וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חלוץ יהודי-אמריקאי נחת להתרשמות

13.1.2013 / 11:00

צפו בביצועיו של נוח סדאווי (20), שינסה למצוא את מקומו בסגל. בנאדו על חצי השעה הראשונה מול עכו: "הדברים לא יקרו מעצמם"

one

עם 23 נקודות בתשעה מחזורים מאז אריק בנאדו מונה למאמן שלה, מכבי חיפה ממשיכה לאיים על זכייה בתואר האליפות. הניצחון אתמול (שבת) על הפועל עכו הוכיח שוב שהקבוצה של בנאדו עדיין חזק במרוץ, אם כי שחקני הקבוצה תודרכו שלא לדבר כך. לקראת תום מועד ההעברות, בהתאם למידת ההצלחה של הקבוצה, צפוי בנאדו לדבר לראשונה על ההצטרפות למאבק האליפות. הדבר כבר סוכם בין בכירי המועדון שסבורים ששמירה על שקט תעשייתי, שאפיינה את המועדון בשנים קודמות, תגביר את הסיכויים לזכות בתואר.

למרות זאת, אמר בנאדו לשחקניו לפני האימון: "בשורה התחתונה מגיע לכם מחמאות, אבל אני רוצה להתייחס לחצי השעה הראשונה. באתם נינוחים, הזהרתי אתכם כל השבוע מעכו. לא באתם מספיק אגרסיביים. הדברים לא יקרו מעצמם, רק אתם תגרמו להם לקרות וזה מתחיל בפרטים הקטנים, כמו שידעתם לעשות בחודשיים האחרונים".

במועדון מרוצים מאוד מההשתלבות של ויאם עמאשה, שהבקיע שער נדיר עם העקב. בנאדו ממשיך לחפש חלוץ, אבל היכולת של עמאשה מאז חזר לפציעה רק מקשה על ההחלטה. "אם הוא ימשיך כך, לא נביא חלוץ", נאמר אמש על השחקן.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ אלון תורג'מן החליט לעזוב את הקבוצה ואתמול הועבר מסר ברוח זו לצוות המקצועי. המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא בית"ר ירושלים, אבל אם הוא לא יעבור לשם נראה הוא יעשה את הדרך לבני יהודה. לפחות כרגע, מכבי נתניה, קריית שמונה ורמת השרון, כולן בעדיפות משנית.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה כובש שער 'ראבונה' מול הפועל עכו. טל לוי
השער הגדול עשה את שלו. עמאשה/טל לוי

דניאל הייבר יושאל רק אם יגיע חלוץ וכל עוד ג'ואל דמאו לא יעבור רשמית לסכנין הוא לא יוכל להיכלל בסגל. האחרון צפוי לעבור השבוע לקבוצה היחידה בישראל שיכולה לקלוט אותו בעקבות סעיף בתקנון הרישום של ההתאחדות. סכנין הבהירה לנציגי הקשר, שגם אתמול לא נכלל בסגל, שהם מעוניינים בו. מכבי חיפה כבר נתנה אישור עקרוני למהלך והצדדים אמורים לסגור את הפרטים בקרוב.

יש לציין כי במידה שעסקת העברתו של דמאו לסכנין לא תצא לפועל, השחקן ייאלץ לשבת ביציע עד תום העונה. המצב נוצר בשל העובדה שדמאו לא יכול לעבור לקבוצה שלישית העונה. במצב כזה, כרטיס השחקן יוקפא.

השוער בויאן שראנוב שוב הציג אתמול יכולת טובה וימשיך לעמוד בין הקורות. ניר דוידוביץ' לא יחזור למגרשים עד תום מועד ההעברות ואם שראנוב ימשיך ביכולת הזאת, הוא ימשיך לעמוד בין הקורות גם אם דוידוביץ' יחלים. דלה ימפולסקי הבהיר שהוא לא מעוניין לעזוב, ויישאר בקבוצה. עודד אלקיים קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת, כשהפועל חיפה וקריית שמונה מועמדות לקלוט אותו. אנדריי פיליאבסקי שוחח עם בנאדו וקיבל מסר לפיו בקרוב הוא ישתלב ברוטציה. המאמן ישלב את הבלם בקרוב.

בקבוצה היו מרוצים מאביחי ידין והחמיאו גם לשינויים שעורך אריק בנאדו. "כל חילוף שלו הוא בינגו. עטא, ורד ותורג'מן פגעו בשבוע שעבר. אביחי הפך את הקערה אתמול. לא סתם הוא אמר השבוע באסיפה ששחקני הספסל שמחים אצלו". גם עידן ורד, שהחליט לעבור ניתוח עד תום העונה (התאריך טרם נקבע), ימשיך להיות חלק מרכזי ברוטציה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עשוי להישאר בהרכב גם אחרי שובו של דוידוביץ'. שראנוב/אדריאן הרבשטיין

"היה משחק לא פשוט בכלל, לעכו יש חלק התקפי טוב והם הביכו אותנו כמה פעמים. אני שמח שחזרנו, גילינו אופי, הראנו שאנחנו קבוצה חזקה. אני מודה לבורא עולם שנתן לי את הכוח לתת גולים", אמר חן עזרא על המשחק אתמול. על השער השני שכבש אמר: "רציתי לבעוט לפינה הקרובה, דודו גורש לקח את זה ולמזלי הכדור חזר אליי. הקבוצה שלנו התייצבה במחזורים האחרונים, אריק בנאדו מאמן טוב ויש לו את האיכויות שלו. מכבי חיפה לא צריכה לדבר על מטרות, כולם יודעים מה אנחנו רוצים ולאן אנחנו שואפים. אם נמשיך ככה עד סוף העונה, ברור שנתמודד חזק בצמרת. את הנקודות הפסדנו בתחילת העונה, מקווים להמשיך ככה".

"היה כאן חומר טוב גם לפני שהתחלנו להצליח, אבל בתחילת העונה הכדורים לא נכנסו. ברגע שאריק בא, התחלנו לנצח, צברנו ביטחון והמשכנו במומנטום", סיכם הקשר.

החלוץ היהודי-אמריקאי נוח סדאווי (20) נחת להתרשמות בקבוצה. החלוץ, שנולד במרוקו ושיחק בסנט פיטר'ס קולג' ולאחר מכן בניו ג'רזי אקספרס (אשר פגשה לאחרונה את קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שערכה מסע משחקים בארצות הברית), הוביל את טבלת הכיבושים בליגת המכללות המקומית בעונתו האחרונה במכללה עם 24 שערים.

צפו בביצועיו של סדאווי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully