וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "נהניתי מהמשחק. בית"ר שיחקה טוב"

הבעלים של בית"ר ירושלים נהנה מההצגה מול רמת גן, וסייג: "לא יודע אם אבוא בעתיד". אלי כהן: "כנראה שיש אצלנו מזוכיסטים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ארקדי גאידמק הגיע לראשונה העונה לטדי, ואיזו הצגה נהדרת הוא קיבל. בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל רמת גן במשחק קצבי ומהנה, בו כל שער היה יפה ממשנהו. ערן לוי הבקיע בבעיטת פאלש מופלאה (20) וגם בישל באומנות לדומיניק גלאבינה (50) שהבקיע לפני כן במבצע אישי (34). דויד מנגה צימק לרמת גן לאחר סלאלום מרשים (40) והמחליף אופיר חמו ירה מהאוויר (73) כדי לקבוע את תוצאת המשחק. יופי של שערים, ובית"ר כבר במקום הרביעי. לראשונה זה זמן רב, ארבע הגדולות המסורתיות אכן חולקות את ארבעת המקומות הראשונים. ובשבוע הבא: בית"ר יוצאת לבלומפילד למפגש טעון מול הפועל תל אביב.

ערן לוי, דומיניק גלאבינה, חן עזריאל, אבי ריקן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. קובי אליהו
חגיגה בירושלים. ערן לוי, דומיניק גלאבינה והחברים/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן שוב לא היה מרוצה לגמרי, ואמר: "כנראה שיש אצלנו הרבה מזוכיסטים. אנחנו נותנים הצגות כדורגל ואז סופגים שערים מטעויות שבעוכרינו. לפחות אנחנו מצליחים לנצח ונותנים הצגה לקהל". על היכולת של גלאבינה שכבש צמד אמר המאמן: "מגיע לו. ידעתי שיש לו את זה. הוא לא התאמן במשך שישה חודשים והגיע לכאן בכושר ירוד, אבל אני שמח שהוא מצליח לחזור לעצמו. הוא ספג הרבה ביקורות. חיבקתי אותו כי היה מגיע לו".

"המשחק נגד הפועל תל אביב זה סוג אחר של משחק. לא נוכל להרשות לעצמנו את הטעויות האלה", המשיך המאמן בהתייחסו למשחק בשבוע הבא. "נתכונן בהתאם ואנחנו יודעים להתכונן אחרת למשחקים. נייצג את המועדון בכבוד. זה לא עוד משחק עבור הקהל. מחכה לנו משחק גדול ומעבר ליוקרה, ניצחון יכול להזניק אותנו למקומות שלא חשבנו שנגיע אליהם".

כהן המשיך: "בתקופה הזו אנחנו משיגים ניצחונות ולא סופגים בדקות האחרונות כמו נגד אשדוד. אנחנו מציגים כדורגל מלהיב עם הרבה שערים ומצבים ליד השער, ועדיין חסר לנו מספר 9 שאנחנו כל כך זקוקים לו. אנחנו סופגים שערים משום מקום. זה קרה גם בשבוע שעבר נגד עכו ונגד כיוון המשחק. אנחנו תוקפים ומתלהבים, חוץ מהסדרנים. אני יודע איך לפתור את זה, אבל אני לא רוצה לפגוע במשחק האטרקטיבי של הקבוצה. אמרתי לשחקנים שהם מתבגרים ומשתדרגים. השחקנים עושים פה מאמץ בלתי רגיל, מתאמנים קשה ובצורה בלתי רגילה, ואנחנו נותנים תמורה מלאה לכרטיס".

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק שהגיע למשחק אחרי שנכח גם בביקור בצ'צ'ניה, ישב ביציע ונראה מרוצה מהקבוצה שלו: "נהניתי מהמשחק. בית"ר שיחקה טוב. זו לא הפעם הראשונה שלי בטדי ונהניתי לחזור לכאן. אני לא יודע אם אבוא בעתיד, אבל הייתי עם הקבוצה בכל השבוע ורציתי להיות איתם גם במשחק נגד רמת גן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אנחנו תוקפים ומתלהבים, חוץ מהסדרנים". אלי כהן/קובי אליהו

סטיבן כהן, שהשתלב במשחק כמחליף, אמר: "אנחנו משחקים טוב. התוצאות משקרות כי אנחנו הרבה יותר טובים מהיריבות. אנחנו מקבלים שערים שטותיים. אנחנו כרגע בפלייאוף העליון ויכולים לשאוף ליותר מזה. כשנגיע לפלייאוף העליון יהיה פה טירוף עם משחקים גדולים. באופן אישי, אני לאט לאט נכנס לכושר. יש תחרות קשה על מקום בהרכב וזה חלק מהזכות לשחק בקבוצה טובה". על המשחק בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב אמר הקשר: "זה עוד משחק גדול, אנחנו יודעים מה זה אומר מבחינת הקהל שלנו וגם שם נבוא וניתן את הכל על המגרש".

ערן לוי, שכבש ובישל שער אמר: "עשינו ניצחון טוב וחשוב, הלך קשה. זה יכול היה להיגמר יותר. הגיע הזמן שנעשה ניצחון בית מול הקהל. הייתי קונה 2:3 או 0:1 על הפועל תל אביב. בטוח שלא יהיה משחק קל נגדם. אנחנו צריכים להיות יותר רגועים ושקולים בהגנה ובהתקפה. אני מאמין שנעבוד כמו שצריך ושנבוא מוכנים. צריך לשמור על השערים שאנחנו כובשים".

ארקדי גאידמק בעלי בית"ר ירושלים לצד שולה זקן. קובי אליהו
יתחיל להשקיע? גאידמק עם שולה זקן/קובי אליהו

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן, שקיווה לראות את הקבוצה שלו משיגה ניצחון שני ברציפות, אמר: "עברנו את שלב המחמאות. עשינו שינוי בתקופה האחרונה, אבל לצערי שוב שיחקנו טוב, הגענו למצבים והחמצנו. אני לא חושב שהיינו צריכים להפסיד, אלא לצאת עם נקודה. ביום ראשון מחכה לנו מכבי חיפה, אסור לנו להתאבל על המשחק. התכוננו למשחק בצורה טובה, תרגלנו, אבל אנחנו סופגים שערים בקלות. אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים שלה. שני שערים אמורים היו להספיק, אבל לספוג שלושה זה יותר מדי".

על האפשרות להתחזק בינואר, אמר כהן: "כולם מדברים על ינואר, אבל השוק לא רווי בשחקנים טובים. אנחנו עושים מאמצים להתחזק בשחקן התקפה וקישור, אבל צריך להתאזר בסבלנות".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
אין לו ציפיות גדולות מינואר. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully