובעט בקלות פנימה. 1:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 57 - הכנסת כדור של זגורי לארחיפוב שעשה את הסיבוב על בראשי ובעט מול שער חשוף החוצה. זו ללא ספק ההחמצה הכי גדולה במשחק עד כה.

דקה 63 - פרננדס מסר לריקן שהתקדם עד ה-16 ושיגר טיל שלא מצא את המסגרת.

דקה 73 - גול! ליאור ראובן הגביה כדור נפלא מצד ימין, ואופיר חמו המחליף הקדים את חדד ובעט מקרוב פנימה מהאוויר, רמת גן חוזרת, 2:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 81 - ערן לוי קיבל כדור והמשיך עם בעיטה מהירה שפספסה את המסגרת.

דקה 82 - ערן לוי קיבל כדור עומק מקובי מויאל המחליף, השאיר את עוז יפרח מאחור ושיגר טיל ששוב היה קרוב להרעיד את הרשת.

סיכום: 11:13 לבית"ר ירושלים באיומים, 6:6 בבעיטות למסגרת, 2:6 לבית"ר ירושלים בקרנות, 5:5 בנבדלים.

דומיניק גלאבינה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המבצע האישי היפה במשחק שייך לו. גלאבינה/קובי אליהו

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף (אלי דסה 90), דריו פרננדס, אבי ריקן, חן עזריאל (קובי מויאל 81), דומיניק גלאבינה (סטיבן כהן 67), ערן לוי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן (עוז יפרח 22), ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג (אופיר חמו 63), ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (מיראן בורגיץ' 66).

ארקדי גאידמק בעלי בית"ר ירושלים לצד שולה זקן. קובי אליהו
אורחים מפתיעים. ארקדי גאידמק עם שולה זקן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully